Aangifte doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamakuh85, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ik vraag graag jullie mening, vanacht heeft er iemand gedacht lollig te zijn ik zet mijn zoontje in de auto en zie 4 dikke krassen op mijn auto :( ook op mijn knipperlicht achter dus iemand met een sleutel langs gegaan! Ik word niet goed van dat vandalisme hier in de buurt van de week zijn ook al de helft van onze vlaggetjes door geknipt :( En vorig jaar zomer zijn al onze bloembakken gejat... Niet dat dat nu wat uitmaakt!!
    Maar zouden jullie digitaal aangifte doen? Ik krijg het er niet uitgepoetst...

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Ja, ik zou aangifte doen.

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Jazekers wel
    Al is het alleen maar om te melden

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja ik zou aangifte doen. Hoe ben je verzekerd?

5. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ik ben all risk verzekerd maar iemand had het over een waarborgfonds omdat als ik dit laat maken met mijn verzekering ik ook mijn eigen risico moet betalen maar dat moet ik nog even allemaal goed uitzoeken.

6. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden dat vorig jaar met onze auto met de motorkap een diepe flinke kras. We zijn naar een garage geweest en die heeft de schade op 400 euro berekend. Omdat hun de hele motorkap dan weer overspuiten. Ik heb de verzekering gebeld met van het is 400 euro. Maar toen zei de man van de verzekering dat als ik het liet doen mijn maandpremie dan weer omhoog ging en dat ik in verhouding duurder uit was. Nou we hebben het maar zo gelaten maar je baalt er wel van zelf er zuinig op en een ander het vernielen. Wij bellen de verzekering anders nooit en nu heb je ze een keer nodig en dan heb je er niks aan.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vandalisme wordt door het waarborgfonds helaas niet vergoedt. Alleen als de schade is veroorzaakt door een andere motorvoertuig.
    En het kan inderdaad zijn als je dit claimt bij je verzekering dat dan je premie omhoog gaat. Als je een noclaimgarantie hebt mag je 1 schade per jaar "zelf" veroorzaken en dan blijft je opgebouwde korting gehandhaafd. Schadevrije jaren gaan dan wel omlaag.

Ik zou trouwens wel aangifte doen. Wie weet zijn er meerdere gevallen in de wijk en kan de politie extra rondes rijden.

8. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ok dankje voor de antwoorden... Zal vanavond de aangifte doen.

9. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
  10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker aangifte doen. Kan waarschijnlijk gewoon via internet!

11. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Vorig jaar had een of andere lolbroek zijn initialen op m'n auto gekrast:x. Ik heb ook aangifte gedaan. (En kreeg paar weken later bericht dat ze er niks mee gingen doen.)

Ik ben toen naar n schade herstelbedrijf gedaan (m'n auto was net 1 jaar oud) om een prijs op te vragen voor het herstel. Ik zou dan kijken of ik het beter zelf kon betalen (ik heb nu n superlage premie en die zou best stijgen) of claimen bij de verzekering. Een behulpzame medewerker heeft toen met een speciaal spulletje en een polijstapparaat (of zoiets) het bijna helemaal weg kunnen poetsen. Helemaal gratissss, dus toppie service.:) Je zag nog een klein krasje maar dan moet je er echt met je neus op gaan hangen.

Lang verhaal, maar samenvattend: ja aangifte doen en wellicht kun je het ook laten proberen weg te polijsten.

12. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Klopt, voor dit soort zaken moet het zelfs in veel regio's via internet.

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zou aangifte doen. Dan staat het gemeld en wie weet heel misschien pakken ze eens iemand.

14. XennaMae

XennaMae Niet meer actief

Jeetje,
    Ik zou zeker aangifte te doen.

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja aangifte is nodig voor de verzekering kan gewoon online!!
    Waarborgfonds geldt niet voor vandalisme,, heb namelijk hetzelfde laatst gehad.

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou zeker wel aangifte doen.
    Als ze morgen 5 aangiftes uit de buurt krijgen, kan het wel es één en dezelfde idioot zijn en wie weet vinden ze hem wel ooit.

17. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb het ook een keer gehad en aangifte gedaan. Nou de volgende keer doe ik geen aangifte meer. Ze doen er helemaal niks mee. Geen tijd voor zeggen ze, maar wel tijd om langs de weg te staan flitsen.
    Nee de politie vertrouw ik niet meer.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zou m.b.t de auto aangifte doen, maar als je aangifte doet vanwege vlaggetjes nemen ze je vast niet echt serieus op het politiebureau.

Deel Deze Pagina