grr...nog 2 dagen!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by marianne, Mar 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Ja erg herkenbaar allemaal. Soms denk ik....was ik mijn vriend maar...die kan alles makkelijker relativeren. Terwijl ik bij elk klein wissewasje al het gevoel heb dat ik misschien wel eens zwanger zou zijn. Maar ja....de test wees vandaag uit dat ik het niet ben!! Ook al heb ik die test gezien...ik blijf stiekem een beetje hoop houden en zie over 5 dagen wel weer een keer en ga dan nog maar eens testen...tenminste als ik in de tussentijd de :evil: :evil: nog niet heb gezien. Het is zeker lekker om alles eruit te gooien want bij mijn vriend moet ik niet meer aankloppen met: Schat...zien mijn borsten er niet anders uit?? Hier kan je lekker aanlullen...heerlijk...en vrouwen kijken er ook anders tegenaan dan mannen. Laat de vrouwen maar lekker klooien op deze site...dan zit het voor ons gevoel al stukken beter!!!

Liefs Marianne

2. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    Inderdaad fijn dat dit forum er is, waar je al de spanningen met elkaar kan delen. Begin het nu toch ook echt spannend te vinden.
    Hopenlijk hebben we over een paar dagen een positieve test in onze handen.

3. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    Hoe is het met diegenen die enkele dagen geleden
    nog 2 dagen moesten wachten...?
    Nu moet ik nog twee dagen wachten grrrrrrrrrrr....
    Ben benieuwd hoe het met jullie gegaan is!

4. Niet meer actief

Ja het is inderdaat hier lekker alles zwangerword / eindelijk mogen stoppen met de pil op deze site te kunnen gooien.
    Mijn vriend word een beetje moei van me door het aftellen haha. ken lekker de pot op ik blijf lekker aftellen.
    Heb in ieder geval al een hoop rommel gekocht.

5. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    hallo meiden,

Ben wanhopig!
    Moet pas de 31 maart ongi worden maar heb nou al een klein beetje bruin/roodachtige afscheiding.
    Snap er niets meer van.
    Wist wanneer de eisprong was dus :(
    Misschien weet iemand van jullie wat dit is?

groetjes en liefs las

6. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Hallo.

Dat kan van alles betekenen:

- teken dat je ongesteld moet worden
    - kan een innestelingsbloeding zijn
    - misschien geklust en een adertje geraakt

Hoop dat je er iets mee kan. Maar neem maar van mij aan dat je lichaam je totaal geen zekerheid geeft.

Succes ermee!!

Liefs Marianne

7. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    O meis,ik duim voor je,dat het NIET doorzet,zie dat je trouwens vlakbij mij in de buurt woont ;)
    Heb je msn?
    Ik ben ook al ongeduldig,nog geen druppel te bekennen,maar moe,moe en nog eens moe,en vreetbuien :idea:

8. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    hallo meiden ben dus gewoon 3 dagen te vroeg ongi geworden.
    ik baalde als een steker

groetjes las

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

marianne heb je al nieuws? Nou ik wel ben dus niet zwanger volgens de bloedtest van vorige week....... maar ook nog steeds niet ongi. moet woensdag naar de gyn voor een echo

10. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    En Marianne... heb je al nieuws :)

Ik had negatief getest en mijn :evil: :evil: zijn er ook :) Dus op naar ronde 2 :)

11. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Hallo..

Nee ben nogsteeds niet ongie.....tot ergenis aan toe. Heb wel continu buikpijn en krampen....maar kan ook aan het ontpillen liggen. Wordt er wel gek van...elke keer denk ik als ik kramp voel....daar komen de :evil: :evil: , maar nee hoor. Had vorige week die test gedaan en was dus negatief. Moet maar afwachten. Als ik over 6 dagen nog niet ongie ben dan ga ik maar even naar de HA. Wel raar.....na het stoppen van de pil werd ik meteen na 30 dagen ongie en zit in de 2e maand al op 40 dagen.

Heb trouwens wel vanmorgen 3 druppeltjes roze-achtig iets( was niet echt bloed) gevonden in mijn slipje..........Wat kan dit zijn??

Angel eyes.......succes alvast toegewenst voor de echo a.s woensdag! Wel raar dat je ook nog niet ongie bent geworden...wat zal dat dan zijn? Zou ons lichaam ons dan wel helemaal gek maken???

Liefs Marianne

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    En Marianne? Hoe is het nu???

13. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Wel elke dag buikpijn en krampjes....maar geen :evil: :evil: te bekennen. Vreemd!! We zullen wel zien. Zelfs geen teken van ongie. :rolleyes:

Ik houd jullie wel op de hoogte!!

Liefs Marianne

14. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Spannend dames :)

15. Niet meer actief

nou ben benieuwd hoor meid.

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    jullie weten het wel spannend te maken hoor. Hou ons op de hoogte!
    Blijf duimen!!!!!!

17. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Nou dacht ik vanmiddag ( na wederom veel buikpijn ) hehe....eindelijk ongesteld ... had de hoop op zwangerschap al opgegeven na negatieve test vorige week,..... maar heb nu alleen maar wat licht bruinig slijm....weet me god niet wat het is...maar het zet ook niet door. Heb nu nergens last van. RAAR!!!!

Iemand ervaring hiermee???

Liefs Marianne

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Mariannne,

Ik heb hetzelfde gevoel als jij...alleen ben ik pas 2 dagen overtijd en ik heb (nog) geen bloed verlies.
    Lees mijn topic "Dipje"....

Succes ik duim voor je dat je TOCH zwanger bent...

Liefs Silly

19. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    ja bij mij begint mijn ongi ook altijd met licht bruinig slijm.
    Maar blijf voor je duimen dat je niet op mij lijkt.

groetjes en veel succes las

Share This Page