Grr!! >.<

Discussie in 'De lounge' gestart door Thymra x Xi, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Heb ik net zoonlief naar school gebracht, dacht ik neem de fiets mee om dan zo paar boodschappen mee te nemen (kattengrind, is toch best zwaar om mee te sjouwen :)) (Normaal gaan wij altijd lopend, maarja nu dus niet) Fiets stond bij schooltje, dus ik loop terug naar mijn fiets, ik ben nog geen 10min binnen geweest, hup achterband lek! helemaal leeg! :$

Ik ben gewoon een deel van mijn ventiel kwijt! :$ dat kan je niet zomaar even verliezen, er was niks aan de hand toen ik mijn fiets daar parkeerde. Heb ook niks op straat gevonden, het lijkt wel alsof iemand het gewoon leuk vind om iemands fiets zo te vernaggelen :/ Ik zag wel twee jongens in de buurt van mijn fiets staan, van een jaar of 11 (wilt niet zeggen dat hun het waren geweest) maar vreemd is het wel! >.<

Daar gaat dus mijn plan om vanavond naar de stad te fietsen om een cadeautje voor neefje te halen en mijn plan om straks naar ons nieuwe huis te gaan om de kliko buiten te zetten zodat die morgen geleegd kan worden! :x:x

Hoe het ook gebeurd is, het is onwijs k*t! :x
    Moest dit even kwijt. :)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Da's zeker k*t ja! Knuffel :(

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Haha ik ken je frustratie! Nu heb ik geen fiets maar als er van die onverwachte dingen gebeuren die je op dat moment echt niet kunt gebruiken dan kan ik ook gefrustreerd raken!

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat een rotstreek! Balen zeg. Dat lijkt inderdaad niet vanzelf te zijn gebeurd.

5. Thymra x Xi

Dankje Micchan :)

@Ashley Ja is echt heel vervelend want ik ben echt afhankelijk van mijn fiets, ik kan geen autorijden. (Mijn man wel maar de plannen waren zo dat ik naar de stad ging, en niet hij met de auto)
    Zijn fiets is vorig jaar gejat (weet niet meer of ik daar een topic over had gemaakt eigk >.<) dus ja, het is ons enige fiets en mijn man gebruikt die ook wanneer hij moet darten (kan hij paar biertjes drinken) dus ja.. behoorlijk frustrerend.

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend vervelend dat zoiets gebeurd. Ik kan daar ook van slag van raken als mn planning daardoor in de war wordt geschopt.

Is er misschien niet een fietsenwinkel, bouwmarkt, doe het zelf-winkel in de buurt waar je even kan kijken voor een nieuw ventiel? Of is het gewoon echt kapot?

7. Thymra x Xi

In de stad denk ik, daar zou ik vanavond heen gaan, denk dat mijn man dus zal gaan en er meteen voor gaat kijken.
    Het is zeg maar dat dingetje dat je er op draait om het lucht binnen te houden zeg maar, en de dop daar boven op zit die dus weg zijn, ik weet niet hoe die dingetjes heten, denk dat ze wel los te verkrijgen zijn.

8. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je vast ook wel bij de Action!
    Of in zo'n klein bakje waar noodspulletjes voor je fiets in zitten. Weet zo niet hoe dat heet... ;)

9. Thymra x Xi

Je bedoeld zoeen rood/wit blikje met plak spulletjes enzo? die verkoopt de action ook ja :D Daar hebben wij trouwens nog een van liggen, geen idee waar die is eigenlijk, bijna al onze spullen is al ingepakt >.<

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.424
    113
    Is gewoon een kwestie van een nieuw ventiel er in zetten en klaar, maar irritant is het wel. Vroeger bij ons op school werd het ook vaak gedaan dus wij hadden standaard nieuwe ventielen bij ons :D

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier ook al 2x meegemaakt met mijn fiets.
    ook ventiel weg, hele achterband lek, sta je dan als je het niet in de gaten hebt haha..

12. Thymra x Xi

Lekker he, je zou maar net 30min ofzo hebben moeten fietsen om op locatie te komen, en dan terug lopen :p ben je niet blij! haha scheelt gelukkig weer dat ik dichtbij school en winkelcentrum woon. Maartoch, mensen hebben gewoon met hun jatten van je spullen af te blijven :O

@Blaine, serieus? :$ Dit is de eerste keer dat ik het mee maak.

13. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Haha ja hou op over darten en biertjes drinken....dat is beter om te concentreren krijg ik dan te horen ;)

14. Thymra x Xi

Hahaha daar zou mijn man het absoluut mee eens zijn! :D Maar dan wel om het vervolgens thuis weer uit te kotsen :p (Hij drinkt niet zo veel maar valt op een of ander manier vaak verkeerd bij hem)

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hier laatst ook, erg grappig... aan de andere kant was ik al blij dat ze mijn band niet lekgeprikt hadden..

16. Thymra x Xi

Nou idd! vooral als je een fiets hebt met versnellingen en handremmen ben je helemaal klaar mee als het je achterband is :x
    Hoorde op FB dat iemand dit ook al had, gisteren. Zij woont dan in Purmerend, ik in Zaandam. Lijkt wel een rage zo :O

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zo hebben ze keer mijn kinderzitjes gestolen. Gewoon weg. Sta je dan in de stad met 2 kleine kinderen toen 3 en 1 met volle tassen :(. Ben er nu nog boos om.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Moet zeggen dat ik al puber ook ventielen deed jatte. Gewoon voor de lol. Zie nu wel in dat niet grappig is . Vaak vlogen ze weg als je ze los draaide. " schaam"

19. Thymra x Xi

Damn, dat is wel heel erg bijdehand! :O
    Vorig jaar was de fiets van mijn man gestolen, op die fiets kon ook een kinderzitje op, was toch wel erg blij dat die op dat moment er niet op zat, anders kon ik helemaal niks met die kleine van ons :O (Ja lopend.. maar is ook niet altijd een optie;))

En goede kinderzitjes zijn best prijzig, ze weten wel wat ze jatten, de hufters.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat ontzettend aso!

Alle fietsenvandalisten en fietsendieven mogen ze wat mij betreft exporteren naar Siberië !

Sinds ze mijn dierbare fiets met emotionele waarde hebben gestolen word ik pislink van iedereen die met zijn/haar fikken aan andermans fiets zit. Ik ben echt 300% in staat om geweld te gebruiken wanneer ik een fietsendief aan het werk zie!

Deel Deze Pagina