Mijn zoontje is al een paar dagen verkouden, nu klinkt hij toch wel benauwd. Je hoort hem zeg maar de G ademen. Ik twijfel of ik tot morgen zal wachten om naar de HA te gaan of vanavond nog naar de HAP. Vind het zelf een beetje eng geluid of stel ik me eigen nou aan... Vroeg me af wat jullie zouden doen. xx
Volg je moeder gevoel ermee. Wat heb je al gedaan om het eventueel te kunnen verlichten? Je zou een ui naastzn bedje kunnen zetten, luuf smeren, even lekker in de douche zetten, komt het slijm lekker los van. Neusspray, de babyspray mag je vaak gebruiken. hoofdeinde van het bed wat omhoof zetten Je kan altijd voor advies de hap bellen, hun kunnen ook beoordelen of je even langs mag komen. Succes
je stelt je nooit aan, je maakt je zorgen. Ik heb het hier al heel vaak mee gemaakt, dus dan schrik je niet zo snel meer. wat ik eerst zelf probeerde: luuf smeren, zoutoplossing (niet echte neusspray) een ui naast het bedje en stomen in de badkamer. Ook ging ik wat vaker luisteren. Meestal stelde dat wel gerust. Maar als dat bij jou niet werkt, kun je altijd even bellen voor advies, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
Als je het niet vertrouwd gewoon de HAP bellen hoor! Daar zijn ze voor. Dezelfde symptomen als jij aangeeft heeft ons zoontje ook gehad toen hij 8 maanden was. Hij had er ook nog hoge koorts bij en zat tegen longontsteking aan. Hij kreeg antibiotica kuur en was snel opgeknapt