Grr liegen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wuahahahha. Was dat niet extreem lastig in een konijnenpak?

    Ag ik laat het inderdaad gewoon lekker rusten. Zoals ik al zei:ga geen stennis schoppen over iets van een jaar geleden.
     
  2. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    ik was 18 weken zwanger, en ik kreeg dus een konijnenpak aan... ik mocht sla eten in het restaurant en daarna afwassen. Op de trap van het stadhuis een vreemde ten huwelijk vragen,
    paaldansen,
    piepklein konijntje zingen in de kroeg op het podium..
    mannen vragen of zij voor mij ook wortel hadden, mn vriendin had onder al die mannen 3 wortels verdeeld. was nogal lachen :p
    en allerlei andere opdrachten.
     
  3. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahaha geweldig! Klinkt als een top vrijgezellenfeestje. Bij ons was het heel braaf erotisch dineren, maar waren geen rare dingen geregeld. Ja karaoke, maar dat lukt me altijd wel na een x- aantal drankjes.

    Mijn man aan de andere kant moest in een apenpakkie een stormbaan over (en werd bekogeld met verfballen), werd in de sloot gesmeten, ging paintballen (met mooie blauwe plekken tot gevolg) en daarna bbqen en stappen. Heb hele mooie foto's van alle mannen half naakt tegen elkaar aan :D. Super zwoele foto!

    Had me ook prima vermaakt op zo'n feestje hoor.
     
  4. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    Ja was het ook :)
    Laat het maar lekker joh, tenzij ze naar de bananenbar zouden zijn gegaan dan was het toch een heel ander verhaal...
     
  5. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahahaha zou daar best eens naartoe gaan hoor. :p
     
  6. sunnyqueen21

    sunnyqueen21 Fanatiek lid

    18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Daar is mijn man dus met zijn vrijgezellenfeest geweest... En wat daar gebeurd.... werd ik op zijn zachtst gezegd wat onpasselijk van.. ;) Maar gelukkig gingen ook mijn man bepaalde dingen te ver...
     
  7. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    TS, ik snap het helemaal. Ik zou ook moeilijk kunnen begrijpen, waarom hij het niet gewoon eerlijk gezegd heeft. Ik zou dan ook achterdochtig worden. Wat zou hij nog méér verzwijgen?
    Ik denk dat ik eerlijkheid nog wel belangrijker vind dat trouw... Wat voor een knauw krijgt je vertrouwen dan op deze manier?
     
  8. lisanne123

    lisanne123 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ts , ik snap je heel goed ! Ik zou woest zijn . Iedereen praat wel lekker makkelijk maar moet je je man er zo makkelijk mee weg laten komen dat hij liegt dan blijven ze het doen !
    En ik vind dat je jezelf ook aardig verdacht maakt door te liegen ?

    Maar waarom vroeg je niet gelijk aan die mensen wat hij deed liggend op de bar ?
     
  9. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Dit inderdaad.

    Ik zou mij er ook niet prettig bij voelen en ik zou er wél een scene over schoppen. Als je niet eerlijk tegen mij kunt zijn mag je ergens anders wonen totdat je het wel kan. En anders; beter kwijt dan rijk. Heel extreem voor sommige mensen, not to me. Ik stel hoge eisen aan mijn partner.
     
  10. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    What happens tijdens het vrijgezellenfeest blijft binnen het vrijgezellenfeest.. Die vriend had zijn mond moeten houden.

    Ik zou me er maar niet teveel druk om maken. Hij zal vast niet op een andere vrouw hebben gelegen.
     
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dames,

    We hebben dit topic op moeten schonen omdat hij door het verloop niet meer voldeed aan de regels van Zwangerschapspagina.nl.

    Om te voorkomen dat we het topic moeten sluiten bij deze het vriendelijke verzoek geen berichten te plaatsen die niet voldoen aan de regels.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  12. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    TS hoe gaat het nu?

    Ik zou er ook niet blij mee zijn en willen weten wat er is gebeurd.
    Hij liegt erover en liegen vind ik niet kunnen. Het boeit me dan nog niet eens zozeer wat er is gebeurd maar omdat hij erover liegt wil ik dan ook het fijne er van weten. Waarom liegt hij erover?

    Heb je het nog met hem besproken?

    Sommige zeggen dat je geen ruzie moet gaan maken om iets van een jaar geleden. Maar ik vind dat je ten alle tijden eerlijk moet zijn. Als je hem nu betrapt of een leugen van een jaar geleden en hij blijft er ook nog eens over liegen dan vind ik het niet raar dat je er een gesprek over wilt hebben.
     
  13. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ohh gewoon zijn gangetje.

    Heb eigenlijk geen zin om er ruzie over te maken, dus doe dat ook niet.

    Wel een gesprekje gehad over eerlijkheid op zich, maar daar bleef het bij.
    Lekker zijn verjaardag gevierd van het weekend met vrienden, familie en veeeeel take-out haha.

    En nu ben ik verkouden en heb ik hoofdpijn nadat ik gisteren bij de London Knights ben geweest in Bunnik.

    Maar heb niet op de bar gelegen hoor :D.
     

Deel Deze Pagina