Grr liegen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Zeuren om het zeuren? Ik zeur om het liegen.
    En fijn dat je je dat topic herinnerd. Ik ook ;). Grappig alleen dat het wel samenhangt met dezelfde situatie.

    Het zal overigens niet de eerste keer zijn dat hij snoeihard liegt over dingen die normaal horen te zijn, over dingen die ik gemakkelijk toe durf te geven. Maar goed, dat terzijde....
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En stel nou dat hij wel in zn blote snikkel op de bar heeft gedanst terwijl de barvrouw om zn middel hing.. wat dan?
     
  3. LiveLaughLove

    LiveLaughLove Niet meer actief

    liegen heb ik ook een hekel aan... als ik dus achter iets kom ( iets belangrijks) waar hij 3 jaar geleden over gelogen heeft dan kan ik daar nu nog boos over worden. Maar in 13 jaar tijd heb ik mijn man nog niet een keer op liegen betrapt dus ja..
     
  4. marisa78

    marisa78 Actief lid

    15 aug 2010
    234
    18
    18
    Nou eerlijk gezegd...het zou mij ook behoorlijk dwarszitten ook in het geval van bloot zijn en de barvrouw zou om zijn middel hangen...maar goed:)
    Kan me heel goed voorstellen dat je wilt dat de waarheid boven tafel komt!!
    Wat een gedoe!!
     
  5. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dat ligt er aan...

    Heeft hij haar vriendelijk verzocht om een schappelijke afstand aan te houden, of niet?
     
  6. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Als hij er voor kiest om nog even te swaffelen, tsja. Dan word ik inderdaad niet echt vrolijk nee :D.

    Maar ik leg mijn boobies dan ook niet bij iedereen in zijn of haar nek.
    Gaat ook moeilijk met een AA-Cupje :D.
     
  7. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Jeetje kom op zeg.. Oude topics van ts erbij halen..

    Ik snap je punt! Zou ook boos om het liegen zien..
    Niet wat er echt gebeurd os maar gewoon het liegen.

    Ts tja ik zou er nog eens over beginnen hoor.. En ook echt melden dat het jammer is dat hij liegt.. Neem aan dat zn broer niet uit Zn nek kletst?
     
  8. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.066
    251
    83
    Ik ben ook tegen liegen maar snap heel goed dat jouw man dat nu doet.
    Ik herinner de drama's van vorig jaar ook nog en waarschijnlijk voelt jouw man dat hij niet eerlijk kon zijn omdat dan de pleuris zou zijn uitgebroken.
     
  9. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wat een onzin zeg. Ik heb vorig jaar niet eens ruzie met mijn man er over gehad.

    Wel knap dat een hoop dames hier kunnen zien wat er bij mij thuis is gebeurd???

    Ik weet van vorig jaar dat ik mijn twijfels had, die ik op ZP uitsprak. Maar met mijn man is het niet verder gegaan dan een gesprek?

    Dus waar de 'pleuris' vandaan gehaald wordt is mij een raadsel, maar zoals ik al zei; wel knap dat vanaf je eigen computer kan zien dat dit zo zou zijn.
     
  10. mumija

    mumija Niet meer actief

    Ik snap je punt wel, maar zou het loslaten..
    Ik ben ook iemand die alles verteld, maar mijn man vertelt een hele avond in 3 zinnen. Heb me daarbij neergelegd.
    Misschien is je man bang dat je boos word om iets waar je niet boos om hoeft te worden...dus hij ontkent....jij zegt dat je niet boos zult worden....maar hij heeft al ontkent en blijft nu daarbij.
    Zoiets? Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, het is vast niks byzonders.
    En misschien wil hij het gewoon voor zichzelf houden. Het is lullig dat er nu iemand anders over is begonnen.
    Het maakt toch ook allemaal niet zoveel uit..hij en jij hebben een leuke avond gehad, laat het los en misschien komt hij er nog eens zelf mee en anders maar niet.
    Iedereen heeft toch ook recht op zijn/haar eigen kleine geheimpjes.
     
  11. Maaik79

    Maaik79 Actief lid

    11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ik vermoed hier een gevalletje mannelijke humor (lees kleuters) en het feit dat hij weet hoe jij reageert. Wat wil je er nu nog mee? Hij is met jou getrouwd en heeft waarschijnlijk op wat domme dronken acties na niks fouts gedaan met een andere vrouw. Ik zou het dan ook laten rusten.

    Nou heb ik gelukkig makkelijk praten, mijn man zou al niet met kleding aan op een bar gaan staan, maar is je dit een enorme ruzie waard? Hij kan er immers niks meer aan veranderen.
     
  12. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Heb ook geen zin om er ruzie over te maken. Daarvoor is het A. te lang geleden en als ik het toen al niet deed, waarom nu dan wel? Toch?

    Maar het is wel een gesprek waard. Al is het maar om duidelijk te maken dat hij het beter gewoon kan zeggen.
     
  13. mumija

    mumija Niet meer actief

    Dat zou ik dus niet doen, vind ik behoorlijk zwaar op de hand eerlijk gezegd.
    Misschien ook een reden van je man om te ontkennen...als alles zo uitgemolken moet worden.
     
  14. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Wat wil je daar dan mee bereiken? Dat hij de volgende keer zijn kaken nog steviger op elkaar houdt? En zijn maten nog meer ervan laat doordringen dat ze hun waffel moeten houden?

    Hoe je het ook went of keer, of stellig blijft ontkennen ... feit is dat je man dus blijkbaar duidelijk niet altijd alles aan jou kan vertellen, omdat hij weet dat je dan boos wordt. Je bereikt er echt het tegenovergestelde mee.

    Daar moet JIJ wat mee doen dus, want dat probleem ligt bij jou. Hoe ga jij in de toekomst dingen veranderen om te zorgen dat je vent zich wel op zijn gemak voelt om dat soort dingen aan je te vertellen.

    Je kunt dus wel heel hard roepen dat hij fout zit, maar misschien moet je je eigen aandeel ook even onder de loep nemen.
     
  15. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Om je heel eerlijk te zeggen was mijn allereerst reactie op de OP ... "nou, dan weten we nu ook waar die krassen op zijn bast vandaan kwamen" :D:D:D

    Sorry dat topic staat me nog levendig bij ...
     
  16. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahahaha eerlijk? Dat was zelf ook het eerste wat ik dacht.
     
  17. Maaik79

    Maaik79 Actief lid

    11 apr 2009
    466
    2
    18
    Wijze woorden. Dat je man het verzwegen heeft is kinderachtig, maar dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet hoe boos je wordt (of zou worden). Ik zeg niet dat dit voor jou geldt, maar ik heb bij diverse vrouwen het idee dat ze willen moederen over hun man. Je kan het gesprek aan gaan, maar de volgende keer vertelt hij dan nog minder.
     
  18. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik had al 3 keer mijn verhaal getypt en weer gewist.
    Maar jij verwoord precies wat ik eigenlijk ook wou zeggen :)
     
  19. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Maar... of noem mij maar gek. Dan zou je niets kunnen uitspreken uit angst dat er anders niets verteld wordt?

    Het mooiste is juist: Ik word niet boos. Tenzij hij liegt, ja. Maar verder heeft hij ECHT geen reden om te liegen.

    Dus ik kan het bij mezelf gaan zoeken, maar ik weet het echt niet.
     
  20. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Laat ik het zo zeggen: Hoe hypocriet zou ik zijn dat ik hem op dingen zou aanvallen, die ik zelf ook doe bijvoorbeeld. 1 Verschil. Ik vertel het. Gelijk.
     

Deel Deze Pagina