@tullip, nou idd dan moet hij gewoon niet zeuren. Ik bedoel dan is het egwoon ook druk in jullie straat en idd iedereen heeft dan recht op een parkeerplek. Kijk als nou bijv de auto van je man alle voor jullie deur stond en die van jou alle dagen voor zijn deur kon ik zijn "gezeur"indenken. Maar het is wel duidelijk dat deze oude gek gewoon dwars aan het doen is. Gewoon zeggen tegen hem: Parkeer je voor je eigen deur en sluit je vervolgens lekker op in je huis achter de geraniums. Dan heeft niemand last van jou en jij van niemand anders
Sterkte ermee Tulip! En die arme vrouw van hem... moet je nagaan wat een gezever zij de hele dag wel niet moet aanhoren als jullie als buren al zo de kriebels krijgen van die kerel...
bij ons staat de boel ook op springen...maar ligt de situatie net ff anders. ik woon in zo'n zelfde soort straat nou hebben ze de halve straat gerenoveerd en voor die nieuwbouw woningen aparte parkeerplaatsen gemaakt en hebben wij van de oud bouw een brief gehad dat die plekken voor de nieuwbouw zijn en dat de parkeerplekken bij ons voor de deur voor de oud bouw is. nou zet dus de halve nieuwbouw bij ons voor de deur de auto neer zodat wij een pokke eind moeten lopen (ik weet het gezond) maar vind het gewoon vervelend omdat het ook mensen zijn met 2 a 3 auto's.... we hebben er niks van gezegd omdat we niet als zeurders willen over komen....maar het is ondertussen wel een flink irritatie puntje als we savonds de straat in komen rijden en de "parkeer plekken zijn vol