kraamcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heb komend weekend een kraamfeest van een vriendin van mij en ben nu op zoek naar een leuk kraamcadeau!
    Vind kleertjes moeilijk om te geven omdat mijn vriendin best een uigesproken smaak heeft en een cadeaubon vind ik wat afgezaagd.

Tips voor een leuk cadeau?

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    luier taart ?
    met luiers en iets aan speeltjes of verzorgingsproducten erin ?
    je kan ze zo kopen maar ook zelf maken ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik maak eigenlijk altijd iets zelf en dat wordt altijd ontzettend gewaardeerd!
    Luiertaart, schilderijtje, knuffeldoekje, zwitsal pakket, prinses/prinsessen-pakket.

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik vind het altijd ook leuk om een leuk pakket zelf te maken. Dus een mooie mand waar je dingen in doet voor moeders, vaders en de kleine (en evt. andere kids) Ik vind zelf altijd leuk om een mooi voorleesboek te geven of iets waar ze wat later ook wat aan hebben van speelgoed ofzo. Ze krijgen vaak toch al zoveel voor die eerste tijd. Voor vaders doe ik meestal een blikje red bull (voor de slapeloze nachten) een leuk boek/dvd/tijdschrift en een luchtje. Voor moeders een lekker verwenpakket en misschien zelf een bon maken om een keer lekker samen op de verwentour te gaan zonder man en kids.

Deel Deze Pagina