Inderdaad zijn niet alle reacties even fijn om te lezen. Heb beheer gevraagd het topic te sluiten. Ik weet wat ik wilde weten. Niet alle families zijn zoals de mijne en blijkbaar zijn wij een uitzondering goed om te weten.
Tussen denken en zeggen en vervolgens een topic vol verontwaardiging over de reactie openen zit wel een verschil hoor. Ik denk dat ik misschien ook wel had bedacht, met gelijk de schrikgedachte erachteraan, van nee dat kan natuurlijk niet! Die gedachte had ik dan zeker niet met iemand durven delen
Trek je het niet aan meid!! Ik vind hier als je een mening vraag of een vraag stel de heel zwangerschapspagina over je heen krijg..
Ja dat klopt het wordt er hier niet gezelliger op. Ik zat bijna te janken hier achter de pc (stomme hormonen). Zeker als je helemaal verkeerd begrepen wordt.
Ik snap je meid komt ook wel door de hormonen hoor.. Als jij zeg dat het bij jou famillie wel kan, kan je altijd vragen of er mogelijkheid kan zijn dat het sochtend mogelijk is ivm belangrijke afspraak.
In mijn familie kan je dat ook wel vragen hoor. Wij doen niet zo dramatisch over de dood. Maar naar aanleiding van je eigen uitleg over de situarie zeg ik in dit geval nee niet vragen.
Idd zeg dan wat het punt WEL is. Met de uitleg die we hier lezen is het ronduit schandalig om het te vragen.. Dus wat speelt er dan nog meer? Waarom jij vind dat het wel zou moeten kunnen?
Dat je fam raar is durf ik niet te suggereren, maar dat je na al deze reactie's nog steeds niet vat dat je vraag enigszins ongepast is vind ik wel erg!