hahahaha goede combi: ijzer en kattenpies (sorry, sorry ) Wel apart ja, dat naar kattepies herken ik want dat had ik vroeger ook, en dat stiiiiiinkt, yak! Maar sinds de deoleen dus niet meer. Ik heb er ook een van vichy gehad, die ik goed vond, maar die was erg duur (25 euro of zo) odorex extra dry werkt ook prima, maar die vind ik snel lekken, vandaar hier dus deoleen.
Ligt het niet aan het wasmiddel/wasverzachter dat je gebruikt? Dat daardoor die geur vrijkomt als dat in contact komt met zweet?
syneo 5 dat gebruik je 1 x in de 5 dagen en dan gewoon elke dag deo op doen en volliaa nergens last meer van er hangt alleen een prijskaartje aan van 20 euro maar je doet er ook een half jaar mee
Nee hoor, kan ook iets met je nieren te maken hebben. Daarom zou ik naar de dokter gaan. Zweet hoort niet te ruiken. Alleen oud zweet
de deodorant van rexona in het witte doosje(verkrijgbaar bij kruidvat en in sommige supermarkten)kost wel 6 euro maar je komt er lang mee toe en het werkt echt.
Dan zou ik eens parfumvrij proberen. Of deoleen.. Dat werkt ook echt. Gewoon gebruiken zoals op de verpakking staat.