nee wij hebben 2 auto's, dat is zijn probleem dus ook...want HIJ VINDT dat mijn auto te weinig gebruikt wordt en daarom moeten we hem maar wegdoen, maar de mijne heeft geen trekhaak nee, das jammer. En die camera staat iig stand by in de keuken, dan ben ik er snel bij. nee wat mijn man vindt is dan jammer ook hoor, hij blijft hem zn zin geven en dat moet klaar zijn. Morgen idd langs de wijkagent en dan maar eens verder kijken.
mijn gevoel zegt dat je de auto niet moet weghalen maar ik weet dat ikzelf anders zou beslissen. dit omdat ik soms met hetzelfde probleem zit maar dan bij mijn ouders in de straat. het is daar hetzelfde als bij jullie en het staat daar altijd vol met auto's. soms is de enige plaats die vrij is bij de overburen voor de deur. zelf ben ik door mijn handicap niet zo mobiel en heb ik 2 kleine kinderen dus een straat verder parkeren is voor mij niet mogelijk. maar toch zet ik mijn auto daar niet voor de deur omdat de overburen dan meteen naar buiten stormen en beginnen te dreigen. als je dan je auto niet verplaats dan gaan ze fysiek geweld gebruiken (of je nu wel of geen kinderen bij je hebt) mijn moeder is al een paar keer geslagen door hun. zelf kan ik me niet verdedigen omdat dan mijn gewrichten niet in de kom blijven zitten. aangifte doen heeft geen zin de politie doet niks.
Kun je geen supergoedkoop autotje kopen en die voor zijn deur parkeren en laten staan (of busje)? Wat een vervelende kwast zeg! Ik heb elke dag auto's van de buren voor mijn deur. Ik kan zelden mijn auto voor mijn eigen deur parkeren omdat we aan de voorkant te weinig parkeerplekken hebben en de meeste bewoners hier zijn vutters dus die zijn eerder thuis dan ik. Onze auto's staan dus altijd aan de achterkant van het huis. Dan maar iets verder lopen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
dit is wel heel heftig qua bedreiging...voor jouw beeldvorming is onze buur een man van 70, die kan ik zelfs met 26 weken zwangerschap nog wel aan hoor
Hahahha my god die vent is echt gek... Beslissen waar jij je auto zet, bepalen of je hem wel of niet genoe gebruikt om een auto te hebben... Ben wat dt betreft blij dat ik in een flat woon met een hele grote parkeerplaats
Wat een idioot! Ik zou ook naar de wijkagent gaan. Beetje aandikken mag: ik ben bedreigd, zwanger etc. Jij kán de auto straks niet eens meer verplaatsen. Lig je op bed te rusten, belt ie aan!
Wel of niet weghalen, vind ik op dit moment niet bepaal dmeer de vraag.. Ik zou toch echt een wijkagent bellen omdat meneer het nodig vind tegen je auto aan te rijden, omdat hij zijn zin niet krijgt. Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat onze overburen hun auto altijd voor ons huis parkeerden, zodra ik weg durfde te gaan sprong er daar 1 in hun auto en parkeerde die voor mijn huis.Terwijl vlak naast ons huis een aantal parkeerplaatsen zijn. En zij zelf een ruime oprit hebben Erg vervelend met 2 kleine kinderen en een berg boodschappen. Ik heb er een paar keer wat van gezegd en gevraagd maar: Nee hoor, die auto was niet van hun. Toen ik een paar maanden geleden in het ziekenhuis kwam te liggen en mijn man met de kinderen even snel naar huis ging om voor hun kleding te halen om ze weg te brengen stond er wéér een auto van hun voor het huis, ML heeft onze auto midden op straat laten staan en heeft de spullen gehaald die hij moest hebben, kwam de buurman tegen, weer gevraagd, nee hoor was niet van hun want zij parkeerden altijd op die andere parkeerplaatsen. Toen ML 's avonds laat terug thuis kwam stond de desbetreffende auto er nog steeds en heeft hij onze auto er vlak achter gezet (lees op 3cm afstand) en de bedrijfsauto er op dezelfde afstand ervoor, hij was het zó ongelofelijk zat! Uurtje later werd er aangebeld door de overbuurman, of dat ML de auto wilde weghalen want hij moest er tussen uit met ZIJN auto Daarna heeft er van hun NOOIT meer een auto voor mijn deur gestaan Het was misschien niet de netste oplossing, maar als je al ruim een jaar, zodra je je hielen licht, een auto voor je deur hebt staan, en het keer op keer netjes vraagt ben je het echt eens even spuugzat.
