Hoi, Het is in November 4 jaar geleden dat de broer van mijn man vermoord is. Elk jaar gaan we naar plek waar het gebeurd is om hem te herdenken. Hij is niet in NL begraven dus dit is eigenlijk ook de enige plek waar we heen kunnen. Nu lijkt het me mooi om een mooie steen op de plek te leggen, maar volgens mij moet je daar toestemming voor vragen bij de gemeente als ik me niet vergis? Of heeft iemand hier een idee om hem toch een speciaal plekje te geven? We hebben ooit een foto in de woonkamer gehad waar we vaak een kaarsje brandde, maar deze heeft manlief weg gedaan omdat hij en m'n zoon er alleen maar meer verdrietig van werden. Hoop wat ideeën van jullie te horen. xx
je kunt een boompje planten en daar iets van hem bij begraven... symbolisch gezien. ik geloof inderdaad niet dat je zomaar een steen mag plaatsen... moeilijk he... als je het graag een plekje wilt geven maar dat niet zo eenvoudig is...........zou mooi zijn als je iets mag plaatsen.... je kunt altijd naar de gemeente gaan toch??? gr Jose