grr! ... over werken als callagent

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Oct 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    lovely83 ik heb je een pb gestuurd heb je die gekregen

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    yups ;)

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Haha heb ook een tijdje gewerkt bij KPN callcenter. Godzijdank zakelijke markt maar ook daar vind je hufters. Regelmatig kwam het voor dat ondernemers met zon 50 werknemers niet eens een degelijk servicecontract hadden, daarom 24 uur moesten wachten en helemaal uit hun plaat gingen! Die mensen begrijpen echt niet dat dat even blijft hangen bij je en echt je dienst kan verzieken. Gelukkig zijn er ook heel veel aardige mensen waar ik echt een leuke babbel aan over heb gehouden op stille zondagmorgens om 0700 uur (werkte bij een storingsdienst).

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ook 1 keer zo'n nare vent meegemaakt, toen werkte ik nog als intercedent. Die man kwam binnen en wou alleen maar met andere mannen spreken. Niet met vrouwen, want die hadden nergens verstand van volgens hem. Nou helaas voor hem was ik er alleen met nog een vrouwelijke collega. Maar hij ging helemaal uit zn dak. Op een gegeven moment liep ie weg en heb ik gauw de deur op slot gedaan. Mafkees. Maar ik dacht echt dat ie me over het bureau ging trekken.

Heb toen direct mn manager gebeld en die is gelijk gekomen en de rest van de middag bij ons gebleven voor als die gek terug zou komen.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een tijdje voor een callcenter gewerkt, ik heb ook 1 keer huilend op de wc gestaan ;)
    Nu controleren wij callcenters of ze zich aan de regels houden, ik luister dus veel gesprekken van boze klanten na. Ik moet zeggen, echt petje af voor de agents!!! Wat die over zich heen krijgen, pffff....

6. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik had hier eens een discussie over met een paar vrienden.
    Die beweerden dat je zaken makkelijker gedaan krijgt als je flink uitvalt tegen de medewerker!
    Ik was het hier dus totaal niet mee eens. Ik word altijd erg goed geholpen en ik blijf gewoon rustig en respectvol. En dit meen ik ook oprecht want de mensen die er werken kunnen er 9 van de 10 keer niks aan doen.

7. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83

Nou je kan bij mij erg ver gaan, maar gaat het echt te ver en ik word uitgescholden dan wens ik diegene een hele fijne dag als hij niet luistert naar een waarschuwing. Maar dan hang ik wel op

Share This Page