hoi meiden, weet niet of het hier hoort, maar probeerde mijn navelpiercing eruit te halen vanavond,maar het leek wel of ie vast zat ,durfde hem niet verder te trekken!haha muts ben ik he! ik heb hem wel al 8 jaar er in zitten of zo! heeft iemand tips voor mij? alvast bedankt!
misschien een beetje bodylotion of olie gebruiken? Ik heb mijn piercing een maand of 2 geleden eruit gehaald. Het was wel even wennen. succes
hoi sniffy,probeerde het net weer, lijkt wel of die vast gegroeit zit!bleh word er naar van. ik bedenk me eigen net dat de dokter het mag doen maandag!ik moet voor controle dus lijkt me een strak plan haha!thanx voor je reactie trouwens
goed schoonmaken met een lotion of iets dergelijks, met een wattestaafje ofzo en er zeg maar een beetje mee spelen. dan moet ie wel loslaten, geloof me de dokter geeft er in 1 x een ruk aan en dan ben je ook niet blij.
Heb je ook echt al 8 jaar dezelfde er in? Jeetje ik heb al 5-6 jaar navelpiercing maar ook wel 50 verschillende gehad ofzo Wist ook niet dat dat vast kan groeien, mijne kon je makkelijk bewegen enzo? Je maakt het toch ook af en toe goed schoon lijkt me? Kannie niet draaien of niets? Ook niet als je nat maakt? Het lijkt me beetje raar om bij een huisarts met die vraag aan te komen eigenlijk? En hoe probeer je het? Want er gewoon recht uittrekken met geweld lijkt me niet echt handig, maar wat doet ie als je de huid rondom de piercing samenduwt zeg maar? Kan je dat wel gewoon? Maar goed, ik hoop dat het allemaal lukt, het lijkt me wel erg vervelend en frustrerend! Mijne heb ik er nu al 4-5 maanden uit, maar ik heb er wel lelijke littekens die beginnen laatste maand rond de 'gaatjes' te onstaan en achteraf had ik er misschien beter een flexibele in kunnen doen. Maar ja een zwangere buik met piercing vind ik ook niets
jaaaaa pffffffffffffffff heb hem,met moeite! zat dus een vuilophoping om de piercing heen en daardoor ging het wat stroever!wat een opluchting ik dacht al heb ik dat weer! wel heel raar dat ie er uit is indd!maar gelukt dus!bedankt
@done heb lotion van zwitsal gebruikt!is dat erg? ik ben gewoon te makkelijk geweest,heb nooit iets gewisseld of zo!maar hij is er nu ntjes uit gelukkig!thanx
@done heb lotion van zwitsal gebruikt!is dat erg? ik ben gewoon te makkelijk geweest,heb nooit iets gewisseld of zo!maar hij is er nu ntjes uit gelukkig!thanx
Daar kun je ook last van krijgen hoor! Het licht er maar netr aan hoe rekbaar je huid is en als je huid te gespannen gaat staan zit zelfs een bioflex zwangerschapspiercing niet lekker! Als je een goedkope zwanerschapspiercing zoekt kun je hier eens kijken: http://www.alloverpiercings.nl/10291/1/ ... cings.html Hier haal ik al mijn piercing spul,goede kwaliteit en minimale prijs! (en ik heb veel piercings)
Heb de mijne er nog gewoon in.. 2 weken terug wel voor de zekerheid een zwangerschapspiercing erin gezet, al zit de originele ook nog gewoon goed.. Heb de mijne ook al zo een 8/9 jaar, kan ook niet meer zonder, vind et als ie eruit zo een raar en kaal gezicht, te gewend geraakt aan het ding haha! Indd niet met lotion of iets doen, want als het ontsteekt ben je verder van huis.. togg proberen indd om onder de douche een beetje eraan te friemelen zodat ie wat losser gaat zitten en anders dat een paar daagjes volhouden, dan moet ie wel los komen..Zal nu wel strak gaan zitten omdat je huid strakker staat..
Leuke site trouwens heb zelf ook nog andere piercings, maar op deze site staan indd egt leuke dingen en niet duur ook indd! 8)
ik had mijn piercing eruit gehaald omdat anders de rand van mijn werkbroek er op zat. normaal gesproken sloeg ik deze om, maar dan zit dat weer in je buik de duwen. Ik laat hem nu ook gewoon uit.
@ LittleMommy: Ik bestel er echt alles en heb het (betaald met paypal of ideal voor 16.00) de volgende dag in hui met uitzondering van het weekend.
@done ik denk eigenlijk dat ik hem niet meer in ga doen,heb hem al die jaren al verwaarloosd omdat het me simpel weg niet meer zo interreseerde!de eerste paar jaar is leuk!maar ben nu blij dat ie eruit is,maar wel bedankt voor je tip ,mocht ik me eigen nog bedenken indd!en mocht het gaan ontsteken ,maandag ben ik zo en zo bij de dokter !het vuil heb ik er iig nu uitgedrukt!we gaan het zien.bedankt @little mommy helaas hij is er al uit met douche en bad van zwitsal al het vuil heb ik eruit nu,heb hem echt verwaarloosd!schaam me dood! me huid ging indd iets strakker zitten,maar omdat er vuil om het staafje heen zat kwam die gewoon niet goed los,heb hem nooit eruit gehaald of zo!maar weet nu wel beter hahaha thanx voor je reactie
ik heb er ook een zwangerschapspiercing in ik was het eigenlijk vergeten haha dus ik heb hem er pas in sinds een week of 4 haha... ookde mijne waser moeilijk uit te krijgen nou succes ermee...
Heb ook ooit problemen gehad met het wisselen van mijn piercing. Ben toen meteen naar de piercingshop gerend en daar hebben ze het gefixed. Handig trouwens die site, had nog op mijn lijstje staan om te kijken waar ik zo'n ding kon bestellen. Maar overmorgen heb ik er 2 in huis!