Zijn vrouwen altijd bang voor insecten? Als ik een spin ofzo zie lopen pak ik hem gewoon op in mn handje en zet hem buiten neer, ook al is ie 3 cm groot, net als een tor of weet ik veel wat. Wie is er nog meer zo ongelooflijk stoer?
Ik. Ben echt niet bang. Mijn man is panisch voor wespen, heb ik helemaal niet. En bij n spin zeg ik altijd: die poten lijken lang maar dat lijfje is piepklein!
Voor spinnen ren ik echt weg en oorwurmen vind ik supersmerig, maar voor de rest geef ik er niet zoveel om eigenlijk..
Ik ben panisch voor wespen omdat ik er allergisch voor ben. En spinnen. Verder pak ik alle insecten op of plet ze met mn schoen
ik wel, niet voor alles, maar een paar nare ervaringen gehad toen ik klein was. huisspinnen vind ik vreselijk, maar een vogelspin weer niet hihi
Ik, ik vind ze wel gezellig Hebben hier 2 huis spinnen, leuk Wat ik wel goor vind in huis zijn slakken, maar ook die zet ik netjes buiten
Ik pak ze niet op, maar vang ze met een bakje & papiertje en zet ze buiten. Dus panisch ben ik er absoluut niet voor, maar ik vind ze ook niet zo gezellig om in huis te hebben. Als je allergisch bent voor wespen, snap ik wel dat je er bang voor bent. Maar mijn schoonmoeder en mijn man zijn allebei niet allergisch maar wel panisch voor wespen. Echt zo'n 'overgedragen' angst, volgens mij. Een wespensteek is inderdaad verre van prettig. Maar zo'n steek loop je juist op door paniekerig met je armen te gaan wapperen. Ik kijk mijn man nu dus dreigend aan als hij weer heel erg schrikachtig reageert op een wesp. Hij hoeft onze zoon niet ook nog eens te 'besmetten'.
Waarom we bang zijn van spinnen? Omdat spinnen uit stofzuigers kruipen, onder je schoen opspringen als je ze hebt plat getrapt, echt niet banger zijn van mij dan ik van hun en omdat ze gemeen zijn. Maar dieren die 4 poten of minder hebben, durf ik wel aan hoor!
Brrrrr motten!! Ze vlogen de hele tijd bij me naar binnen en ik rende dus ook elke keer weer gillend naar buiten.Dat zwarte vieze lijfje, dat walgelijke fladder geluidje
Ik gebruik meestal een bakje en een papiertje, dit is eerder omdat ik het beestje niet wil beschadigen. Ik ben me een paar weken geleden wel lamgeschrokken van zo'n mega snelle spin die in ene vlak langs mijn hoofd rende. Dit was puur de schrik van de beweging geen angst voor het dier zelf. Wel ben ik bang voor de kleine doorzichtige babyspinnen. Dit is gekomen toen wij ons vorige appartement introkken knapte er een hele grote zak precies boven mijn hoofd en toen liepen ze dus allemaal over mij heen. Tot groot hilariteit voor mijn toen nog vriend, want die had me nog nooit zo hard horen gillen voor een diertje.
Ik heb de angst voor insecten door die tekenfilms waarbij dan een insectje lief bij iemand op de hand zit en diegene er dan liefdevol naar kijkt, om vervolgens volledig in paniek te raken na een 'close up' van dat insectje... Ik heb ook 1x een kruisspin op mijn hand die gehad die ik er mbv schudden niet van m'n hand kreeg. Toen raakte ik dus ook in paniek en kon vervolgens terug om mn schoenen op te halen. Die was ik in alle gekkigheid verloren (zat op de fiets). Sindsdien ben ik echt wel huiverig voor die beesten
Wij hebben een keer een vleermuis in huis gehad. En daar kwam ik dus achter doordat ik 's avonds nog even op zolder de was ophing en er ineens een soort zwarte schaduw echt vlak over mijn hoofd vloog. Ben nog nooit zo snel beneden geweest, haha. Ik heb toen echt nog nachtenlang bagger gescheten elke keer als ik de overloop moest oversteken naar de kamer van onze zoon. (Overloop staat in open verbinding met de zolder.) Alle deuren op de bovenverdieping bleven ook angstvallig dicht! Met eem spin of ander insect heb je me dus niet. Of het moet echt zo'n enorme spin zijn waaran je de pootjes hoort tikken op het laminaat en die niet eens door het gaatje in de stofzuigermond past. Die hadden we af en toe in ons vorige huis.
Insecten doen me niet zoveel, schuif ik op een papiertje en wapper ze naar buiten Maar spinnen ga ik liever uit de weg, al maak ik vorderingen de laatste tijd. Durf nu wel die dunne spinnen weg te halen. (met dat speldenknop lijfje en lange poten, zodra de andere soort groter is dan een cm ben ik vertrokken
T maakt mij eht niet uit, alkeen weoen daar ben ik als de dood voir, maar een van de honden is vorig jaar door wespennest gerent, zag me hond onder de wespen getoken worden ,ik ze er met een tak afslaan en zelf ook maar gestoken worden brrrrrrr Ik ga ook voor de kippen regenwormen zoeken