Grr wat kunnen we doen, neefjes

Discussie in 'De lounge' gestart door leutjj, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Horren voor de ramen.

2. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik had ook nog nooit gehoord dat je muggen neefjes noemt. ik zelf hebze een naam gegeven harry staat voor spin en henry voor mug. Maar goed ff on topic. Ik heb boven ook horren geplaatst maar heb gister de tuin gesproeit en dus de voordeur open gelaten en ja hoor. Henry was van de partij en gunde zichzelf een heerlijke maaltijd. Ben dus op de bank gaan liggen en had de slaapkamer deur open gehouden dus vanavond is die wel weg. Wat hier wel goed helpt maar dan moet het wel echt super warm zijn vind ik een ventilator aanzetten.

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Oeps:) niet zo snel aan gedacht dat het niet overal neefjes worden genoemd.
    Komt zelf uit provincie Groningen ja!
    Wij willen binnenkort verhuizen (we zijn druk op zoek) dus horren overal vind ik nu zonde.
    We gaat deet proberen en iets voor in de stopcontact! Bedankt

4. danip

danip Niet meer actief

Jeeee sommige reacties zijn te stom voor woorden.

Hier een Fries dus ik begreep hem ;) maar noem ze zelf niet zo. Maar dat spul waar je je mee insmeert stinkt wel heel erg. Een ding voor in het stopcontact werkt hier niet. Nu heb ik op de ramen die open staan zomers van dat goedkope horrengaas. Kost bijna niks maar is het enige dat helpt.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Na een vakantie in Friesland weet ik dat muggen daar neefjes genoemd worden. Mezik heb ik nog nooit van gehoord en ik ben een Brabantse.

Die stopcontactdingen hadden wij vroeger ook, maar toen zat er nog "gif" in en toen werkte het goed. Volgens mij is het nu alleen nog maar met citroen en het lijkt mij dat als je op iedere kamer zo'n ding hebt hangen die mug geen andere optie heeft dan in die lucht te vliegen. Dood gaat ie er in ieder geval niet van.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik dacht eerlijk gezegd ook: waar gaat het over!! Nooit van gehoord!

Maar OT: Een klamboe, horren voor de ramen, ventilator of airco, citronella stekker (werkt naar mijn idee niet denderend).

7. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Je hebt van die speciale lampen waarop ze af gaan. Misschien die kopen (zijn volgens mij niet zo heel erg duur) en hopen dat het werkt.

Leuk om te lezen dat er nog meerdere zijn die muggen een neefje noemen :p Meestal begrijpen de mensen in mijn omgeving mij niet als ik het over een neefje heb.

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland

Precies;););)

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep. Hier ook neefjes ;) Maareuh... wij hebben horren voor de ramen.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij xenos hebben ze spotgoedkope horren. En eerlijk is eerlijk: je krijgt waar voor je geld. ;) Maar om die weken tot je verhuizing te overbruggen, is het prima.
    In je nieuwe huis zou ik idd goede horren plaatsen. Wij hebben voor alle (open) ramen een hor en echt nooit meer last van muggen.
    Jammer genoeg ook nog geen neefjes hier. ;)

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier overal horren...maar ik ben te lekker...ik zit er alsnog onder.

Heb een keertje bij een bbq mezelf stiekem als enige in de hoogste concentratie deet ingesmeerd die ik kon vinden..speciale anti muggen kaarsen..zo'n ploflamp en een elektrische vliegenmepper...en nog zat ik er onder.

Ik ben voor bepaalde allergisch...dan is het echt feest

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Volgens mij was ik nog niet helemaal wakker.... een mug betekent in het fries vlieg

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Oeh dat heb ik ook. Ik moet dan een 'hooikoorts-pilletje' van mijn man slikken. Ik zwel dan op als een bosbes

Deel Deze Pagina