Grr rabobank!!

Discussion in 'De lounge' started by MaaikeS, Mar 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    #1 MaaikeS, Mar 21, 2011
    Last edited: Mar 21, 2011
    Ik was zelf jaren geleden klant bij Rabobank,
    echter is er ooit is iets voorgevallen waardoor ik naar de ABN ben gegaan.
    Manlief bankierde nog steeds bij Rabobank, en de kinderen kregen van oma en opa(schoonouders) dus een regenboogrekening bij de Rabobank.

Echter gebeurde er op die rekeningen niet heel veel.
    Dus alle 2 de kindjes hebben een kinder spaar rekening gehad bij de ABN waar ik zelf maandelijks op spaar, plus de kinderbijslag gaat daar naartoe.

Nu hadden we vorige week besloten om de rekeningen bij de Rabobank op te heffen.

Wij naar kantoor hier op het dorp, wordt er gezegt stuur een brief naar de Rabobank vestiging op een ander dorp, en bel maandag maar of hij aangekomen is.

Dus ik vandaag gebelt, krijg ik te horen dat de bank op het andere dorp helemaal niet meer bestaat :$:(

En dat die mensen bij de Rabobank hier op dorp gewoon de rekeningen op had moeten heffen, en de bedragen naar de andere rekeningen over hadden moeten boeken!!!
    Dus ik zei nou dan ga ik zo hier op dorp wel langs....

Wat denk je dicht...zijn alleen van 9-12 open :(
    Wat een tijd......

Nu dan morgen maar een poging gaan doen om de rekeningen op te heffen, die mevrouw die ik aan de telefoon had zou ook een aantekening maken, zodat ze weten dat ik langskom om de rekeningen op te heffen...

Wat zal ik blij zijn als we straks helemaal weg zijn bij de Rabobank en alles via ABN loopt!

2. Only me

Only me Niet meer actief

Ach, die van jou is tenminste open!
    De SNS haalt alle stomme automaten weg bij het kantoor, en het ergste is dat ik niet eens binnen kan geld pinnen! Niet van mijn spaarrekening, en niet van mijn gewone rekening.
    Dit is de normale gang van zaken tegenwoordig bij de SNS bank!!

Strontziek wordt ik ervan. Want ik kan nu enkel bij een HEMA binnen pinnen, maar ja, dat doet de halve stad dus als ik 20,00 wil opnemen, kan dat niet want alle briefjes zijn op. Dus hoppa, moet ik weer 50,00 pinnen....

Ben die bank en zijn "service-verlening", zo zat!!!!

Wie kan me wat aanraden? Welke bank vind jij goed?!

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik moet zeggen ik vindt de ABN echt een top bank!

zit er nu bijna 4 jaar, en nog nooit problemen gehad, alles wordt snel en goed geregeld.

Het bankieren gaat ook super snel, zowel afboeken als bijboeken.

Ook het indernetbankieren werkt super makkenlijk!
    vriendelijk personeel, hier in de buurt genoeg vestigingen, stort automaten voor klein en groot geld, genoeg pin mogenlijkheden.

Bij de Rabobank valt het me op dat je continue van het kastje naar de muur en terrug wordt gestuurd.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik ben tevreden over de ABN
    ik hoor de laatste tijd ook erg goede dingen over de ASN bank. Mijn man denkt erover over te stappen van ING (omdat hij elk half jaar gedonder heeft met de pasjes en dan moet hij een nieuwe kopen...) naar ASN.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Volgens mij verschilt het per vestiging. Ik zit ook bij de Rabobank en de ABN en mijn ervaringen met de Rabobank zijn juist een stuk positiever.

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Kopen ??

pfff hier is mijn pasje gewoon gratis vervangen.....
    Hij deed het niet meer bij elke pin automaat, stond je een hele tijd moeilijk te doen voor hij mn pasje eindelijk weer pakte.

Gewoon een verzoek via internetbankieren gedaan en paar dagen later was hij er dan al.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik heb ook geen problemen met de rabobank..wij hebben alles lopen bij de rabobank..van rekeningen tot hypotheek tot verzekeringen en wij zijn er heel blij mee!!

mijn ouders willen juist van jou bank over naar de rabobank omdat ze de andere helemaal niet fijn vinden ;)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ben al jaren klant bij de rabo nooit geen klachten gehad

9. Only me

Only me Niet meer actief

Ik moet ook 1x in de 3 maanden voor mijn pas betalen. Achterlijk vind ik het! Ook al is het maar 1,96, het is het idee!

Dus de ABN he, ik lees daar ook inderdaad veel goede dingen over! Ik denk dat ik daar toch maar eens langs ga van de week!

