Ons kindje ligt op dit moment in het ziekenhuis Eerst is er een slaapzak bij hun tussen de was geraakt en vervolgens 2 mouwen van een andere slaapzak Ook ben ik kleertjes kwijt en als klap op de vuurpijl kunnen ze vandaag de speen van ons kleine niet vinden Die is nu dus ook kwijt Wat zouden jullie doen? Ik vind dit een slechte zaak!
Wow dat er gewassen word bij jullie! Ik moest alles zelf wassen toen S in het ZH lag.. Dus hier geen probleem met kwijt geraakte spullen. Maar zou eens kijken of hun er aansprakelijk voor zijn ( vaak niet ) Maar als dat wel is kun je daar op terug vallen.
de assistenten aanspreken, ik liet niks wassen in het ziekenhuis. nam dagelijks de was mee naar huis en klacht indienen
Nee ik bedoel als ons kindje gespuugd heeft halen ze het beddengoed af Dit is van het ziekenhuis en waarschijnlijk zijn de slaapzak en mouwen hier tussen beland en deze kunnen ze dus nu niet terug vinden :x Nu is dus de speen ook weg Ze heeft nu net een nieuwe gekregen Wel van een ander merk en ook geen speenkoort eraan Ik was de kleertjes ed allemaal zelf uit
Als zij het kwijt maken dan moeten zij het oplossen! En er duidelijk bij zeggen dat ze het de volgende x in een plastic zak doen dat jij het dan zelf mee naar huis neemt om te wassen.
Even melden bij het unithoofd. Valt onder de aansprakelijkheid van het zkh. En anders komt de afdeling je zelf wel tegemoet. Tenminste zo gaat het hier. Balen in elk geval zeg.
weetje de was gaat naar de lely/ lips iets dergelijks. die zien dat het niet van het ziekenhuis is en gooien het in een grote bak. laat het ziekenhuis naar de wasserij bellen of het daar ligt.
Er worden ook wel eens spullen gejat in het ziekenhuis helaas.. Vriendin van me heeft juli 2011 een dochter gekregen, die nog een dikke week in het ziekenhuis heeft gelegen. Zij is ook allemaal kleertjes kwijt, waaronder een setje die ze van mij had geleend (wat een kraamcadeautje van mijn zus voor onze dochter was). Dat is dus gewoon gejat op de kinderafdeling..