Grr liegen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je man kent je ongetwijfeld goed genoeg om te weten hoe onzeker je bent neem ik aan. Dus zwijgt (wat jij liegen noemt) hij liever dan telkens weer de confrontatie (wat hij als zeiken ervaart) met jou te moeten aangaan. Laat het los, geef hem wat meer ademruimte dan zal hij tzt vast wel 'eerlijker' naar jou toe zijn. Los daarvan ben ik van mening dat ook al ben je man en vrouw, je niet altijd alles van de ander hoeft te weten....mits het binnen acceptabele grenzen blijft natuurlijk. Chill en geniet van je weekend meid! :)
     
  2. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Als je man het je niet wilt vertellen zul je je er toch bij neer moeten leggen. Je kan hem niet dwingen.

    Hij is niet jou en jij niet hem.

    Ik snap je frustratie wel hoor.
    Maar ik zou er ook een jaar later niet moeilijk meer over gaan doen en het naast je neer leggen.

    Jullie zijn toch gelukkig samen?
    Je vertrouwt hem toch 100%?
    Wees daar heel blij mee en laat dit geen invloed hebben ;)

    Wie weet hoor je het ooit nog eens.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik snap je heel goed en ik zou dan ook perse de waarheid willen weten, liegen vind ik echt vreselijk. Bij mij kun je echt heel veel flikken zonder dat ik boos word, maar dan moet je wel mans genoeg zij om het te vertellen. M.i. is het niet durven vertellen ook niet jouw schuld, maar komt dat vanuit hem omdat hij misschien zelf het gevoel heeft iets fout te hebben gedaan (waar jij misschien niet eens boos om zou zijn).
     
  4. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Maar waarom zou jou vriend alles, maar dan ook echt allesaan jou moeten vertellen. Ik snap dat niet. Want dat is wat ik proef uit jou verhaal, dat jij er moeite mee hebt dat je niet alles weet wat er nu precies gebeurd is.
    En je alles op alles wil zetten om erachter te komen.
    Let it go!
    Mijn vriend verteld mij ook echt niet alles van de vrijgezellenfeestjes, terwijl ik hoor dat er een of ander bloedmooie barmeid aanwezig was op dat feestje. Ga ik hem daarover uithoren wat er precies gedaan en gezegd is? Nee, hoor mij niet gezien, hij is een man, het is een feest, dan hoeft hij zich niet aan mij te verantwoorden wat er allemaal gezegd is.
     
  5. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    @Nikki. Ik ben echt totaaaaal niet onzeker :D.


    Zo gaan nu ff zn verjaardag vieren. Visite zal zo wel langzaam aan komen. Fijne avond vast dames!
     
  6. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    :p

    Veel plezier vanavond! :)
     
  7. marisa78

    marisa78 Actief lid

    15 aug 2010
    234
    18
    18
    Nou als ik al deze reacties lees ben ik blij dat wij een huwelijk hebben waar we van elkaar op aan kunnen...dus ook als de waarheid uitgesproken word en de ander daar pisnijdig om word...want ik vind het werkelijk abnormaal dat je mekaar niks meer moet vertellen omdat de ander toch maar boos gaat worden.....beetje kop in het zand steken als je het mij vraagt!!

    Vind dat ts zeker redenen heeft om boos te worden ook al is het een tijd geleden..vlijkbaar is het nog niet goed uitgesproken en dat haar man haar niks gaat vertellen omdat ts toch maar boos gaat worden....nou dan maar boos..eerlijkheid en vertrouwen is toch een heel belangrijk iets in een huwelijk...pfff
     
  8. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Nou ja, hij vind dat blijkbaar wel.

    En als ik afga van de reacties die op sommige topics geeft (die heel erg zwart wit zijn vaak) en je bent IRL ook zo, dan kan ik me wel iets voorstellen dat hij sommige wellicht niet zal vertellen ;). Ik zou daar ook heel voorzichtig mee zijn. Zoals met zijn blote bast op de bar, en de krassen van vorig jaar. Jouw reacties waren niet mals als ik me goed herinner, in het bijzonder over andere vrouwen die het niet in hun hoofd moesten halen aan jou man te zitten. Dikke kans dat de bardame met haar (nep)nagels op de blote bast van je vent heeft gekrast toen hij zonder tshirt op zijn rug lag daar, ongetwijfeld met alle vrienden die eromheen staan te joelen. Typische actie voor een vrijgezellenfeestje.

    Fijne verjaardag ...
     
  9. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Het gaat er niet om wat en hoe hij vorig jaar dan ook allemaal heeft uitgespookt, maar om dat hij er NU over liegt (ontkend). Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.

    En ja natuurlijk mag je wel geheimpjes hebben voor je partner, maar als die er vervolgens naar vraagt kan je daar toch eerlijk over zijn.
     
  10. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113

    Lachen toch? En nee, ik ben geen super makkelijke nee. Zo hebben wij in onze relatie gewoon bepaalde 'afspraken' over bepaalde zaken (ook op de positieve manier overigens ;) en daar houden we ons beide aan. Zoniet? Tsja, ook prima, maar dat wordt gewoon normaal besproken.

