Grr, verbouwende achterburen om 6.15 (!)

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @roeltje, hier is het niet altijd even fijn, heb een man die werkt van 6.00 tot 18.00 of van 18.00 tot 06.00
    en dan graag een paar uurtjes zou slapen als hij zn nachtdiensten heeft. Gelukkig is het over het algemeen in de winter wat stiller buiten als in de zomer...dan is het echt niet te doen!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een aso'om zo vroeg te beginnen en tot zo laat door te gaan!!
    Overdag vind ik herrie helemaal niet erg, maar zo vroeg en laat nee, dat zou ik niet pikken

En als ze er niks aan willen doen, dan gewoon de politie bellen

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben vanmorgen zelf niet geweest, maar één van de buren wel.. Zij krijgen dus hetzelfde antwoord.. ze willen alles z.s.m. klaar hebben.. hoe sneller zij werken hoe sneller wij er van af zijn..
    Fijnnnnnnn.......

heb liever dat ze een week langer door gaan op normale tijden, dan snel klaar op deze tijdstippen.. Morgenvroeg bel ik de politie als ze weer zo vroeg beginnen.. Ben er helemaal klaar mee..
    Tenzij ze vanavond nog zo laat bezig zijn als gisteravond, dan wordt er vanavond al gebeld..

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mijn man is uitvoerder bij een stratenmakersbedrijf en zijn collega's hoeven het echt niet in hun hoofd te halen om voor 7 uur een straat open te gaan breken!!!
    als het goed is loopt er een uitvoerder... ff naar hem toe lopen (zit meestal in een keet) en aangeven dat je er niet vrolijker op wordt als ze om half 7 al tegels in een lege container staan te slingeren...
    maar het ligt ook aan het bedrijf kwa werktijden hoor!!

das een trilplaat en die dingen maken echt een superherrie!!!
    manlief zou het echt niet in zn hoofd halen om op een doordeweekse dag zo'n ding te laten starten voor half 8 of 8 uur ook al beginnen hij en zn collega's al om 7 uur!!

maargoed ik hoop voor jou dat het snel over is en de smoes "als wij langer doorgaan zodat jullie er sneller vanaf zijn" is b*ll sh*t!!!
    ze willen gewoon zelf sneller klaar zijn... stel egoistische aso's (sorry moest ik ff kwijt)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mutsevluts
    haha ja trilplaat bedoelde ik.. stom, kon er niet op komen.. ben gelukkig niet de enige die er van baalt.. en dan wonen we alleen achter ze.. wat moeten hun naaste buren wel niet horen:$

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dreigen met de politie heeft toch geholpen.. Gisteravond rond half 10 zijn gestopt met lawaai.. Aan de schaduwen te zien zijn ze nog wel een tijdje doorgegaan, maar heb niks gehoord gelukkig..

Vanmorgen rond half 8 zijn ze weer begonnen.. Wilde net het raam dichtdoen op Lenn zijn kamer en toen vroeg de buurman of Lenn naar bed ging.. ik zeg inderdaad..
    zegt ie: Dan stoppen we wel even een uurtje, maar daarna moeten we echt verder.. .
    :$ haha 180 graden gedraaid dus.. Gistermiddag is de buurman van verderop nog heen gegaan en weet niet wat hij precies gezegd heeft maar het heeft elk geval wel geholpen.. ze lijken zich aan hun woord te houden.. Lenn ligt er nu een half uurtje in en hoor alleen af en toe wat gebonk, maar geen geboor of getril..

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat klinkt in ieder geval een stuk beter,fijn!

Deel Deze Pagina