grr mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Inderdaad zijn niet alle reacties even fijn om te lezen. Heb beheer gevraagd het topic te sluiten. Ik weet wat ik wilde weten.
    Niet alle families zijn zoals de mijne en blijkbaar zijn wij een uitzondering goed om te weten.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.272
    6.180
    113
    Tussen denken en zeggen en vervolgens een topic vol verontwaardiging over de reactie openen zit wel een verschil hoor.

Ik denk dat ik misschien ook wel had bedacht, met gelijk de schrikgedachte erachteraan, van nee dat kan natuurlijk niet! Die gedachte had ik dan zeker niet met iemand durven delen :)

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Trek je het niet aan meid!! Ik vind hier als je een mening vraag of een vraag stel de heel zwangerschapspagina over je heen krijg..

4. singa

singa Niet meer actief

Ja dat klopt het wordt er hier niet gezelliger op. Ik zat bijna te janken hier achter de pc (stomme hormonen). Zeker als je helemaal verkeerd begrepen wordt.

5. dekilene

dekilene Niet meer actief

dus jullie zouden jullie agenda nakijken in zo'n situatie?
    voordat jullie een uitvaart plannen?....

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Wow heftig...
    Dit kan inderdaad echt niet, sorry! beetje heel heel heel erg ongepast..

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik snap je meid komt ook wel door de hormonen hoor..
    Als jij zeg dat het bij jou famillie wel kan, kan je altijd vragen of er mogelijkheid kan zijn dat het sochtend mogelijk is ivm belangrijke afspraak.

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    In mijn familie kan je dat ook wel vragen hoor. Wij doen niet zo dramatisch over de dood. Maar naar aanleiding van je eigen uitleg over de situarie zeg ik in dit geval nee niet vragen.

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Idd zeg dan wat het punt WEL is.

Met de uitleg die we hier lezen is het ronduit schandalig om het te vragen..

Dus wat speelt er dan nog meer? Waarom jij vind dat het wel zou moeten kunnen?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Dat je fam raar is durf ik niet te suggereren, maar dat je na al deze reactie's nog steeds niet vat dat je vraag enigszins ongepast is vind ik wel erg!

Deel Deze Pagina