Voor mijn dochter shop ik altijd zeer ruim van te voren voor een verjaardagsjurk. Maar als ik er aan denk wat ik mijn zoontje aan moet doen op zijn verjaardag dan weet ik het eigelijk niet. Ik heb nog zeer ruim de tijd hoor... maar leek me wel leuk zo een topic ter inspiratie Ik zag vandaag een mooi overhemd van room seven wat ik echt een verjaardags overhemd vond... helaas niet in de goede maat beschikbaar. Dus kom maar op met de fotos... dan kan ik eens kijken...
Ik had expres gekozen voor iets wat hij na zijn verjaardag ook nog gewoon aan kon. Ons zoontje had op zijn 1e verjaardag een setje van Tommy Hilfiger aan. Een blousje met een witte 3-kwart broek: Bekijk bijlage 174402
Haha, hier precies hetzelfde! Voor mijn dochter shop ik elk jaar speciaal voor haar verjaardag en nu..? Mijn zoon wordt woensdag 1 en ik weet het eigenlijk niet.. Er is ook echt minder leuke kleding te koop vind ik. En ik ben ook nog eens zeer kritisch want vind de meeste jongenskleding niet mooi (drukke opdrukken met auto's, vliegtuigen of disneymeuk, hou niet van polo's en ook niet dol op blousjes..) Zegt u het maar Ik heb trouwens nog wel een stoere Retour spijkerbroek voor hem en een leuke longsleeve maar als het een beetje warm wordt kan dat al niet aan. Ik weet het niet! Ik kijk dus even mee
Afgelopen 18/7 is hij 2 geworden en had hij dit aan: Bekijk bijlage 174403 Ik ben dus wel heel erg van de blousjes! P.S. Het Tommy Hilfiger broekje heb ik nog te koop zelfs dus mocht je interesse hebben..!? Marktplaats.nl > Stoere Tommy Hilfiger 3-kwart broek - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Met zijn eerste verjaardag hadden we een speciaal t-shirt besteld bij Rainbow babies met zijn naam en een grote taart erop met een 1 erboven. Misschien is zoiets een idee?? Die kun je in elke maat,kleur en opdruk bestellen.
dit vind ik een heel mooi setje (helaas wordt mijn zoontje 1 hihi) maar ik wil eigelijk iets meer feestelijks, wat schreeuwt, ik ben jarig... echt een schatje trouwens...
Tycho droeg een wit broekje met een blauw shirtje met een wit nummer en een oranje dingetje bovenin (beide V&D) en dan sokjes met wit, oranje en blauw van de hema Hij draag alles nu nog.
ow whahah het is een beetje een vreemde foto zie ik nu, hij trekt een beetje een rare mond! Maar het gaat over de kleding nu toch
hahaha ik heb toen ook een topic er over geopend mijn zoontje had een blousje aan van bfc en een broekje van beebies. zal eens een foto uploaden
Hier een stoere spijkerbroek, die hij vaker kan/kon dragen. Een felblauw shirtje en een zwart giletje! Net iets specialer. O en een hele hippe broche met een 1 (en auto) erop niet te vergeten.
Ryan met zijn 1e verjaardag: Spijkerbroek van Imps&Elfs, zwart giletje van S&D LeChiq met daaronder een witte romper met korte mouwen. Witte schoentjes van Nike. Volgende week wordt meneer al weer 2, ben nu al aan het bedenken wat ik 'm aan ga trekken haha. Bekijk bijlage 174430
Ik heb zelf een shirtje ontworpen en laten maken. Expres niet iets van "jarig" erop gezet zodat ze die nu ook nog eens aan kan, ze is tenslotte nog steeds 1 haha! De broek hing van het weer af, het was prachtig dus die werd kort. De schoenen had ze die dag gekregen van haar oom en tante.
mamavansimone leuk die 1 van babytv voor mijn meisje ben ik echt van de verjaardagsjurken. Maar voor mijn zoontje ben ik er dus nog niet uit... maar ik heb nog ff... o en dat hij het vaker moet kunnen dragen is leuk, maar hoeft niet perse. En het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. De jurken van mijn dochter kosten best wat en voor mijn zoontje besteed ik zowieso al minder dus zijn outfit mag ook wel wat kosten...
ohhh ik ben ook haastig op zoek, ik zoek iets met felgroen erin!...polo ofzo..of blousje... ik blijf mee kijken!!
Wat gaaf erg stoer! Ts wat leuk dat je zoveel energie erin steekt! Heel vaak worden er voor jongens niets speciaals gekocht. Vind ook voor een meiske mooie jurk en voor een jongen ook een mooi outfit. Ik heb ook heel wat sites doorspit succes eb wel showen hè als je heb gevonden
ik heb voor hem nieuwe kleding geshopt ... gewoon bij de h&m.... Een geblokt half/kort broekje (donkerblauw/kobaltblauw/wit), daar op een polo-shirt in kobaltblauw. Een vestje er overheen die we al hadden (want s'morgens was het fris weer) Stond hem ERG leuk (alzegikhetzelf ...)
Voor ons zoontje hadden we een pantalon en een witte blouse met gilletje en stropdasje,en natuurlijk bijpassende schoentjes.. Hij is een paar dagen voor kerst jarig dus met kerst heeft ie t ook aan gehad..