    Als hij lekker bekrast is terwijl hij een jellowshot kreeg in zijn boxershort, prima toch?

    Maar transparantie is dan wel prettig.

    En bedankt :D. Gaat lukken
     
  11. penseel

    penseel Niet meer actief

    Het is al best een hele tijd geleden gebeurt. Je topic kan ik mij nog wel herinneren niet zijn reactie of antwoord.

    Maar wat wil je beginnen na een jaar. Je bent getrouwd zijn party is geweest iemand zegt wat en je begint weer te piekeren?
    Ik val je niet aan liever niet. Ik vraag mij alleen af of het je energie waard is en of het voorval zo belangrijk is om een jaar latere nog eens over te beginnen?
    Het gaat toch goed tussen jullie? Laat sommige dingen in de diepvriezer. Anders blijft het om hoog komen. Niet voor hem maar voor je zelf is hij verder wel vrij eerlijk?>? Of is het een man die ook dingen voor zich zelf houd? Wat is het je waard om alles op te rakelen.?

    Je bent nu met hem getrouwd. Je bent voor jullie huwelijk gegaan.

    Heb het je toen voor het huwelijk al eens gezegd. Soms niet te veel door gaan als vrouwen blijven zeuren en zagen? Veel mannen zijn het op een gegeven moment zat en verpest het de sfeer of als je veel blijft hangen in bepaalde dingen. Verleden straks zegt hij ik ben het zat je bekijkt het maar heb hier geen zin in om elk dingetje uit ons verleden jaren laten weer te moeten bespreken. Oude koeien uit de sloot halen.

    Hoop dat je een gezellige verjaardag of wat ook gehad hebt en laat het rusten.
     
  12. Lojo

    Lojo Bekend lid

    19 dec 2012
    612
    6
    18
    Weet hij überhaupt wat er die avond allemaal is gebeurd? Of is die avond vreemd genoeg opgeknipt in kleine, onsamenhangende fragmenten ;)?

    Moeilijk maar ik zou het ook lekker laten rusten. Het was blijkbaar niet indrukwekkend genoeg om te melden of hij schaamt zich al diep genoeg zonder het uit te spreken. Beide zijn in mijn optiek goed mogelijk haha
     
  13. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Bedenk dat mannen anders zijn, die willen niet steeds over van alles praten.. Als ik jou berichten lees moet er steeds maar "gepraat" worden.

    Bedenk je wel dat hij door jou "gezeur" steeds meer gaat zwijgen.

    Laat het lekker gaan, ooit komt het wel boven water.
     
  14. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het ook gezeur.
    Het was zijn vrijgezellenfeest... dan ga je los en laat je je (al dan niet met een bakkie op) verleiden tot dingen die je normaal niet zou doen... of netjes zou vertellen.
    Dansen op de bar, liggen op de bar in zijn blote body.. het zou me werkelijk het gezanik niet waard zijn.
    Om dit liegen te noemen... tja... ik vraag me af wat je wilt bereiken met een gedetailleerd verslag van de avond?
     
  15. Candle26

    Candle26 Niet meer actief

    Ik denk heel eerlijk gezegd dat je zegt niet boos te worden en er heel makkelijk mee om te gaan zolang hij maar 'eerlijk' is tegen je.. Maar dat dat je dus minder goed lukt dan je zelf zou willen..

    Mannen vinden niet alles leuk om te vertellen. Daar zijn het mannen voor. Zeker een 'mannenavond' wordt niet uitgebreid uit de doeken gedaan, want zo zijn mannen simpelweg niet. Die hebben het dan over bier, voetbal, 'lekkere wijven', bier, voetbal en ergenissen van hun werk ofzo..

    Jij zegt vrede te hebben zolang hij maar alles verteld, maar als hij dat niet goed ga je 'drammen'.. Dus hij mag hierin zelf niet bepalen wat hij van ZIJN vrijgezellenavond deelt. Dat jij er zelf voor kiest alles gelijk uit de doeken te doen betekent niet automatisch dat hij dat ook moet doen (lijkt mij)
     
  16. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    TS vindt juist dat alles besproken moet worden als het toch geen big deal is en ik vermoed dat haar man precies het tegenovergestelde vind; dat het dan niet de moeite is om erover te praten.

    Mannen zijn over het algemeen geen praters!
     
  17. Charlie84

    Charlie84 Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb je je Nickname veranderd ts? Ik herinner me zoiets van eerder maar ik weet niet of jij het was :)

    In ieder geval, als je het echt echt echt wil weten kun je tot het uiterste gaan. Maar is het echt zo belangrijk? Misschien schaamt hij zich dood. En wil hij het daarom niet vertellen.

    Ik zou het los laten..
     
  18. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    precies mijn gedachte!
     
  19. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    Ja.

    By the way ik heb zelf gepaaldanst in een konijnenpak maar volgens mij heb ik dit mijn man nooit verteld. :D:p Gewoon niet over nagedacht om te vertellen, er is zoveel gebeurd die avond.
     
  20. Lojo

    Lojo Bekend lid

    19 dec 2012
    612
    6
    18
    Klinkt als een standaard zaterdagavond! Heb je ook nog iets geks gedaan haha?
     

Deel Deze Pagina