Welke provider???

Discussie in 'De lounge' gestart door beebie82, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    Ik heb een losse iPhone gekocht. En vanaf morgen kan ik mijn abbo bij de hi verlengen / omzetten. Ik ga nu dus voor een sim-only abbo.
    Nu zit ik dus een beetje rond te snuffelen, en ik vind de sim-only abbo's bij hi nog best duur! Voor rond de 100 bel min en 500 mb internet betaal je de eerste 9 maanden 10 euo en daarna 22.50 euro!
    en zit je er weer 2 jaar aan vast!

Nu spreken mij de prijzen bij ben en tele2 beter aan!! Ik wil eigenlijk zo rond de 10euro betalen per maand.

Maar nu mijn vraag aan jullie wie heeft er ervaring met Ben en tele2.

Of wie weet er nog een goede goedkope provider.

Bedankt Alvast x:)

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    Niemand!!!!

3. Koon

Koon Niet meer actief

Wel ervaring met Tele2 al bedrijf zijnde (ooit een internet abb bij gehad) en die ervaring is prima.

Wat ik vooral goed zou uitzoeken is hoe de dekking is van die 2 en wat daarin de ervaringen zijn van anderen. Als je de helft van de tijd geen bereik hebt, word je ook niet vrolijk.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

500 mb is 15 euro en 75 min 7.50 en 150 min 10 euro. Je kunt het ook voor 1 jaar nemen hoor;) dan heb je 2 maanden korting:)

Anders zou je nog naar telfort kunnen, zelfde netwerk alleen goedkoper.

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik heb telfort en altijd goed bereik. Wat de kosten zijn weet ik niet maar ben overgestapt van hi naar telfort vanwege de prijs.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn vriend heeft hollandse nieuwe gaat over het Vodafone netwerk.
    Is heel tevreden ( hij had altijd vodafone).
    Hij had 650 bel minuten , 1000 smsjes en 1000 MB internet voor € 28.50 euro
    Nu heeft die dus een Iphone net als mij ( mijn oude hihi) en heeft nu 650 belminuten , 1500 MB voor € 20 euro.

7. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    Oke thanks!! Ik denk dat ik eerst maar eens ga bellen met de hi en ga vragen wat ze me kunnen aanbieden!!;)
    Zal ze dan ook voor de voeten gooien dat andere provider's veel goedkoper zijn, misschien hebben ze dan nog een leuk aanbod.

Bedankt voor jullie reacties:)

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heb hele slechte ervaringen met tele2! Een medewekset heeft ooit eens toegegeven dat de boel daar vaak beduveld wordt maar zij zelf hier niks aan kon doen... Maar man man man wat een elende was dat zeg!

NOOIT meer tele2! echt oplichters zijn het! Bah!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Simyo 100 min/sms en 200 mb €8,- p/m Jaarabb. Zit op kpn-netwerk

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    tja met kpn heb ik bijna overal bereik. mn zus is overgestapt naar vodafone...resultaat. hele vakantie geen bereik! gewoon in een nederlands vakantiepark. ze krijgt vaak appjes later binnen omdat ze weer eens geen bereik heeft. op mn werk moeten mn collega's ook vaak naar buiten om bereik te hebben. nou dan betaal ik liever meer!
    kpn is misschien wel duurder maar dan heb je wel wat!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb nu overgens T-mobile prepaid
    10-tje in de maand voor 300 sms en 350 MB internet, en aangezien ik thuis altijd op mn wifi zit houd ik nog een flink gedeelte over! :)

Deel Deze Pagina