nou hier mijn avontuurtje.... vorige week maandag dacht ik dat griep kreeg was misselijk en niet zo lekkker, dinsdag nog wezen werken, woensdag ziek thuis, donderdag dokter maar ik moest het nog afwachten was erg misselijk maar had pas 1 x overgeven nou toen ging het alleen maar slechter, de dokter zei dat het van de zwangerschap kwam. donderdagavond vanaf 10 uur heb ik ieder half uur gespuugd ik kon niet meer,snachts de huisartsenpost gebeld en ik kon zetpillen halen tegen de misselijkheid maar die hielpen natuurlijk niet, vrijdag ging dit gewoon door ieder half uur hooguit drie kwartier hield ik het vol zonder spugen, ik hield niks binnen heb alles geprobeerd. toch weer de dokter gebeld die zei zoland je 1 x plast is er niks aan de hand, 2 uur later weer de huisartsenpost gebeld want het ging niet meer ik was op en alles deed pijn. ik kon meteen langs komen met een plasje die ik met moeite wist te bemachtigen en ja hoor uitgedroogd en niet zo zuinig ook niet dus ik moest meteen worden opgenomen. in het zieknhuis een echo gehad en hartje klopte al op 6 wk en 1 dag. daarna aan het infuus gegaan met vitamine etc en vocht natuurlijk. na een wek in het ziekhuis gelegen te hebben ben ik nu weer this en kan ik weer kleine beetjes eten. moet ieder uur iets eten en smorgens met iets lichts beginnen. ben zo blij dat ik weer thuis ben en me weer iets beter voel, ben nog ontzettend slap en moet nog echt aansterken maar het gata de goede kant weer op! wat was ik ziek zeg! pffffff van de arts moet ik heel rustig aan doen want ik heb een verhoogd risico dat het weer terug komt. nou dit was mijn weekje hahaha groetjes
Nou meid das zeker geen pretje, poeh hey! Nou maar hopen dat je snel beter wordt en dat dit niet terug komt! Sterkte ermee
Welcome to the club Mijn verhaal gaat ook zo Drinken drinken drinken drinken! Ik ben daarna weer bijna het ziekenhuis in geraakt en ben toen als een bezetene bouillon gaan drinken. En gelukkig bleef dat op dat moment binnen...
pffff ja het is echt niet fijn. en ik dronk maar dat kwam er 3 x zo hard weer uit. ik heb 5 dagen aan 3 liter infuus gelegen en toen was mn vocht pas weer op peil. nu gaat het gelukkig iets beter en indd soep en boulion gaat erg goed maar ook beschuit en dat soort lichte dingen blijft er wel in. mn tante heft 4 weken in het ziekenhuis gelegen doo het zelfde kwaaltje dus ik mag nog van geluk spreken dat het maar een week was..
Mja mij hebben ze gewoon na 4 dagen het ziekenhuis uit geschopt terwijl mijn urine toen nog steeds niet helemaal goed was. Maar omdat ik toen toch weer wat kon binnen houden, durfden ze het wel aan. Maar 3 dagen later lag ik er dus weer bijna in. Tijdens erge dagen hou ik inderdaad ook geen druppel vocht binnen en gaat er dus meer uit dan er in komt. Maar nu duren die dagen maximaal een dag en daarna ga ik weer als een gek proberen te drinken. Succes!
@ads : je verhaal zegt me genoeg ....begin mei heb ik ook in het zh gelegen ivm uitdroging door braken ....ik gooide er alles uit .....het duurde alleen erg lang voor dat ze op wouden nemen ....van de dag dat ik opgenomen ben weet ik niks meer ......heb ook een vocht infuus gehad en 24 uur eet stop ..heerlijk was ....voelde me gewoon weer bijtrekken ....alleen een dag later begon ik weer over te geven ......toen hebben ze een maagsonde voor sondevoeding ingebracht .....deze heb ik een aantal dagen gehad ....mijn maag werd er redelijk rustig van ...alleen het slangetje veroorzaakte nog braken ....maar goed nu inmiddels op de helft van de zwp en het gaat een stuk beter ...braak nog wel eens maar dat is te overzien........ ik overleef de dag het beste als ik s'morgens kermisbiscuits eet en thee drink ....drink nooit iets kouds s'morgensvroeg of s'nachts ...dat kan je maag niet verwerken ! succes ik weet hoe je je voelt en hoop dat je snel weer opknapt !
Wat mij opvalt is dat ze je zo lang hebben laten braken en doen voor eens wat verder te kijken. Ja braken hoort er soms bij bij zwangerschap. Maar jeetje zeg...zo uitgedroogt terwijl je al 2 x bij de dokter aan de bel getrokken hebt Komen zeker bedden te kort daar Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan en ben je weer lekker thuis. Ik ken het braken om alles van mn eerste zwangerschap. Ik ben nooit uitgedroogt geraakt want bij mij was het gelukkig alleen bij voedsel. Drinken bleef netjes zitten. Hopelijk wordt het voor jullie steeds beter tot op het punt waar je alles gewoon weer binnen houd. Sterkte!