hebben jullie ook een staatlot voor oud en nieuw?? welk eindcijfer hebben jullie ?? hier eindcijfer 1 ! hoop dat wij een leuk bedragje winnen , zal wel niet , hoef voor mij ook niet perse 24.7 miljoen , een bedragje waar voor wij een leuk huisje , mooie auto , inrichting en een leuk toekomst voor esmee kunnen financieren ! 500.000 euro zal leuk zijn.. !! hahaha. fantaseren mag....
We kregen gister van mijn schoonouders ieder een lot, verder hebben we er zelf ook altijd één. We hebben dus de eindcijfers: 2,5 en 6. Wie weet valt er een mooi prijsje op.... 25,7 miljoen is hier wel welkom hoor hahaha maar ja ach met minder ben ik ook zeer tevreden! Zucht, droom, fantaseer....
wij spelen elke maand automatisch mee, weet iemand waarom nu met deze trekking we ineens een ander lotnummer hebben? wij hebben altijd eindcijfer 1 en nu een 0!
Wij hebben ze allemaal maar als we wat winnen moeten we het delen door 5. Alles is mooi meegenomen hoor...
Wij hebben ze ook allemaal (straat) Mijn vader heeft die voor mij en mijn broers en zusjes gekocht, dus als we winnen delen we het bedrag onderling..
Wat heeft iedereen een hoop loten! Ze waren 30 euro, vond ik een beetje veel. Ik heb dus een half lot gekocht. (en halve loten cadeau gedaan ipv hele loten)
Geen idee welk eindcijfer. Vorige week heb ik 2 loten gekocht. Maar ze zitten nog in mijn portemonnee. Zal eens even kijken op welke cijfers ze eindigen....Een 4 en een 0