Op iedere website : marktplaats, Speurders, Autoscout24 , Autotrader enzovoort bijna alleen maar garages die adverteren ik wordt er gek van! Ik herken dit helemaal niet van een paar jaar terug. We kopen het liefst particulier of gewoon bij een vertrouwd bedrijf, helaas staan er vooral rare garages op met slechte recensies. Tips zijn welkom Zoeken een Skoda Fabia Combi vanaf 2001 liefst met airco max 2500 euro. En max 50 km van Apeldoorn.
Joh, zoek er een paar uit die je aanspreken en die er op papier goed uitzien. Maak een proefrit en als die bevalt laat je een aankoopkeuring doen. Dat kost je een klein beetje geld, maar dan weet je zeker of de auto die je koopt in orde is. Dat is de enige manier, zeker als je zelf weinig verstand hebt van auto's.
Ok, het is 59 km, maar je zou eens contact op kunnen nemen met De Groot in Soesterberg: Welkom op de Home-pagina van De Groot Exceptional Motor Cars BV in Soesterberg Zij hebben een enorm wagenpark, en als je belt kunnen ze je vast meer vertellen, vaak zoeken ze dan ook met je mee naar een auto. Recensies zijn misschien niet zo denderend op internet, daar worden ook vaak alleen de negatieve dingen geplaatst geen postieve, maar wij hebben er alleen maar goede ervaringen mee!
Dat viel mij laatst ook al op, eerder stond MP vol met auto's van particulieren, nu echt niets meer... Lees even mee.
Wij hebben wel van een particulier gekocht. Hij had geen enkele moeite met een aankoopkeuring. Bleek allemaal in orde met de auto, wel een paar kleine dingetjes (niks spannends), dus die kosten konden we na wat onderhandelen van de aankoopprijs halen. Toch fijn
Ze hebben er 1 staan met helaas meer dan 2 ton gelopen willen max 170.000 op de teller liefst nog minder
Ze hebben vaak ook meer dan er op de site staat, gewoon bellen, wie weet kunnen ze iets voor je doen...
Inderdaad. Wij kopen ook graag particulier, maar zou nu zo niet weten waar ik zoeken moet. Zijn ook niet zo van de inruil, dus wilden (binnen nu en half jaar, maar zat al zo wat rond te kijken) onze huidige auto dus op MP zetten, maar vraag me dan ook af of dat nog wel kan...?
Wij hebben 2 dagen geleden onze auto particulier verkocht via MP! Dus het kan wel! Veel succes met je zoektocht!
jahoor dat kan wel, vorige week onze Twingo erop gehad binnen 48 uur verkocht aan een particulier! Is toch de meest bezochte site naar mijn idee..
Ah, dat is goed om te horen. Was zo even een gedachte. Wel vreemd dat er weinig te koop staat dan... Misschien dan toch de crisis? Nou ja, hoop dat jullie iets naar je zin kunnen vinden!
Kijk eens via gaspedaal.nl , al zijn het wel veel bedrijven. Ik weet niet waar je woont, maar ik ken een goed bedrijfje hier in de buurt met goede auto's, niet te duur en een wisselende voorraad.