grr, mis info PSZ!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kandy, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Hoi meiden,

Vanmorgen is Quinn voor de tweede keer naar de psz geweest. Ik heb m vorige week de eerste keer gebracht en toen is het goed gegaan. Vandaag heeft mn vriend hem gebracht en is mn moeder (die past op dinsdag op) hem gaan halen.

Ze vertelde dat de leidsters hadden aangegeven dat hij vandaag een paar moeilijke momentjes heeft gehad... toen ik mn moeder vroeg wat daarmee werd bedoelt gaf ze aan dat ze vergeten was dat te vragen:(... grrrr... Begrijp me niet verkeerd hou ontzettend veel van mn moeder maar het irriteert me wel dat ik nu NIETS weet. Het is dus gissen wat ze ermee bedoelen.

Ik vind het helemaal niet zo erg hoor.. lijkt me heel normaal dat mn kleine boef van net 2 het af en toe moeilijk zal hebben zonder zn vertrouwende mensen om hem heen.. maar ik wil wel weten wat er dan was..:x.

Herkent iemand dit?:D

groetjes

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    bel dan even met de psz... dan kunnen ze je het toch zo uitleggen??

3. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Tja heb ik uiteraard ook al aan gedacht maar ze zijn gesloten, zijn maar open van 8.45 tot 11.45 uur.. HELAAS

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    denk dat die nu wel dicht zijn.. zou er niet teveel over inzitten en het gewoon de volgende keer vragen.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als het heel erg was dan hadden ze echt wel gebeld. Waarschijnlijk was hij af en toe een beetje sip en daarna weer snel opgevrolijkt. Ik begrijp dat hij er net heen gaat en dat het allemaal spannend is. Toch vind ik dat je je wel heel erg druk maakt hoor. maak er gewoon een leuke middag van en vraag de volgende keer nog even aan de leidster hoe het was.

6. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Ja ik weet met mn verstand ook dat ik er niet over in moet zitten.. maar mn gevoel zegt toch echt iets anders:D

Vooral die onduidelijkheid vind ik moeilijk..pffff..

Kijk als het nu betekent dat ie gewoon een paar keer naar buiten heeft gekeken en " Mama" heeft gezegd of dat ie een beetje verdrietig is geweest.. dan is dat helemaal niet erg maar dan kan ik er nog met hem over praten..

Wenproces zullen we toch doorheen moeten en ik weet ook zeker dat mn kereltje het zal redden.. merk dat ik als mama nu toch wel een beetje onzeker ben..:( Herkenbaar?

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

maak je niet te druk: waarschijnlijk had hij het even moeilijk toen papa net weg was, of tijdens het fruit eten ofzo. Als hij de hele tijd moest huilen hadden ze dat wel gezegd tegen oma. Vraag het gewoon even na de volgende keer en misschien melden ze het zelf wel.

8. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    @ Yolanthe: thanx.. je hebt ook gelijk moet me ook niet te druk maken.. af en toe moet ik mn gevoel gewoon ff kunnen uitschakelen *:p

Ik ga er ook wel van uit dat hij niet erg lang heeft gehuild ofzo dan neem ik inderdaad aan dat ze dat wel gezegd hadden. Het is ook vrij normaal dat hij een paar dipjes heeft gehad. Hij is nog zo klein en is nooit eerder op een KDV of iets dergelijks geweest. Ik werk 3 dagen, hij is 2 dagen bij mn moeder en 1 dag bij mn vriend vandaar.

Mischien dat ik me daarom ook wat ongeruster maak..

Deel Deze Pagina