Kleding advies man

Discussion in 'De lounge' started by MamaChantal, Nov 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Oke, beetje raar misschien om hier advies te vragen maar moet online wat bestellen en vind dat best lastig :)

Mijn man draagt normaal nike schoenen, spijkerbroek met een leuk shirt /trui/vest.
    Maar, hij krijgt nu ook belangrijke meetings op zijn werk en moet er dan toch wat netter uit zien :)

Maar hij houd helemaal niet van blousje colbertjes enz
    Plus hij heeft een beetje een buikje (niet heel erg) hij is niet dik ofzo maar wilt wel afvallen.
    Dat is ook wel een reden denk ik dat hij niet in een blouse wilt.

Wat is dan toch netjes genoeg om aan te doen als hij bijv een vergadering heeft met een hoge baas die in pak loopt.

Winkelen is niet zijn ding helaas dus daarom wil ik online wat voor hem bestellen

2. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
  3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zou sowieso de Nike schoenen gaan verruilen voor wat nettere schoenen, dat heeft dan gelijk een andere uitstraling. Een nettere trui zonder print vind ik prima gaan ook met een spijkerbroek. Mijn man is ook wat steviger en heeft ook een hoge functie waarbij hij representatief te voorschijn moet komen. Hij draagt veelal blousen, overhemden, nette truien, met een spijkerbroek en nette schoenen, zomers draagt hij polo's. Ik vind een blouse met korte mouwen echt afschuwelijk.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Ja andere schoenen krijgt hij sowieso :)
    Net als andere nettere jeans.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    nette jeans, nette schoenen, nette trui ( geen hoodies ofzo)

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Een mooie gekleurde chino broek met een nette trui en uiteraard meteen die nike's ver ver weg achter in de kast. Als mijn man geen pak draagt draagt hij of een nette spijkerbroek of een gekleurde chino. Hierop draagt hij een overhemd met een jasje of een overhemd met daarover een mooie trui. Tegenwoordig ook wel alleen een wat dikkere wollen trui. In de zomer altijd polo's, korte mouwen blousen zijn hier inderdaad ook not done.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Inderdaad leuke gekleurde chino, met overhemd en mooie gebreide trui of vest! Daaronder nette schoenen alhoewel ik tegenwoordig een wat stoerder boot ook wel vind kunnen!

8. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,782
    7,369
    113
    een gekleurde chino inderdaad, met nette schoenen. Dan vind ik het al minder belangrijk wat erboven gedragen wordt.
    Mijn man draagt vaak een vlotte spijkerbroek met een overhemd dat echt goed past. Hij is tenger, dus de gewone winkels hebben zijn maat niet, maar hij heeft er nu een paar bij een herenkledingzaak gehaald, en dat staat echt gaaf, vind ik :D

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Stap de WE eens binnen, daar zul je een hoop leuks en betaalbaars vinden in deze categorie

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    Jep dit. Kijk ook eens bij de WE om te beginnen. Goedkopere en wat nettere kleding, die prima kunnen in dit soort situaties. Zo zweert mijn man bij broeken van de WE.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    Oh, dubbel haha.

12. Khlo

Khlo Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man draagt ook altijd pakken en op casual friday een mooie chino met overhemd of een nette spijkerbroek met overhemd of een mooie polo in de zomer en in de winter een mooi vest of trui.

13. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou bijv voor een donkerblauwe chino gaan met nette schoenen eronder en een mooie polo erop of gewoon een nette trui. Je zou anders gewoon eens via kleding.nl kunnen zoeken of op zalando.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Thnx :)
    Gaan binnekort sint cadeaus halen dus misschien dat we dan gelijk even kunnen kijken.
    Misschien toch handiger dan online bestellen

15. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,021
    284
    83
    Female
    Mijn man draagt bij meetings vaak inderdaad een nette (spijker) broek, nette schoenen en een polo of trui. Als het echt netjes moet een overhemd of inderdaad in pak, maar dat is niet zo heel vaak.

WE zou ik even kijken, soms H&M ook wel, of C&A. Succes!

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen spijkerbroeken, geen sneakers. Dan kom je al een heel eind :)

Chino's en suède schoenen zijn een mooie tussenweg!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Als ik met een chino aankom lacht hij me vierkant uit denk ik 😂
    Maar zoveel keus heeft hij niet ben ik bang 😁

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ja, er zijn veel mannen en vrouwen die kleding moeten dragen die ze niet erg mooi vinden. Pakken, mantelpakjes, rokjes, bloesjes, nette pantalons, bepaalde kleuren of materialen. C'est la vie :p

19. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Als hij dat echt niets vind dan zou ik voor een mooie slim of straight spijkberbroek gaan. Iig niets met wijdere pijpen.

20. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Oprechte vraag: waarom moet jij het uitzoeken en kopen voor hem?
    Laat het hem lekker zelf doen, wordt jij niet uitgelachen en mag hij het helemaal zelf beslissen.

Share This Page