Grrr bankslapende man

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    En? Is hij uiteindelijk nog gekomen?

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    #22 Suzzert, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Ik zou volgende keer ff lekker een emmer koud water over hem heen gooien. Wel een beetje zonde van de bank maar dan heeft die echt pas wat om te mopperen ;):D

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een vijandige reacties ;).

Ik ben ook niet zo blij als je me wakker maakt ;). Gewoon laten liggen en zijn wekker zetten, je bent toch samen, dan doe je dat toch voor elkaar? Wij zetten allebei onze wekker vroeg als 1 van ons vroeg op moet, voor als de 1 door de wekker slaapt of per ongeluk wegdrukt.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Na herhaaldelijk zo te reageren zou ik het niet eens meer proberen, gewoon zelf naar bed gaan en man zoekt het maar uit op de bank...hij weet zelf wel het bed te vinden en anders maar niet.

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik snap niet dat je hem niet gewoon laat liggen. Wat is het probleem?
    Volwassen man toch. Ik liet mij zeker geen uitbrander geven.
    En waarschijnlijk wordt hij ergens in de nacht wel wakker en komt alsnog naar bed.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik snap sowieso dat hele slapen op de bank niet. Als je moe bent ga je toch gewoon op bed? Of denk ik nu raar? Hier word er iig niet geslapen op de bank. De enige uitzondering Is ziekte.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou hem heerlijk laten liggen..
    het is een volwassen vent.. en na 1 nachtje bankslapen komt hij de volgende keer vast eerder boven.. lijkt me namelijk vreselijk ongemakkelijk

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oh hier ook zo 1 die altijd op de bank in slaap valt.
    meestal word ie zelf weer wakker op de tijd dat ie naar bed wil.
    alleen in het weekend vaak wat lastiger naar bed te krijgen.
    heb hem ook eens laten liggen na verschillende pogingen wakker te maken.
    zal mij een zorg zijn hoor dat je dan gebroken wakker word.
    ik blijf niet wakker maken.
    ik zeg vaak ook dit is de laatste keer dat ik je wakker maak en dan zoek je het maar uit en dan valt het kwartje vaak wel

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou na uitbranders zou ik hem laten liggen hoor! Kijk maar even Hoe je je voelt na nacht bank! :D

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dekentje erover, wekker op telefoon zetten en genieten van een grooot bed voor jezelf? :D Mijn man werkt soms tot erg laat en gaat dan op de logeerkamer liggen omdat ik dan diagonaal in ons bed lig ;) Heerlijk! :D

Ik snap eigenlijk niet waarom je hier boos over zou worden. Ja, wel sls hij je afsnauwt natuurlijk, maar als hij op de bank wil liggen, nou, prima toch?

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onze bank ligt heerlijk, daar kan je gerust een hele nacht heerlijk op slapen. Als ik in slaap val en 's nachts wakker word, ga ik naar boven omdat ik vaak dan nog mijn tanden moet poetsen en omdat het toch wat gezelliger is ;). Toen mijn man rugproblemen had sliep hij vaak op de bank.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Als mijn man in slaap valt op de bank laat ik hem gewoon liggen. Wij hebben allebei een apart dekbed dus dan leg ik die van hem over hem heen. Hij is een volwassen vent dus als hij toch in bed wil slapen weet hij die zelf wel te vinden.
    En ik denk dat je man niet snauwt om jou. Als mijn man in slaap is en je maakt hem wakker kan hij ook boos worden. Is niet persoonlijk naar mij maar hij gaat in een bepaalde stand denk ik. De volgende dag weet hij het ook niet meer.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het is heerlijk om als je opeens heel moe bent (heb ik met vlagen)meteen lekker te kunnen liggen ;). Ik ga dan vaak als mijn man nog beneden is lekker met mijn hoofd op zijn schoot liggen . Als hij dan naar boven gaat leg hij mijn hoofd van zijn schoot en een dekentje over me heen :)

14. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Zoooo herkenbaar!!
    Wij gaan tegenwoordig altijd vroeg naar bed, tv kijken..
    Heerlijk samen dicht tegen elkaar aan tv kijken.. Valt hij in slaap dan ligt hij al in bed..
    En ik snap je heel goed, ben zijn moeder niet maar hij is wel kostwinnaar en wil dus niet dat hij het verpest op zijn werk...
    Hij moet altijd rond 4 uur al op.. Dus als hij dan in de bank in slaap valt verslaapt hij zich meteen flink 😉
    Je kan ook gewoon de wekker op z'n telefoon zetten..
    In weekenden laat ik hem wel liggen..
    Maar nu we samen vroeg naar bed gaan valt hij zelden nog in slaap op de bank.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Dan ben ik Denk ik heel raar. Hier word er niet gelegen op de bank. zondag avond was mijn man moet tegen 20:30 en hij zat te knikkerbollen maar dan stuur ik hem gewoon naar bed. Of hij nu op de bank slaapt of boven ik heb sowieso niks aan hem als die slaapt.

16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hij is gelukkig ongeveer een uurtje later gedoucht en wel in bed gekropen, haha.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Man hier valt gewoon zittend op de bank in slaap en kan zeggen dat ie naar bed moet maar dan mummelt ie wat of wordt even wakker om vervolgens weer in slaap te vallen...hij gaat uiteindelijk om een uur of tien/half elf z'n brood smeren en naar bed. Ik kan het niet, op de bank slapen, en heel gezellig is het niet maar zolang ie niet snurkt heb ik er op zich geen last van...ik kijk gewoon tv, gaat ie snurken volgen er maatregelen :D

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik ben ook zo. Savonds lekker comfy op de bank met een dekentje. Tsja dan worden de luiken zwaar en voor ik t weet zijn ze gesloten.:D

Word vanzelf wakker of wakker gemaakt door man of hond. Anders de volgende ochtend.
    De bank is om te relaxen en dat doe ik dus ook.
    Ksn wel eerder Nasr bed gaan masr onze hond wil savonds ook graag jog plassen en voor 9 uur is dat echt te vroeg. Zijn nachten zijn niet langer dan max 10 uur. Anders moet ie t wel erg lang ophouden..

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

word vanzelf wakker, je niet verantwoordelijk voelen want hij is volwassen .

dat is meestal de frustratie, jij wilt helpen maar hij reageert niet en geeft nog een snauw na.

dekentje erover, ajuus.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man laat zich niet naar boven sturen hoor, en ik mij ook niet, laat elkaar toch lekker. Ik heb niets aan hem als hij op de bank slaapt maar heb er ook geen last van.

Deel Deze Pagina