grr ik ruik weer naar kattenpis

Discussie in 'De lounge' gestart door heleentje80, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Steeds als ik een beetje inspanning doe, stink ik:D

Ik douche elke dag, gebruik deo en elke dag propere t-shirt; maar bij het minste ruik ik dus naar iets vies.

Mijn t-shirts hebben het ook, maar die pleur ik elke paar maand eens allemaal in de azijn en dan is het over.
    Maar ik kan mezelf toch niet in azijn gaan douchen:)

Iemand een oplossing, voor mijn oksels dan, niet voor mijn t-shirts

En van waar komt die vieze geur eihgenlijk, ik wrijf geen krolse katten onder mijn oksels.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
  3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    is dat deo, of zeep

En kan je dat bij t kruidvat krijgen of bij apotheek

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Deoleen-roller gewoon bij de drogist te koop, rond de 5 euro, maar doe er een half jaar mee

Die verbergt geen geurtjes, zit zelfs geen geur aan, maar die zorgt er bij dagelijks gebruik dat je minder zweet. Ik had vroeger altijd kletsnatte plekken onder mijn armen, nu dus niet meer.

5. Oksels wassen met unicura (hield bij mijn ex goed)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ordorex extra dry of zo iets van syneo5. Je oksels met een blok zeep wassen, drogen en dan dat spul. Daarna een goede deo, niet zo een met geurtje, maar idd deoleen of een andere liefst roller. En alleen katoenen shirts dragen lijkt me vanzelfsprekend.

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Syneo5 is erg goed maar wel prijzig, met regelmaat van deo veranderen helpt ook vaak

8. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik heb ook een tijd odorex gebruikt. Werkt als een tierelier.

Het kan trouwens ook aan je merk deodorant liggen. Soms kan je heftig reageren op de alcohol of parfum in deo's, dus probeer eens deo van Neutral of van Odorex zelf.

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Kan je deze producten bij t kruidvat kopen (namen zeggen met niets) of moet je bij de apotheek (apotheek doet in vlaanderen ook drogisterij en schoonheidsproducten. Echte drogisten bestaan hier niet).

Vernaderen van deo en douchegel doe ik regelmatig: ik koop nl diegene die in promotie is.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb een soort Seneo5 maar dan van Therme, werkt echt heel goed!

Maar een andere vraag: scheer jij je oksels en heb je soms vlekkerige uitslag? Dan kan je ook nog een schimmeltje hebben. Dat kan ook erg stinken

11. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Alles is te koop bij kruidvat inderdaad. Bij de deodorant in het vak staan ze.

12. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik scheer mijn oksels, maar ik heb geen uitslag.
    Ze zien eruit als een babyk.ontje.

Grappig is wel dat 1 kant(linker) altijd erger schijnt te stinken dan de andere.
    Help ik stink assymetrisch

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou het wassen met zeep niet doen.. zeep is gewoon niet goed.

ik zou een natuurlijke methode kiezen.. en dat is kokosolie.. dat gebruiken als scheerzeep.. en na het afdrogen nogmaals onder je oksels en de deo even gewoon deo laten..
    mocht de vreemde geur door een schimmeltje of bacterie ontstaan.. dan maakt kokosolie er korte metten mee.

14. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ha!!!!!!! Dat heb ik ook! Dacht dat ik raar was :D
    Bij mij heeft syneo een tijd geholpen maar ook na een tijd kwam het weer terug. Nu ik iedere keer afwissel met deo dus ene keer rexona, dan weer wat anders werkt het wel goed.
    Misschien omdat mijn baby.kontjes immuun worden na een tijdje dezelfde deo :)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja hoor, deoleen is gewoon te koop bij de kruidvatIs een saaie grijze roller :D Maar hij werkt bij mij super!

16. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Syneo5, ik had het ook en nu nooit meer last van.
    Meer drinken helpt wel trouwens, maar dan zweet je gewoon meer en ruikt het niet zo geconcentreerd :)

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou gewoon naar de dokter gaan. Zweet is namelijk altijd geurloos (tenzij je uien, knoflook, komijn, kruidnagels, koriander etc. eet).
    Zoals ik het lees was je je zelf regelmatig.

Misschien krijg je een botoxbehandeling vergoed? Maar ik weet zeker dat het een oorzaak heeft.

18. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    thx;

zoek mij ook suf naar de oorzaak.
    Eet gewoon Vlaams (dus niets pikants oid); was mezelf en ik zweet ook niet overmatig (ik heb nl nooit natte oksels in een t-shirt).
    Ik drink ook 1,5l per dag.

Vraag t mij echt af, mss genetisch. Mijn broer die kon echt naar ijzer ruiken (raar he)

Zal in ieder geval die deo eens gaan zoeken in t kruidvat

19. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Er is mij verteld dat het met hormonen te maken kan hebben

20. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja klopt, of met bacteriën door een ontsteking.
    Zweet ruikt altijd smeriger met deo, dus ik zou echt om een doorverwijzing vragen voor de dermatoloog of zo.

Deel Deze Pagina