grr mannen...mag ik even klagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Mannen zijn altijd zieker. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik de hele dag op bed heb gelegen.zelfs niet eens toen ik ziek was na de bevalling omdat onze uk in het ziekenhuis lag.

Gelukkig ben ik ook zelde echt ziek wel beroerd maar nog net voldoende om overeind te blijven om voor uk te zorgen.

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Die van mij las laatst in het nieuws dan ook nog dat mannen meer last zouden hebben van de griep dan vrouwen. Yeah, right. Als ik ziek ben, stel ik me dus aan?
    Herkenbaar... je moet alles voor ze uitspellen, want zelf snappen ze het niet. Hoe fijn het toch zou zijn als ze even NIET zouden checken of je het echt niet alleen redt, maar gewoon zelf bedenken dat ze thuisblijven en hun zieke vrouw gewoon een beetje ontzien en vertroetelen...

3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    heel herkenbaar. Hier ook zo een.
    Maak ik duidelijk dat ik doodop ben en een goeie nacht nodig heb. Gaat hij poeslief zeggen; 'ik ga vanavond (even) de kroeg in. En even duurt meestal tot diep in de nacht...
    Precies op het moment dat zoon al nachten spookt en weer een fles wil.
    En als ik dan aangeef dat ik liever heb dat hij nu thuis is, dan zit ik met een schuldgevoel terwijl dat onjuist is.
    Grrrr

Sterkte!

Deel Deze Pagina