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    sommige mensen gaan echt voor de Rabo,andere voor Postbank, andere voor ABN....mijn moeder zou ook nooooooit weg gaan bij de Rabobank...maar mijn schoonzusje is er weg gegaan en ook naar ABN gegaan...mijn schoonouders blijven juist braaf bij de postbank of ing wat is het tegenwoordig ;)

iedereen dus echt zn eigen keus,
    maar geef mij de abn maar :D

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij abn moet je toch ook betalen voor je pas? maar ik zou echt niet voor 2 euro eens in de 3 maanden weggaan bij de rabo , dat is het niet waard al die moeiteee

12. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Dan weet ik zeker dat je een hele dure hypotheek hebt. Ze naaien je waar je bij staat. .Verzekeringen ook. Erg duur en ze hebben er geen eens verstand van. Gaat hun alleen om verkopen verkopen en geld.

13. Only me

Only me Niet meer actief

Voor die 2 euro inderdaad niet nee. Maar het gezeik bij de SNS gaat vele malen verder dan dat. Klantvriendelijkheid, kantoren sluiten, geen geld kunnen opnemen bij de bank, geen geld bij de automaten op kunnen nemen. Zeker niet in de avond, want dan sluit de HEMA ;)

Dat vind ik zwaar klantonvriendelijk. Zeker als je binnen in de bank geen geld meer kan en mag opnemen. Dat doen wij niet meer, zeggen ze. OMG waar ben jij dan bank voor??????!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh ik snap het ja ik weet niet hoe de sns is dan zou ik daar ook zeker weggaan

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met de rabobank.
    Heb alles er lopen, rekeningen,hypotheken,verzekeringen.
    En nooit hoeven klagen over slechte service,
    Pasje kapot? binnen 2 werkdagen een nieuwe in de bus.
    Randomreader kapot of kwijt? Kon zo een nieuwe halen.
    En noem maar op, ik ben super tevreden.

Wat van jou betreffende filliaal slecht is, is dat ze geen bericht van het "sluiten" hebben gestuurd. Dan had je het geweten en stappen kunnen ondernemen.

Maar om daar nou de hele rabobank op af te rekenen gaat wel wat ver vind je niet?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Flink wrok tegen de rabobank voel ik???
    Wij hebben nl geen dure hypotheek en onze verzekeringen zijn ook absoluut niet duur. Alles loopt via de rabo bij de interpolis en dat hebben we al jaren...Bevalt prima en al zouden ze duur zijn, de service is er ook zeker wel naar!

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    dit is niet het eerste wat is voorgevallen bij de Rabobank ;)
    ben er niet voor niets weg gegaan, is in het verleden al veel meer voorgevallen. De enige die er nog zat was mijn ventje, altans die rekening gebeurde eigenlijk niet veel, maar de rekeningen van de meiden waren aan zijn rekening gekoppeld, terwijl we eigenlijk allemaal al bij de ABN zitten.

Maar qua service en op de hoogte brengen van alles is echt super slecht hier!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wat is er dan nog meer voorgevallen?Kan me er niet echt een voorstelling van maken...

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Je kan toch ook bij een andere pinautomaat geld pinnen? Je mag elke dag 1 keer bij een andere bank geld opnemen.

20. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Er is ooit een betaling geweest (naar de belastingdienst) Die bij mij was afgeschreven maar nooit aangekomen bij de BD, de rabo zou dat uitzoeken, en ze hebben dan ook een brief naar de BD gedaan, maar uiteindelijk kwamen er wel zoveel extra kosten bij wat ik allemaal zelf heb moeten betalen, en wat nooit terrug gekomen is, uit eindelijk heeft het 7 maanden!!!! geduurd voor het allemaal achter de rug was. En alle extra kosten aanmaningen enz heb ik ook nooit vergoed gekregen terwijl de fout bij de Rabo lag.

En op een gegeven moment ben ik van Rabo walcheren overgestapt naar Rabo bevelanden, ook dit heeft werkenlijk een eeuwigheid geduurd, ging mn pasje nog een keer kapot ruim 1,5 jaar nadat ik geswitched was van kantoor, konden ze niet bij mijn gegevens bleken nog bij de oude Rabo te zijn, terwijl ik van hun allang een brief had gehad, dat alles nu bij de Bevelande lag(wat achteraf ook zo bleek) Maar heb wel heen en weer moeten bellen tussen de banken, en ook onderling de communicatie is gewoon ronduit slecht.

En Vrijdag was ik hier op kantoor om de rekeningen van de meiden dan op te heffen, werd er gezegt stuur maar een brief naar het andere kantoor met kopie van ID van jou je partner en handtekeningen, en bel maandag of hij binnen is gekomen.

Ik naar dat andere kantoor gebelt, ze hadden het gewoon hier op kantoor op dorp al op moeten heffen een Vrijdag.

En het kantoor waar mijn brief naartoe moest, is een kantoor wat geen post meer krijgt, is nog maar 1 kantoor hier in de regio Bevelanden waar je nog post naartoe kan sturen

Dus nu kan ik er morgen ochtend weer achteraan om er voor te zorgen dat het allemaal in gang gezet wordt.

Share This Page