Had het hier laatst met vriendinnen over dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit; - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? - hoe vaak wassen jullie je haar? - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? - hoe vaak verschoon je je bed?
Had het hier laatst met vriendinnen over dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit; - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? elke dag. Ong. kwartiertje - hoe vaak wassen jullie je haar? elke dag. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1x - hoe vaak verschoon je je bed? meestal 1x per week. Soms 1x in de 1,5 week
Douchen elke ochtend en avond. Plus 5x per dag wassing voor het gebed (islam) Haren was ik gemiddeld 2a3x per week Handoek gebruik ik 1x Bed verschoon ik elke week
Had het hier laatst met vriendinnen over dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit; - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Elke dag. Het verschilt hoelang, de ene keer 5 minuten en de andere keer een kwartier. - hoe vaak wassen jullie je haar? 2-3x per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Meestal 2x - hoe vaak verschoon je je bed? 1x per week
Elke dag, meestal 5 minuten, soms langer (ligt eraan of mijn draak mee werkt met slapen ) en na het sporten vaak nog snel even afspoelen. Om de 4 dagen ongeveer 2 keer keer Meestal 1 per week/1.5 week, als het echt warm is 's nachts, dan vaker
Douchen iedere dag, haren wassen om de dag, handdoek, om de 3 dagen denk ik ongeveer, beddengoed wekelijks.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Sowieso elke dag en soms wel twee keer op een dag. Hoe lang verschilt, meestal ongeveer 15 minuten, maar ik heb wel eens uitschieters naar een half uur. - hoe vaak wassen jullie je haar? 3 keer per week. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Ik pak altijd een nieuwe. - hoe vaak verschoon je je bed? Elke woensdag.
Ik douche elke dag als het heel warm is wel twee.keer op een dag. was elke douchebeurt mijn haar en pak elke keer schone handoeken. Bedden elke 1/1'5 week.
Douchen 1 x per dag kwartiertje. Als ik heb gesport of op zweterige warme dagen 2x. Haren wassen om de dag. Schone handdoek om de dag. Schoon beddengoed 1x per week. Bij zweterig weer en bij ziekte (koorts, veel zweten) vaker.
Dpuchen: elke dag ongeveer 20 min en als het warm is 2 tor 3 keer Haren wassen: 3 keer per week Schoon ondergoed: elke dag Baddoek: 2 dagen Bed: elke zondag
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? elke dag een kwartiertje - hoe vaak wassen jullie je haar? 1x per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1x - hoe vaak verschoon je je bed? 1x in de twee weken meestal. bij warm weer iets vaker.
Douchen: elke dag, gemiddeld 10 minuten denk ik Haren wassen: om de dag Handdoek: elke x een nieuwe. Kindjes doen er meestal 2 x mee Bedden: elke vrijdag schoon
Ohjeee als dat maar goed gaat dalijk vinden we weer van elkaar dat de ene vies is en dat de ander teveel water verbruikt . - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Sowieso elke ochtend. In de avond heel soms niet maar meestal wel. En met zweterig weer ook als ik thuis kom van mijn werk. Wisselend van 15 min tot 45 min (incl uitkleden, afdrogen en weer ondergoed aantrekken) - hoe vaak wassen jullie je haar? Elke dag creme spoeling, om de dag met shampoo. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Na het afdrogen gaan ze hier de was in, dus na 1x gebruik. - hoe vaak verschoon je je bed? 1x per week soms blijft het een paar dagen langer liggen dus dan 1x per 1,5 week. Het verschilt omdat ik er geen vaste dag voor heb.
Ik douche elke dag en dan ongeveer 10 min. Haren was ik 3 keer per week, handdoek gebruik ik twee keer en bed verschoon ik elke week.
hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Minimaal 1 x per dag (s avonds) ongeveer 3 a 10 minuten (ligt eraan of i mijn haar was/scheer/scrub etc) Als ik ongesteld ben of in de zomer ook wel 2 keer. - hoe vaak wassen jullie je haar? Elke dag of anders om de dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Als ik 's avonds mijn haar was en dan 's ochtends alleen ''afspoel'' dan 2x (of andersom) anders 1x - hoe vaak verschoon je je bed? Streven is 1x per week maar soms komt 1,5 week ook voor. En again: bij ziekte/zomer/ongesteld (staat bij mij aan veel zweten) vaker.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? elke dag. Ong. Tussen de 15 - 30 min - hoe vaak wassen jullie je haar? ik maak het iedere ochtend nat. (Krullend haar en krijg het anders niet fatsoenlijk) wassen om de dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? uh. Maar 1 x - hoe vaak verschoon je je bed iedere week.
Bij veel vaker en warmer douchen gaat mijn huid naar de filistijnen. Ik was mij dan uiteraard wel dagelijks bij de wastafel.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Elke dag 20 minuten ongeveer - hoe vaak wassen jullie je haar? Om de dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1x daarna gaat ie de wasmand in - hoe vaak verschoon je je bed? Wekelijks en als het heel warm is 2x per week