Ervaringen wasdroogcombinatie LG of Samsung

Discussion in 'De lounge' started by X11, Jan 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. X11

X11 Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,768
    1
    0
    Wij zijn ons aan het orienteren op een nieuwe wasdroogcombinatie en prijstechnisch zijn die van LG en Samsung erg fijn. Iemand daar ervaring mee?

2. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb een Samsung eco bubble combi. Ik vind het fantastisch. Wij hebben geen ruimte voor een losse droger. Twee losse apparaten werken beter heb ik begrepen. Maar alleen een wasmachine of een wasdroogcombi dan is de wasdroogcombi fijner vind ik

3. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Losse apparaten zijn altijd duurzamer (aldus de reparateur die 10x is langsgeweest voor onze combi). Je kan ze ook op elkaar zetten he?

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,657
    113
    Geen ervaringen met Die merken maar wel met een ander merk. Was is nooit echt goed droog en daarom hangen wij het maar op.

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wij hebben eerst de Samsung eco bubble gehad, maar die hebben we na 3 maanden weer doorverkocht. Echt een rotding! Het wasgedeelte ging wel, maar de droger was gewoon ruk. Kleding en dekbedovertrekken kwamen er extreem gekreukt uit.
    We hebben nu de Siemens en die is wel perfect!
    Deze: Siemens WD15H543NL Wasdroogcombinatie | Modern.nl

6. X11

X11 Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,768
    1
    0
    Klopt, maar ook hier geen ruimte voor twee apparaten en dan liever een combi dan enkel de wasmachine.
    Vind jij de kleding ook zo gekreukt uit de machine komen?
    We hebben nu een indesit en daarvan werkt de droger echt nog maar minimaal, (nooit geweldig geweest, maar voldeed voor waarvoor we 'm gebruiken), dus vandaar onze orientatie op een andere machine :)

7. X11

X11 Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,768
    1
    0
    Welk merk hebben jullie dan?

Share This Page