Oke rare man dus en als hij dat al jare doet de auto recht voor zn huis zette het is neem ik aan een openbare parkeerplek en als er geen bord staat met het kenteken van zijn auto heeft hij niks te zegge dat jullie de auto daar neer zet ik zou navraag doen bij wijkagenten of plaatselijke politie wat daar aan te doen valt en dat hij jullie spulle beschadigt de buurman heeft niks over die parkeerplek te zegge als er geen bordje bij staat dus rare vent mijn ouders hebbe ook van die rare bure die ginge zijke over een plastic papagaai die aan de schutting hong en met zn kop over de schutting uitstak en bij hun naar binne keek ze vonde hem niet mooi of we hem.weg woude hale en nog meer van die rare kleine dinge die ze hebbe enzo hoop dat het snel opgelost wordt zou toch even bij politie navraag doen en toch een klacht indiene voor het beschadige van spulle enzovoort heel veel succes hope dat hij snel ophoud
Hihi, ik weet niet hoeveel vrienden/ kennissen je in de buurt hebt wonen, maar als het er genoeg zijn dan kun je een 'parkeermarathon' houden van een week ofzo en zorgen dat er altijd een auto op die plek staat (die niet van jullie is). Dat werkt dan misschien wel therapeutisch voor je buurman. Dan leert hij eindelijk dat hij niet alles onder controle kan hebben .
Ik zou ook contact opnemen met de wijkagent of de politie. Als er dan iets met jullie auto gebeurd, of je wordt weer bedreigd, kunnen ze sneller komen (met nadruk op 'kunnen') Wij werden bedreigd door buren, heb er toen ook melding van gemaakt bij de politie, en ze hebben het netjes in hun systeem gezet. Als ik me niet veilig voelde, zouden ze zo snel mogelijk langskomen. Nou ja, na een keer bellen kwamen ze pas na een half uur maar toch Ze kwamen wel
Nooit maar dan ook nooit meer je auto verzetten en ook de deur niet meer voor hem openen of hem op een anderen manier te woord staan. Met zulke mensen kom je er toch nooit uit en als hij een paar keer voor l*l aan jullie deur heeft gestaan dan houdt hij vanzelf wel op.
wat een achterlijke zeg die buurman... oei als dat hier gebeurd dat er iemand bewust tegen mijn of mijn mans auto rijd, dan zijn de rapen gaar, dan weet ik wel zeker dat de politie dr zo is
Aan de ene kant zeg ik, net als ieder, niet meer verplaatsen. Aan de andere kant denk ik; hij rijdt al express tegen jullie auto op, hij heeft vast ook mooie sleutels die iets te dicht langs de auto kunnen? Ik zou dat toch ook weer erg zonde vinden, zeker als je geen bewijs hebt.
Dat is zonde ja... Maar als ik zoiets had... T gaat ook gewoon om het principe je kan net altijd je zin maar krijgen door intimidatie..
Tuurlijk niet. Het is pure onzin, als je een vaste parkeerplek wil moet je die maar kopen (garage oid). Gewoon idioot dat iemand op deze manier iets afdwingt. Maar wat weegt zwaarder?
Wat een vervelende situatie Weet je aan de ene kant begrijp ik jou buurman wel dat hij enigszins baalt. Hier hebben we ook een rijtje huizen en eigenlijk parkeert iedereen ook hier het liefst zijn auto voor zijn eigen deur. Hier doen we eigenlijk zo ,dat als je 2 auto's hebt er 1 voor de deur staat en de ander staat een stukje verderop op een stukje parkeerterrein wat altijd leeg is. Zo hebben we hier geen onnodige frustraties Soms parkeer je wel een keer voor elkaars deur ,maar dat is hooguit 2x per jaar ofzo. Wij hebben 2 jaar lang van de achterbuurman zijn bedrijfsbus recht voor onze deur gehad,omdat hij zijn eigen auto voor zijn deur wou. Nou daar werd ik ook niet echt vrolijk van. Maar hier heb ik maar gelaten voor het wat het was. Ik vind idd ondanks dat ik je buurman wel enigszins begrijp dat hij ronduit kinderachtig reageert.
Ik heb je openingspost gelezen en die in dat andere topic.. Mijn eerste reactie is ook 'laten staan die auto en politie bellen!' Wat denkt hij wel niet? Alleenrecht te hebben op die parkeerplaats? Bullshit natuurlijk! Jullie mogen allemaal jullie auto daar parkeren. Heb je goed contact met andere buren, of vriendinnen in de buurt? Dan zou ik hen eens vragen of zij hun auto daar willen parkeren. Maar gewoon politie bellen, laat ze maar denken. Dan hoort meneer vanzelf dat jij daar ook je auto mag parkeren zonder dat hij bij jou aan de deur hoeft te gaan staan. En er is inderdaad sprake van bedreiging. Jij kan niet inschatten waar die man toe in staat is..
missxx, helaas niet hij is echt zo. wonderteam, het erge is dat de auto van mijn man er doordeweek nooit is, die staat vaak aan de zijkant, maar mijn auto wel en die staat soms een week stil. Hij wil gewoon niet dat je voor zn deur parkeert of je nu 1 of 2 auto's hebt. En daarbij betalen wij voor beide auto's netjes wegenbelasting en is de weg openbaar. Ik baalde vanmiddag als een stekker, want hij was eerder terug dan mijn auto van de garage. Maar zodra die weg gaat parkeer ik hem mooi achteruit. Als hij mij buiten aanspreekt...want open doen doe ik niet meer....vertel ik hem dat hij kan kiezen: ofwel hij stopt met zeiken ofwel ik parkeer hem elke dag express daar. Ondertussen nemen we ook contact op met de wijkagent en houden we de auto goed in de gaten. Ik laat echt niet met me sollen!!!!