hi dolfijntje, ik vind t niet handig van je vriend, en begrijp je kwaadheid helemaal. maar eigenlijk vind ik het feit dat hij het met juist hen heeft besproken wel getuigen van onschuld (en domheid ) als er echt wat zou spelen tussen die 2 dan gaat ie dat echt niet met hen (dus ook haar vriend!) delen. als ik jou was zou ik even met hen gaan praten. want nu ligt er (voor mijn gevoel) wel een beetje een tijdbommetje onder de vriendschap met jullie 4. misschien kan je vertellen dat je een onzeker moment had en dat hebt geuit, gewoon niet te zwaar maken. dat ze niet denken dat je helemaal arelaxed bent (al is dat misschien wel zo ) en dat het een zwak momentje was. kijken hoe ze reageren. trouwens, de adviezen ' check zijn telefoon ' vind ik echt belachelijk. dat is toch geen basis van een relatie waarin je elkaar kan vertrouwen succes!
Kan het begrijpen dat je het vervelend vind dat hij dit met hun bespoken heeft. Het gaat wel over jouw gevoelens, en die wil je niet altijd met iedereen delen, al helemaal niet met de mensen waar het om draait. Ik geloof wel in man-vrouw vriendschappen heb al 22 jaar lang 2 goede mannelijk vrienden waarmee ik alles delen kan en waar absoluut geen andere gevoelen in mee spelen. Misschien dat het ook wel komt omdat wel elkaar al vanaf kleins af aan kennen.