hoi dames.. ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik 'last' van de datum zou krijgen.. Ik zou 28 juli uigerekend zijn.. Dus komende zondag.. En ineens kwam het in me op.. En krijg ik het m'n hoofd niet meer uit.. hoe ga je hiermee om..? Ik dacht dat het al een beetje een plekje had.. Maar blijkbaar niet.. Nog meer dames met hetzelfde 'gedoe'? ondertussen ben ik al bijna op de helft van een nieuwe zwangerschap, dat is natuurlijk heerlijk.. Maar het gevoel doet even vervelend..
Eerder deze maand zou ik gaan bevallen en heb me toen ook aardig rot gevoeld. Met de gedachte dat ik in oktober ook nog had kunnen bevallen, voel ik me nog rotter. Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken en leuke dingen te gaan doen. Erg moeilijk en lukt ook vaak niet (iedereen met wie ik op ga is zwanger of net bevallen). Ik merk dat ik op m'n werk er het minst mee bezig ben, is een goede afleiding. Wat fijn dat jij nu wel een goede zwangerschap hebt!
Deze zwangerschap is uitgerekend op drie dagen verschil van mijn eerste zwangerschap.. Ik heb zeker een paar keer moeten slikken, en ik ben blij als ik eindelijk weer een controle heb gehad.. laatste echo was met 10 weken... volgende controle bij 14....Ik durf dan pas echt vrij te ademen, als het hartje klopt voorbij die eerste 12 weken..
Nathaliiej, Blijft lastig hé. Ik heb hier ook enorm last van gehad met mn eerste miskraam (ma) Ik moest hier ook wat mee doen om verder te kunnen en het hoofdstuk echt helemaal af te kunnen sluiten. Ik heb een lief kaartje gemaakt met persoonlijke tekst naar het ongeboren vruchtje toe, hoe welkom het was enz. echt puur mijn gevoel wat er toen in mij op kwam. Op de uitgerkende datum heb ik die kaart samen met mn man in de anvelop gedaan en dicht geplakt. Heb ontettend gehuild toen maar heeft me enorm goed gedaan. vanaf dat momend kon ik echt weer verder. Misschien heb je hier wat aan. Je zou ook een lief kaartje kunnen kopen ipv maken ofzo. Succes en sterkte de 28e
Ik zou in april toen uitgerekend zijn, heb er toen veel verdriet van gehad. Met name liep ik dan met de gedachte rond van, vandaag of morgen had ik een kindje in mijn armen kunnen hebben..... Nu heel af en toe als ik mijn vriend met andermans kinderen zie moet ik echt even n paar diep slikken.... Ik heb in die maand april vrij weinig gedaan,mijn tranen de vrije loop gelaten. Mijn vriend en mijn omgeving begrepen het ook wel en steunde me ook. En heb ook veel steun hier op het forum gehad (en nog steeds )
Ik vond het ook confronterender dan ik had verwacht. Ik denk wel dat ik er meer vrede mee had gehad als ik al weer zwanger zou zijn geraakt voor de datum, maar helaas, bijna negen maanden na de curettage nog niet zwanger. Het lijkt juist wel verder weg dan ooit aangezien mijn cyclus helemaal van slag is. Eerst dacht ik door de curettage, maar na negen maanden nog? Heel vervelend omdat ik zo mijn miskraam niet echt kan afsluiten. Laatst belde Felicitas mij, ik had de box aangevraagd toen ik zwanger was. Ze vroeg of het uitkwam want ze had een leuke aanbieding voor mij. Ik zei dat het wel uitkwam. Zij: allereerst wil ik je feliciteren want je bent inmiddels al bevallen!!! AU!!!! Net na mijn miskraam kon ik mij vrij snel weer bij elkaar rapen. Ik kan in ieder geval spontaan zwanger worden, je bent extra vruchtbaar na een miskraam/curettage, het duurt vast niet lang meer voordat ik weer zwanger raak.... pffff en nu ben ik bijna negen maanden verder en het lijkt wel alsof ik er steeds meer verdriet van krijg. Sterkte meid en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik hoop dat je ondanks de naderende datum, je er van kunt genieten.
Ik heb 2 april een wensbalon opgelaten voor mn klein frummeltje Nu voor sept ligt er nog een klaar.... En hopelijk blijft mn aapie het nu goed doen.... Sterkte !!!
bedankt voor de reacties dames! verschrikkelijk dat het zo vaak voorkomt jullie ook sterkte, en hopelijk gauw een goede zwangerschap! ik heb ook wel heel erg geluk gehad dat het zo snel weer raak is, dat besef ik me maar al te goed.. Maar toch blijft het knagen.
Je bent tenminste op ieuw zwanger! Snap dat het bkut is maar wees blij met je nieuwe zw schap en de nieuwe uitgerekende datum Ik hoop ZO dat ik voor mn uitgerekende datum weer zwanger ben. Als je dat nog niet bent DAN lijkt mij dat pas moeilijk..... Bedoel jet niet rot he, maar wees blij dat het je opnieuw gegund is!
Ik probeer juist niet bij die data stil te staan. Natuurlijk spookt het regelmatig door mijn hoofd, maar ik probeer er niet aan te denken en de data ook los te laten. Bij de laatste twee miskramen ook bewust niet gekeken wanneer het zou zijn. Een soort zelfbescherming denk ik.
23 juli was onze dag... Een hele dubbele dag, omdat we opnieuw zwanger zijn en onduidelijk is hoe dit gaat aflopen (leeg vruchtzakje). Ik heb uiteindelijk de hele dag geslapen (hormonen/zelfbescherming) en toch ook wel emotioneel geweest (ondanks dat ik met mezelf had afgesproken dat ik de datum zou vergeten...)
heftig dames nog heel veel sterkte. het is ook niet zo dat ik niet blij ben met de nieuwe zwangerschap hoor, dat ben ik zeker wel. Puur geluk dat het weer zo snel gelukt is, en deze keer tot nu toe sowieso goed gaat.. Maar alsnog.. Pff ik weet t niet hoor..