Ik heb als ik bied altijd een maximum bedrag in mijn hoofd. Afhankelijk van hoe er geboden wordt kies ik een strategie. De ene keer kan dat dus betekenen dat ik iedere keer 1 euro omhoog bied, maar de andere keer kan het zijn dat ik direct het maximum bied. Vaak bieden ze te snel omhoog en dan probeer ik de boel te gaan sturen door telkens 1 euro hoger te bieden. Na verloop van een aantal verloren veilingen doet de rest van de bieders er vrolijk in mee. Op dat moment wordt ik gevaarlijk, want dan komt er een veiling waar ik ineens het maximum bied. Hierdoor is de rest soms van slag en vergeet hoger te bieden met als gevolg dat ik win. Gaat niet altijd goed, maar werkt regelmatig.
Hier ook vaak frustratie hoor! De meeste leuke deals die ik heb gescoord waren s'nachts als ik op m'n man aan het wachten was die was wezen stappen. Maar nu sluiten er s'nachts bijna geen veilingen. Ik heb wel altijd een maximum bedrag en ga nooit hoger. Wel jammer dat er veel mensen maar gewoon raak bieden zonder te kijken wat het nou echt waard is.
Ik heb altijd het idee dat de bedrijven zelf iemand op de pc zette om te bieden zodat minimum bedrag beslist word. Wij boden laatst op Preston palace en het viel mijn op dat iemand tot 3x toe zich zelf over deed bieden bij 3 veilingen van hun. En niet met 10 euro maar bij 16.44 uur 40,-. 16.48 60,- en dan ineens 16.55 100,-. Er had niemand tussen door geboden dus erg raar. Uiteindelijk gewonnen voor 128 euro
Marnatman leest nu toch iets . bij dolfijnen slapen voor de grote fans . Ik roep meteen jaaa , helaas ik ben geen 12 meer , ik kruip zielig in een hoekje .
Vlak voor vakantie begon (onze begon laat) heb ik geboden op veilingen en ik heb 2 keer een geboden op luxe caravans met alles erin (wc, douche enzo) voor 20 euro, als je boekt via site van campings zelf was je ruim 300 euro kwijt. Nu ook een weekend roompot voor een spotprijsje Maar nu met het mooie weer, us het geen doen meer, mensen beginnen met 1 euro en dan zo'n gek die ineens 50 biedt en kom je snel uit op ruim 100 euro.
Ik heb hier volgens mij nog wel ergens een bon liggen voor het 2e kaartje gratis. Alleen pas geldig in September. Mag je zo van me hebben hoor ik beloof alleen niks want ik moet onze geweldige rommel kast uitzoeken ervoor
Daarom bied ik altijd pas in de laatste minuut als het me bevalt en de prijs ook nog. Voor mij is het inderdaad een sport om via internet de dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen. En dat het er wel goed uit ziet! Zo hebben we gister 400 m netjes 2e hands hekwerk (1 m hoog) inclusief nieuw spandraad, klemmen, ijzeren palen en een ijzeren horizontale paal voor 2000 euro bemachtigd.... moeten we wel 2,5 uur rijden, maar goed dat is prima te overzien voor een keer en voor die prijs!
Wat lief van je , maar daar hebben we nu niks aan . September hebben we geen vrij meer , als goed is manlief dan ook weer aan het werk.. Gaat juist om nu in deze vakantie .
hier ook geboden toen het weer nog niet zo best was. Gekeken wat we eigenlijk kwijt zouden zijn. We wisten al dat we naar Droomgaard wilden. Daar waren we voor de week die wij wilden ruim 300 euro kwijt en dan kwamen er nog kosten bij als bedlinnen, schoonmaakkosten, toeristenbelasting enz. Toen op vakantieveilingen gekeken en daar kwamen ongeveer dezelfde kosten bovenop. Ongeveer 100 euro. Heb toen een bod gedaan van 25 euro en ik pakte hem! Toen kreeg ik de smaak te pakken en bood nog 16 euro voor een weekend naar België en die won ik ook. Was een heerlijke vakantie!
Yes, na 3 dagen bieden, nu eindelijk de veiling gewonnen voor 2 kaarten naar de musical Peter pan in Ahoy voor maar 43,- Helemaal blij....
Ik ben nu voor de apenheul aan het kijken echt belachelijk beginnen ze met 15 20 40 Begin dan met 1 2 etc etc
Toekomstige mam ik heb er net eindelijk 1 kunnen bemachtigen. Dacht dat ik die ene niet had en heb er nu dus 2. Beide uiteindelijk voor 25 per keer. Weet dus niet of je interesse hebt
Ik ben wel aan het kijken om die van twee kaartjes voor max 19 en die van 4 max 38 omdat ik ze ergens anders met 7,50 per kaartje korting kan krijgen en 19 en 38 is met die 5 die je er bij betaald