hey ik werd net gebeld door een raar nummer, op google kon ik niks vinden en terug bellen had ook geen nut, of het stond uit of was in gesprek kreeg zoen tuut tuut geluidje nummer is +233546156194 vind het echt zoeen raar nummer :/
Waarschijnlijk had degene het verkeerde nummer. En heeft gauw opgehangen en is nu met de juiste in gesprek! Ik had het een keer met iemand uit Rusland Ook leuk, krijg niet elke dag telefoontjes van de andere kant van de wereld
nee niet dat ik weet haha vind het echt zo raar=O had gister bij UWVwerk.nl ofzo een account aangemaakt misschien bied iemand me daar wel werk aan =P
Ik ben laatst ook gebeld door een nummer uit Ghana.... Vond het maar vaag daarna ook niet meer gebeld en heb ook niet terug gebeld
Het kunnen ook oplichters zijn he... Een jaar of 2 geleden gebeurde het veel dat mensen gebeld werden door een buitenlands nummer (Bulgarije als ik me goed herinner). Ging 1x over. Als je dan terugbelde was je het haasje want het bleken namelijk van die dure betaalnummers te zijn. Zo konden die mensen je gemakkelijk geld afhandig maken. Als ik dan Ghana lees moet ik daar gelijk aan denken. Sowieso, als ik gebeld wordt door nummers die ik niet ken dan bel ik ook niet terug. Als ze me echt moeten hebben proberen ze het nog wel een keer of spreken m'n voicemail in...
wow serieus heb wel 1x terug gebelt (dacht dat het misschien een bedrijf was voor werk enz dacht namelijk eerst dat het uit volendam was maar dat was het dus niet) >.<
volgens mij is dat hetzelfde nummer als waarop ik een tijd terug op mn vaste lijn gebeld werd.. ook ik ging googlen want ik nam 4x op ofzo en hoorde idd een ingesprek toon met opnemen en het zat me niet lekker.. terugbellen heb ik niet gedaan.. heb wel kpn hierover gebeld en die zouden eenformulier opsturen om het uit te zoeken maar nooit aangehad.. naderhand ook nooitm eer door gebeld.. ik werd die ochtend echt 20x gebeld door dat nummer en heb 4x opgenomen meen ik.. daarna dacht ik stik er maar in.. heb daarna geen hoge rekening ofzo gekregen gelukkig dus hoop dat er niks mee gebeurd is... als het vaker gebeurd ook even je telecom maatschappij inlichten en evt uit laten zoeken dan kunne ze het evt blokkeren dat nummer..
Zie ben neit gek, heb dit dus verleden week ook gehad, was 4x gebeld in 1 minuut tijd +212671381799 heb het opgezocht en er word gezegt dat het netnummer van marokko is, ken daar niemand dus zou niet weten wie het meot zijn. Ben er ook voorzichtig mee, snap alleen neit hoe ze aand e nummers komen.
hoi ik ben al 2 dagen achtereen gebeld op de vaste lijn door een nummer uit amerika las vegas dan wordt er een bandje afgespeeld die verteld dat ik de jackpot heb gewonnen en dat ik op een nummer moet drukken om verder te gaan niet dus !!!!:x ik heb meteen opgehangen waarschijnlijk oplichters spinnekop gelukkig bellen ze overdag en niet s'nachts
lol mensen denken echt dat je gek bent, alsof je daar in zou trappen XD ben verder niet meer door dat nummer gebelt =3
Ik heb dit een tijd geleden ook gehad dat ik werd gebeld door iemand uit Ghana. Op een zaterdag had ik het er in de vriendengroep over en toen bleek dat er nog meer waren die er door gebeld zijn een van mn vrienden is het helemaal gaan uitzoeken en wat bleek nou: Tegenwoordig kan je bij diverse sites je oude mobiel inleveren voor geld en dit had mijn vriendin dus ook gedaan maar had onze nummers niet gewist en haar telefoon is richting Ghana gegaan en zo kon die meneer ons dus allemaal bellen
Ik heb het laatst een keer gehad met een castingbureau die smste mij met een vaag nummer + 45 geloof ik... Ik dacht huh ??? Dus ik hun gemaild of het wel van hun was en dat was wel maar ze bleken een nummer ingekocht te hebben waarmee ze dan zouden smsen / bellen of weet ik hoe het zat ? vond het in ieder geval ook maar vaag!
ik heb het vorig jaar gehad met iemand uit kameroen... heb gewoon opgenomen, en begint een man in gebroken engels om hulp te roepen en vragen naar een naam die ik niet ken. vond het zo vaag en omdat hij contstant belde heb ik dat nummer laten blokkeren.
Ik heb het ook een keer gehad met een nummer uit Iran. Als ik opnam werd er of niks gezegd of alleen maar mij nagepraat. Heb 2x opgenomen verder over laten gaan. Is wel een week continue doorgegaan, overdag en ook 's nachts. Sprak telkens ook erg raar m'n Voicemail in. Erg irritant! T-mobile gebeld om te blokkeren, kon volgens hun niet, wel kon ik gratis een ander nummer krijgen. Voor dat ik dat regelde, stopte het ineens...
En daar hebben ze dan wel geld voor om mensen hier in Nederland af te bellen. Ow wat zijn wij in Ghana zielig en hebben geen geld. Sorry, geen goed woord over voor zulke mensen...