Grr Sensitest zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik wilde eigenlijk pas na NOD testen maar door die vage test van gister kan ik me niet inhouden hoor. morgenvroeg ga ik weer testen... hoop dat ie is opgelopen en dat ik mezelf niet voor de gek heb gehouden met de test van gister:)

Ben benieuwd naar de test van vrijdag..

Bij mij is trouwens het trekkerige gevoel in mijn liezen ver weg en voel nu af en toe speldenprikjes daar. ben benieuwd..

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik vind het spannender voor jou dan voor mezelf hahah

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Damens!

3 dagen voor NOD!!

Ik vins het zo spannend!!

4. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Wowww het is jou gelukt na 8 maanden geprobeerd zwanger te worden en GEFELICITREEERD EN IK WENS JOU EN JOU MANLIEF EEN FIJNE, VOORSPOEDIGER ZWANERSCHAP TOE EN GENIETEN ERVAN SAAMPJES *Verlegen* liefs xx

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Dankje wel!!!!

Alleen geen manlief haha, ik heb gebruik gemaakt van een donor (Altijd handig zulke mannen)

xxxx

6. jongemama1

Oh.. hoop dat je t niet erg vindt :$.. Wel heel erg knap van jou als je als alleenstaande moeder je kind kunt opvoeden al kost je energie en stress.. En graag gedaan :) Xx

p.s. hoe zit t met spermadoners als ik weten mag? als de vader je kind wil leren kennen sorry voor het ongemakt maar ik ben namelijk wel benieuwd

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Tuurlijk is het niet erg!

Ik heb het 7 rondes met een donor geprobeerd die hier niet erg dichtbij woonde.

Toen had ik een donor gevonden die op 3 minuten afstand woont!! Ik bedoel hij was nog geen donor, maar dat is hij nu wel haha... Toevallig kon mijn zus deze jongen van 24. Hij is homo en heeft ook alle testen laten doen die nodig waren. Hij zei: Ik voel me vrij vereerd! Ik zal later niet echt de kans krijgen om een kind te verwekken en zou het heel bijzonder vinden als ik weet dat ik toch ergens wel "papa" ben. Nu hebben we afgesproken, dat als hij het kindje wil zien, dan mag dat van mij! Als zijn ouders en of broers en zussen het kindjes willen zien? Prima!

Maar volgens het opgezette donor contract gaat hij het kind niet erkennen en heeft hij afstand gedaan van zijn rechten.

Als ik dus iets niet wil, dan gebeurd het ook niet.

Ik hoop zooooo dat het testje nog donkerder gaat worden !!

8. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ben echt blij voor jou! Die donor van jou wil ik ook wel dan is het bij mij ook meteen de ronde die nu komen gaat raak. *grapje* :p

Geniet van de zwangerschap en ik vind het echt stoer dat je dit kan als alleenstaande moeder en ook nog een jonge moeder! :)

9. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nogmaals gefeliciteerd ben superblij voor je!!

10. jongemama1

Wauwie!!! Wel knap dat je dit samen dingen hebt besproken enzo.. Ben benieuwd hoe het gegaan is allemaal gezien dat je alleenstaande moeder gaat worden vind ik wel wauw ja eig wel een sterke mama :) en nogmaals gefeliciteerd

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dank jullie wel!! Lieve reacties allemaal

Xxxxxx

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Wauw!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

13. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Pff net doe ik weer een testje, maar binnen 2 minuten verschijnt er al een lichte streep met de KV2v5 en we zijn nu 6 minuten verder en je zit hem heel langzaam door kleuren... Is die kv2v5 altijd zo traag? Ik las op vele forums van wel! Maar ff kijken of jullie het ook hebben gehad...

Bedankt trouwens hihi ♡♡

14. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik heb ook gelezen dat ze er wat langer over doen om door te kleuren maar zelf geen ervaring mee.. mijn test van vanmorgen helaas niets op te zien (geplaats in mijn topic)
    ik ga er gewoon vanuit dat die enorme krampen in mn lies door aankomende menstruatie komt..
    hopelijk loopt jou streepje mooi op :)

Deel Deze Pagina