Haha zeker moeilijk! Mijn nichtje is ook hoogzwanger en was heel blij voor haar toen ik het hoorde, maar ook ergens een beetje jarloers hahah... zo van: Ik wil ook zwanger zijn!!! Ze zeggen dat het beste is om op je NOD te testen en die is als het goed is 8 mei en mocht het eitje toch later zijn gesprongen dat is het 9 mei.
Ja herkenbaar!!!! Een keer sinds een paar dagen geleden had ik ook zoiets als de jouwe (nat, vlokkerige spierwit kloddertje slijm) maar later weer gwn normaal lotingsachtige en super wit, maar niet veel. Ben benieuwd mits je menstruatie uitblijft als je later positief test laat mij zeker weten Xx
Ohhh genoeg symptomen dan, ik heb alleen last van een trekkerig/zeurend gevoel in mn liezen beetje uitstralend naar mijn benen soms. Ik verwacht eigenlijk een menstruatie...daarom ga ik zondag pas testen als ik nog niet ongi ben geworden intussen ik heb al gemerkt dat ik niet goed ben in tuurstreepjes die ik hier op t forum vaak zie dus ik ga me niet gek (proberen) te maken.
Haha, tuurlijk ga ik het straks hier neerzetten!! Positief of negatief, we gaan gewoon met opgeheven hoofd verder.
Het kan zijn dat ik misschien gek ben hoor, maar ik zie op de bovenste een heeeeeeeel vaag streepje!!
Gefeliciteerd Danty!! Ja, het verschilt per lichaam heb ik gelezen vanmorgen. De ene die maakt heel snel HCG aan en de andere heel langzaam. Er zijn zelfs mensen op dit forum die pas 17 DPO positief hadden getest! dan was er gewoon een wat latere eisprong ofzo. Wat ik ook heb gelezen is als je die steken voelt tijden je eisprong, dan springt je ei nog niet, maar dan is je folikel zich aan het ontwikkelen en is hij bijna klaar om te springen... ik kan dus nu of 9 DPO zijn of 10 DPO. Gister had ik dan die nega test met die half mislukt Sensitest hahah Ik ga het gewoon nu volhouden tot 8 mei, dan is het of 13 DPO of 14 DPO.
Ohh had niet goed naar je onderschrift gekeken.. Zie dat je nog niet zp lang zwanger bent.. Gefeliciteerd!!! Ik dacht dat je het had over een eerdere test.
Jaa ik ook maar weet niet goed of het een goed streepje is hahaha en ik ben al niet goed in turen dus had beter niet kunnen testen hopelijk lukt het me die andere test tot zondag te bewaren
Ik ook.. Elke keer als ik naar de foto kijk denk ik, ik zie m niet en dan soms toch weer wel. Had getest met middagurine dus de volgende ga ik maar woensdag doen met ochtendurine. ben ook benieuwd naar jou test op nod
Ik ook! Ik heb vandaag flink obstipatie gehad en dat eindigde vanavond met diarree... lekker praatje weer :/ Vandaag en gister trouwens weer een beetje slijm gehad, maar echt minimaal en was weer wit. Als het weer niet is gelukt, dan gaan we gewoon door met de volgende ronde, niks aan te doen! Op een dag hou ik (hopelijk) ook wel een positieve test in mijn handen en dat is wat telt!
hahaha ik kan dat wel hebben hoor die vieze praatjes Wanneer ga je weer testen? En idd als het niet is gelukt dan door naar de volgende ronde en positief blijven is het enige wat we kunnen doen.
Ik ga vrijdag testen! Wel spannend! De laatste keer dat ik heb getest was met 8 of 9 DPO (Ligt er natuurlijk aan of mij eisprong 24 uur na de LH-PIEK kwam of na 48 uur.) Vrijdag zit ik dan op 13 DPO of op 14 DPO ... Wanneer ga jij weer testen?