Erg is dat he :O Ik heb serieus nog nooit een fietsen dief aan het werk gezien! :O Dat van vorig jaar was ook vet lullig, ik had een sollicitatie gesprek samen met mijn job coach, ik had mijn man's fiets gepakt omdat hij de avond daarvoor gedart had, en ik geen zin had eerst zijn fiets uit de box te halen om dan bij de mijne te komen, dus ik deed makkelijk en nam gewoon zijn fiets. Neergestald bij de dekamarkt, op gegeven moment sollicitatie gesprek gehad, kwam na 2 uurtjes terug, fiets stond er nog. Even snel boodschap gedaan, en ik kom terug (10min weg geweest ofzo) fiets weg! :O ik was echt zo erg over de zeik! mijn man had mij toen nog moeten ophalen ook omdat de afstand best groot was om te lopen. Hij ook van de zeik, was een fiets van ruim 1000 euro waarde en nog maar 6/7 jaar oud, zag er nog goed uit enzo. Hadden ook aangifte gedaan, maarja niks gehoord natuurlijk en manlief heeft nog steeds geen nieuwe fiets. Een ding is zeker, ik zet nooit meer (zeker daar niet!) mijn fiets neer zonder aan de ketting te leggen, een slot is dus niet genoeg
Ik had laatst ook zoiets toen ik mn zoontje weg ging brengen! pak hem van de fiets, breng hem naar binnen, kom ik terug is het windscherm van het zitje weg Waarom nou?? Diegene was blijkbaar ook zn windscherm kwijt.. Zal ik nu ook maar even een windscherm van iemand anders zn fiets af jatten? (grapje) maar zo gaat het tegenwoordig dus blijkbaar wel.. Van mn bakfiets zijn ook telkens de ventiel dopjes weg, maar heb ondertussen een doosje vol in de fiets zelf om ze er weer op te zetten. (Kinderen vinden het heel grappig om banden leeg te laten lopen geloof ik.. )
Je bent bijna geneigd om alles mee naar binnen te sjouwen omdat mensen er niet met hun jatten er van af kunnen blijven! :x Belachelijk zeg!
Oh zo Vervelend.Hier keer bij mijn oude huis gewoon voorvork gejatwiel en schroefjes lagen er wel nogDan vraag je toch af welke idioten dat doen
What the :O Had iemand dan zeker hoog nodig een voorvork nodig dan :/ idioten. Ik had ook keer dat iemand mijn zadel had gejat, mijn fiets stond toen op het station voor een weekend, en toen ik die kwam ophalen was mijn zadel weg :/ De gene die 'm gejat had, had dan heel veel mazzel met een lek zadel als het geregend had en je ging er op zitten was je kont zeiknat en dat bleef zo voor de volgende paar dagen. Mijn moeder was toen ook kwaad omdat ze mij van het station moest ophalen