Grrr bankslapende man

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha na een flinke zet snurkt hij meestal niet meer... en een beetje snurken mag wel, vind ik best schattig ;)

2. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Haha heel herkenbaar!
    Ik laat hem nu gewoon liggen als ie niet wakker wil worden,
    Hij word inderdaad vanzelf wel wakker..
    Maar gezellig is anders!

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hmmm is hij nou je man of je kind?? Tjee hier word niet gelegen op de bank... En dan stuur ik hem naar bed... Pfff wat een probleem zeg als hij op de bank in slaap valt. Mijn vriend kan niet zo goed over warmte van de kachel, als ik bij hem ben doe ik de kachel aan en hij valt dan in slaap. Ik maak hem wakker en hij reageert altijd normaal. Zou hij dat niet doen dan leg ik wel een deken over hem heen en zet eventueel de wekker op zijn tel. Dat mensen hier boos om worden :(

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hmm dat vind ik raar. Je mag in je eigen huis toch liggen waar je wil? Een bank dient om op te zitten en te liggen.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    hier ben ik degene die op de bank in slaap valt.:)
    Maar mijn man hoeft mij dus echt niet als een klein kind naar bed te sturen, kom nou zeg hahaha.

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zou hem gewoon laten liggen.
    Wekker op zijn telefoon aanzetten en die naast hem neerleggen.

Probleem opgelost.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn man weet van zichzelf dat hij op de bank in slaap valt (zelfs tijdens spannende films wah!) dus hij zet van tevoren zijn wekker al. Ook poetst hij na het avondeten meteen al zijn tanden, dan is dat ook maar gebeurd. Ik probeer hem weleens wakker te maken, maar dat kan ik net zo goed laten, hij wordt toch niet wakker :D Dan leg ik een dekentje over hem heen, geef een kus en ga dan goddelijk genieten van de ruimte in ons bed :D Ik vind het weleens ongezellig, maar hij werkt hard en ik kan ook best genieten van tijd alleen :)

8. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik laat die van mij altijd liggen.
    Ik roep hem 1 misschien 2x en dan zoekt hij het maar uit.
    Verwarming uit lampen uit 😜

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Daar verschillen we dan over van mening. Hier Is een bank om op te zitten. Niet om op te liggen. Een bed Is om op te liggen en te slapen. Daarbij vinden we het niet gezellig als een van twee stil Is als we dan samen op de bank zitten

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dit vind wel raar. Hij mag toch wel zelf weten of hij op de bank ligt/slaapt? Het is ook zijn huis... En waarom niet op de bank liggen? Daar is die toch voor.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou ja prima toch, maar dan weet je nu dat veel mensen dat raar vinden ;). Ik wil trouwens wel dat hij stil is op de bank anders kan ik de film/serie niet volgen :p

12. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Man mag hier prima op de bank liggen, of slapen hoor. Dat is het probleem ook niet, haha. Ik weet dat we een heerlijk bankstel hebben om even op te knikkebollen.

Het punt is alleen dat hij zijn 3 (ja...3!) wekkers in de ochtend nodig heeft om wakker te kunnen worden. Het pingeltje op zijn mobiel zal dus zeker niet voldoen en er voor zorgen dat hij zich alsnog verslaapt :D.

Maar goed: na 10.000 keer hetzelfde liedje ben ik het stiekem ook wel een beetje zat.
    Soms word ik melig en haal ik vervelende pranks uit terwijl hij in zijn sub-coma ligt, maar soms dan is de maat ook even vol en wil ik gewoon naar bed toe. Zoals gisteren dus :D.

Gelukkig pakte het goed uit, maar ergens had ik het ook niet heel erg gevonden als hij zich had verslapen. Maar dat is meer omdat ik hoopte dat hij er van zou leren en gewoon lekker zijn bed in zou gaan als hij moe wordt.

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Waar maak je je druk om? Hij is volwassen toch?

