Omdat het bloedtesten moet zal ik het idd doen, maar moet je dan ook vaker bloedtesten of is dat iets wat je zelf graag wilt. Ik snap je angsten goed hoor, maar denk ook dat je wel wat positiviteit moet hebben . Tuurlijk is het vaker fout gegaan, maar het zal ook zeker een keer goed gaan. En er is best kans dat dit nu die keer is
Ik denk dat het toch weer mis is, hcg was di. 400 dus dan zou het nu 800 moeten zijn, daar verwacht je een knaller bij en ik zie nauwelijks verschil denk dat jullie ook niet zien welke van vandaag is? 16 of 17 dpo
Kv testen zijn ruk. Ik zie zeker oploop! Geef de moed nog niet op, hoe moeilijk dat ook is gezien je voorgeschiedenis.
Hij is toch duidelijk opgelopen?? En de kv zijn gewoon fuck... ik zou eens een predictor doen. Ik verwacht dat dat de knaller gaat zijn waar je op hoopt (alhoewel ik deze ook knallers vind hoor).
Twijfel vandaag of morgen omdat het 48-72u kan duren de verdubbeling..en dan ben ik met 48u misschien net te vroeg...
Volgens mij is dat nog ééntje uit de goede oude tijd, oftewel toen ze nog wel goed waren. Als je het kan volhouden dan zou ik morgen gaan prikken. Dan heb je misschien iets meer zekerheid.
Het is logisch dat je je zelf wilt beschermen voor de gevoelens, achter af is het altijd makkelijker te zeggen "zie je nou wel". Nu is hij echt, geloof me, echt donkerder dan 16dpo. Je ziet echt duidelijk verschil. Daarnaast zou ik vandaag gewoon gaan bloedprikken. Alles wat boven de 600 is, is goed.
Wat zou je graag willen zien dan op een kv test? Je bent nu dan 3 dagen overtijd en dan is die 17dpo test toch echt wel knal.
Ik denk dat de test van @RoGiJuLi er een was uit de tijd dat ze nog goed waren. Tegenwoordig zijn het waardeloze testen.