vanmorgen heb ik een aanrijding gehad ik had voorrang maar kreeg het niet bij een wegversmalling heb nog geremt maar ivm de sneeuw raakten we elkaar, ik dacht alleen dat de spiegels elkaar raakten maar vanmiddag toen ik om de auto liep zag ik meer schade en dacht ships............ andere partij is wel gestopt ik ook maar heb mijn spiegel weer recht gezet en ben doorgereden ooooooooooooo hoe stom kun je zijn en nu? heb de politie al gebelt en hoop morgen wat te horen. o wat voel ik me bl*ond solly blonde dames of heren.
Domdomdom.. Nu heb je grote kans dat je dus zelf kunt dokken als die andere persoon zich niet komt melden
Niet zo slim nee maar weet je, het is nou toch al gebeurd dus maak je eigen niet te druk want daar haal je de schade ook niet mee weg. Shit happens!
dat is zeker balen meid! Maar idd fijn dat het alleen blikschade betreft en dat je zelf nog gezond en wel bent!!! (dan maar het positieve er van inzien he! )
Niet slim inderdaad. De tegenpartij is gestopt en heeft zich dus aan de regels gehouden. Het lijkt me sterk dat hij zich nog gaat melden.
Voorrang hebben is ook niet altijd reden om gelijk te krijgen.. Voorrang nemen ook als je het hebt mag ook niet. Hoop dat je nog iets hoort.
Ik geef je weinig kans dat je hier nog iets van hoort. Degene die je geraakt heeft is namelijk gestopt, dus zal die niet zelf naar de politie gaan om zich te melden. Ben wel benieuwd wat de politie er nu mee gaan doen, want op zich heeft de ander zich netjes aan de regels gehouden. En weet je ook wie het is dan, want ze zullen hier natuurlijk geen onderzoek voor starten. Maar weer een lesje voor de volgende keer, altijd een schadeformulier invullen, zelfs al lijkt er weinig tot geen schade te zijn. Er kan altijd iets achterweg komen. Het klopt trouwens wel dat je niet altijd in het gelijk gesteld wordt, ook al heb je voorrang, maar in dit geval hebben ze jouw spiegel geraakt en zat je dus blijkbaar al voor deze auto en had hij gewoon moeten stoppen. Als jij deze auto in de zijkant had geraakt was het anders geweest.