DAMES jawel een goedde vervanger van onze allom geliefde filet american is gevonden!We noemen het theeworst!(zo heet het ook echt)het zit in zo'n uitknijprolletje,en ligt in het koelvak.het smaakt niet helemaal hetzelfde maar met beetje zout en peper of een uitje komt het wel heel dicht in de buurt.de smeer substantie is gewoon gemaakt van vlees en de structuur voelt dus ook bijna gelijk aan in je mond EET SMAKELIJK
Theeworst is heerlijk! Maar volgens mij zit er lever in..? Nou is af en toe lever niet erg, dus het zou kunnen...
zit maar heel weinig lever in!en je mag elke dag 1 botherham met leverpastei ofzo eten hoor,dus dat geld ook voor deze worst.
Theeworst is erg lekker maar absoluut geen vervanging voor filet american, tijdens mijn zwangerschap heb ik gewacht op de dag dat ik het eten mocht
Kheb mijn vriend al gezegt dat als ik ben bevallen hij me een broodje met filet american moet gaan halen haha. Voor mij is er geen vervanger die daaraan tipt
je hebt ook de vegetarische variant, maar weet niet of dat er op lijkt. ik ben ineens gek op kipleverworst, maar haal het niet in huis want ik kan me echt niet houden aan 1 boterham
Ja had ik ook steeds gezegd tegen hem. Heb zelfs apart daarvoor losgeld meegenomen naar het zkh, kon hij mooi een broodje filet halen in het restaurant. Toch op de een of andere manier denk je er totaal niet meer over na als je beeb er net is. Denk je alleen maar aan je beeb.... Tenminste hier wel. Een week na mijn ks had ik weer filet....hihi
Van filet American kreeg ik na het eten spontaan buikpijn, dus eet het nu bijna nooit meer.Theeworst is idd erg lekker, mmm ga even een beschuit smeren en dan doe ik er peper op. Heb het nl toevallig in huis.....
Dat zeg ik dus nu ook steeds tegen mijn vriend, maar ik denk als het moment daar is dat je er inderdaad even niet meer aan denkt En toch zie ik uit naar het moment dat ik in een lekker hard, vers broodje, met boter en filet americain met peper zout en uitjes kan bijten
Tsjonge, ik at vroeger altijd theeworst, nostalgie in een velletje! Ik ga het zeker weer eens proberen, maar ik ben bang dat het niet kan tippen aan al die heerlijke rode, rauwe dingen die ik zo mis..... #-o
ohh neee tippen doet het niet,maar het komt voor mij wel dicht genioeg in de buurt!lekker lekker(ook ik kan niet wachten op dat echte broodje filet met uitjes,zucht)
Oh, brrrrr... Ik gruwel echt van filet. Volgens mij ben ik een van de weinigen. Ik heb ooit per ongeluk een hap van een boterham met filet genomen en ik wist niet hoe snel ik het weer uit moest spugen...