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar jij kan toch ook je wekker zetten en hem dan wakker maken als hij op moet staan? Wij zetten dus altijd allebei onze wekker, ook al hoeft 1 van ons dan maar op te staan, omdat we er nogal een handje van hebben om onze wekker (op onze telefoon) weg te drukken. Héél soms gebeurt het dat we allebei onze wekker wegdrukken, maar vaak zijn we dan wel nog net op tijd wakker.
    Mijn oma had trouwens zo'n ouderwetse wekker (met van die bellen) en dan in een vaas. Werkte erg goed volgens haar ;)

Snap trouwens wel dat het irritant is als het heel vaak voorkomt. Hier is het incidenteel dus maak ik me er niet zo druk om, als het echt een paar keer per week is lijkt het me ook wel irritant worden.

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Haha, pardon my French, maar; Hell no! Ik ga echt mijn wekker niet om 04.30 zetten zodat meneer zich niet verslapen zal. Ik ben in tegenstelling tot hem blij als ik een paar uurtjes achtereen kan pakken tegenwoordig :p.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Ik weet niet wat voor bank jij hebt, een slaapbank ofzo? Maar hier is toch echt het bed om op te liggen en in te slapen.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dan zijn wij daar duidelijk anders in ;). Als mijn man zich makkelijk verslaapt zou ik het dus wel doen. Voor mij is het ook belangrijk dat hij niet ontslagen wordt ;). Ik slaap trouwens altijd heel makkelijk weer, weet achteraf vaak niet eens meer dat ik tussendoor wakker ben geweest :)

18. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Mag je dan niet na een drukke dag even met je beentjes omhoog op de bank liggen? Of mag je alleen maar zitten op de bank en als je even wil uitrusten/liggen dan ga je maar op bed? Wat ongezellig.
    Het is toch heerlijk om even de beentjes omhoog te hebben, kaarsjes aan, tv aan? Ik zou er niet aan moeten denken dat ik vanaf 7.00 uur sochtends, tot 22.00 uur savonds alleen maar rechtop te mogen zitten...

19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Tjonge, ik wilde dat mijn man eens op de bank ging liggen, of zitten, ook prima, slapend of niet, dat maakt me dan niet eens uit :D
    Hij start om 05.45 uur, zodra zijn wekker gaat, met bezig zijn, en stopt daar om 22.00 uur mee. Heel af en toe kijkt hij op de bank een programma mee dat ik kijk, maar dan wel met zijn laptop op schoot, zodat hij ondertussen nog wat kan werken.
    In de winter is hij meer binnen, omdat hij dan niet buiten aan het werk kan, maar in de zomer gaat hij na het eten en kinderen op bed leggen de tuin in (we hebben nogal wat daarvan, kost een hoop onderhoud, wat hij erg leuk vindt om te doen), of de schuur om te klussen, nog wat te werken (bedrijf aan huis) of te hobbyen.

Als hij een keer écht heel moe is, dan gaat hij op tijd naar bed, onze slaapkamer grenst aan de woonkamer, dus dan ben je net zo snel daar, ligt toch lekkerder dan een bank, vind ik.
    Maar als hij af en toe eens een avond op de bank in slaap valt, prima toch? Hij is een volwassen man, kan prima voor zichzelf zorgen. Zet hij zijn wekker niet, dan is dat zijn probleem, dan zal hem dat de keer erna echt niet nogmaals overkomen.

20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nou... als hij zich zou verslapen in zijn bed, door zijn wekkers heen etc. Dan kan ik me best voorstellen dat je je eigen wekker even extra zet.

Maar als hij er vervolgens voor kiest om te slapen op de bank, waar hij niets om handen heeft, geen sjoege geeft als ik hem probeer te wekken enzovoorts. Tsja... Het heeft wel zijn grenzen zeg maar ;).

Het lijkt me trouwens heerlijk om gelijk weer in slaap te kunnen vallen, haha. Maar dat is dus niet het geval bij mij. Als ik eenmaal wakker wordt in de nacht, dan kan ik zeker een half uur uittrekken voor het opnieuw inslapen.

Man heeft daar dan ook weer geen last van. Die raakt zijn kussen en is weg en vergeet inderdaad dat hij wakker is geweest.

Ik vergelijk hem soms met een paard. Die slaapt waar hij staat...

Deel Deze Pagina