Ik denk dat bij alle banken wel fouten worden gemaakt. Soms heb je pech, en gaat alles mis wat mis kan gaan. Wat mij heel erg opvalt is dat de bankgebouwen steeds chiquer en luxer worden: prachtige marmeren/natuurstenen vloeren erin, enorme hallen, de meest ingenieuze schuifwand/schuifdeursystemen, meubels waar je u tegen zegt. Maar als je dan iets wil in de bank, bv heel simpel geld op nemen of je rekeningoverzichten van vorig jaar laten uitdraaien, dan kan dan niet!!!!!:x Dan denk ik: volgens mij kan het allemaal wel wat minder luxe, als het toch niet meer de bedoeling is dat de klant er binnen komt........ Bij ons filiaal zit altijd een paar mutsen achter de balie ( sorry als ze hier meelezen) die werkelijk echt NIETS weten, aaaargggh!
zo is het hier bij de Rabobank, ook dat je alleen Groot geld kunt storten...dus de Rabo varkentjes van de kids kunnen hier niet meer geleegd worden...alleen brief geld....Voor wat sparen die kids dan het klein geld
Ik ben ook geen rabo fan, hier ook veel fouten gemaakt. Heeft ze trouwens nog wel veel gekost..... Ik, mijn broer, zus en ouders en twee andere familieleden hebben gelijk alles aan verzekeringen en hypotheken daar weggehaald met een duidelijke reden. Daardoor werd er door hogerhand nog contact opgenomen wat er mis was gegaan. Het was toen al te laat!! Trouwens tegenwoordig mag je maar 6 keer per jaar gratis geld storten en nadien kost het je geld bij de rabo zo belachelijk!
ja klopt, dat zag ik ook je mag maar 6x storten......en wij hebben 2 meiden...dus 2 potjes....toevallig van de week bij het andere filiaal van de rabo gestort vondt het echt te gek voor woorden :x Gelukkig is dat bij ABN niet, daar kan je storten zo vaak als je wilt... Als je bij de Rabo vaker als 6x stort kost het je 6,95 per keer
Daar heb je gelijk al een punt. Je bent veel en veel goedkoper uit als je het direct bij interpolis doet. Advies nodig? Je belt de rabobank ze zeggen dat ze het niet weten en verbinden je direct door met interpolis. Zij smeren je een verzekering aan en krijgen daar provisie voor. Die uiteindelijk door jou wordt betaald!! Je kunt je beter direct bij een verzekeraar verzekeren zonder tussenkomst van een tussenpersoon.Geen verwarring en je weet gelijk wie je moet hebben. Maar goed als jullie tevreden zijn is het goed toch?
Ook dat is een punt de verzekeringen zijn duur, zaten eerst via Rabobank bij Interpolis.... maar sinds manlief ook bij de ABN bankiert zijn we overgestapt naar Centraal beheer achmea...scheelt echt wel!!
Nou ik baal ook van de rabo hoor. Heb daar een extra rekening geopend ivm een erfenis en het gedoe rondom banken en garantie's vanuit het rijk. Mijn rekening wordt dus eigenlijk nooit gebruikt, nu had ik hem een keer nodig hadden ze m'n prive rekening (waaraan mijn spaarrekening is gekoppeld) geblokkeerd omdat hij niet gebruikt wordt..gevolg: stond rood bij de ing.. grrr ik ga ook weer terug naar ABN!
Denet maar is even naar de Rabo geweest, En de regenboogrekeningen zijn opgeheven, en het geld wat erop stond is naar mijn ABN overgeboekt zou +- 2 werkdagen duren voor het binnen is, en dan kan ik het overboeken op de spaarrekeningen van de meiden. Bedankt voor het langskomen,prettig zaken met u te doen en nog een fijne dag mmmmm oke
zo stond ik laatst ook met een spaarpot op het postkantoor (ing-"service"balie)... kreeg ik zakjes mee waar ik het geld in moest doen en opzetten hoeveel het was... alleen een "vol" zakje met een bepaald bedrag kon ingeleverd worden...(100 van 5 cent, 50 van 10 cent enz) dus ik weer naar huis en dag later terug met zakjes.... wordt er gevraagd "moet het worden doorgestort naar een spaarrekening?" eeehm nee op mijn gewone betaalrekening.... koste 7,50 terwijl het doorstorten naar een spaarrekening gratis is de dame achter de balie pakt de zakjes aan en voert ze in de pc in en gooit zo al het kleine geld in de kassa... werd niet nageteld nix!!! en zo had manlief vorig jaar bij dezelfde "service"balie ook een stunt: we hadden een en/of rekening aangevraagd op een groot kantoor en de pincode naar de servicebalie hier op het winkelcentrum laten sturen... manlief gaat de pincode ophalen en die doos achter de balie scant eerst de brief en daarna gaat ze pas zoeken naar de brief... die bleek dus niet aangekomen te zijn op het kantoor.... na 3 maanden, tig telefoontjes met kantoor in a'dam en 4 keer op het grote kantoor te zijn geweest was het nog niet opgelost was ik het helemaal zat en hebben we de rekening op laten heffen....
Ik zit ook bij die superbank die SNS heet....Er was vorig jaar een stuk in Kassa (of Radar, weet het niet meer precies) over de geweldige service van de SNS Bank (NOT). Zo'n gladjakker van de SNS Bank vertelde vol trots dat de SNS tegenwoordig alleen eigenlijk nog een internetbank is. Qua service scoren ze het laagst van alle banken. Vind je het vreemd? Je kunt er niet eens contant geld langsbrengen om op je spaarrekening te zetten! Als we voor de kleine straks een spaarpotje hebben, wordt er mooi voor hem/haar een rekening geopend bij een andere bank. De Rabobank bij ons staat tegenwoordig overigens wel als goed bekend. (Heel vroeger zaten mijn ouders trouwens bij de Rabobank, maar ze zijn overgestapt naar ABN. Waarom? Omdat ze onderscheid maakten tussen kinderen van rijke ouders en kinderen met ouders die niet zoveel te besteden hebben. Zo kregen wij (gewoon arbeidersgezin) bij het openen van een kinderspaarrekening een of ander flutding, terwijl kinderen van ouders met centen een of ander duur ding kregen. Mijn ouders vonden dit nogal asociaal, vandaar dat ze destijds waren overgestapt.)
hier zijn nu ook alle rekeningen weg bij de Rabo...zitten nu met zn alle bij de ABN, de spaarrekeningen van de meiden, mijn prive rekening en spaarrekening, en onze gezamelijke rekening...en alles is te beheren vanaf mijn internetbankieren! ideaal, aangezien ik toch de geen in huis ben die de geld zaken regelt