babysuperstore heeft complete kamertjes staan die je meteen mee kan nemen. dit zijnvaak wel showroommodellen maar het voordeel daarvan is een vette afprijzing en je ziet meteen wat je in huis haalt omdat het voor je in elkaar staat. nadeel is dat er geen standaard garantie meer op die modellen zitten vanwegen de hoge korting van soms wel 50%. je hebt al complete kamertjes vanaf 200 euro en echt super kwaliteit. ik had geen showroommodel omdat ik ruim op tijd had besteld maar zou mijn overkomen zijn wat jou is gebeurd zou ik voor deze optie gaan. de 2e spruit slaapt hier nu in het kamertje en ziet er nog alsnieuw uit ondanks een verhuizing van een flat nar een huis en het dus helemaal uit elkaar en weer in elkaar moest. niks geleden
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels hebben wij een nieuwe babykamer. We hebben bij Duimeland (Hengelo) een leuke kamer in de aanbieding gezien (Mika). Bij navraag, bleek dat ze deze op voorraad hadden omdat het een aanbieding betreft. Afgelopen zaterdag opgehaald en in elkaar gezet. Niks geen problemen mee en de kamer op tijd klaar! Kan ik nu eindelijk mijn schoonmaak- en inrichtwoede gaan botvieren op de babykamer. Groet Wennos
Ik heb tot vorige week die van hensvik (ikea) gehad nooit problemen meegehad,heb eerder klachten van kennissen en vriendin gehoord over dat winkel,vandaar dat ik zeer tevreden naar Ikea bent gegaan voor de hensvik collectie. Voor 450 euro helemaal klaar met commode en al.Je kan het zelf zo duur maken als je wilt.