Oh gezellig verplicht rechtop zitten en praten Hier lekker de benen omhoog en samen in stilte een film kijken, geen pak slaag als er per ongeluk ogen dichtvallen
Grappig, ik heb het nergens over niet mogen gehad. Wij doen het alleen niet; daar ligt mijn bed gewoon veel te lekker voor haha! Overigens hebben wij geen tv dus dat associeer ik ook niet per se met gezelligheid.
Misschien is dat het verschil ook wel wij kijken heel weinig tv. Soms gamen we wat en de kinderen kijken een half uur per dag tv. Is wel anders geweest dat hij de hele dag aan stond maar daar werden we beide enorm moe van.
Hahaha idd! Verbaas me soms echt wel eens hoe vrouwen hier tegen hun man doen.. Niet liggen op de bank want dat wordt je naar boven gestuurd. Ook echt gestuurd. Arme man..
Mijn man dondert ook geheid in slaap op zijn luie stoel of de bank. Ik maak hem wel wakker omdat hij anders de volgende dag niet kan lopen van de pijn in zijn voeten (lang verhaal) Dus maak ik hem wakker. Hij reageert dan nog weleens knorrig. Ik heb net ook een dutje gedaan op de bank heerlijk. Onze oudste klimt steeds in ons bed s'nachts en dan slapen manlief en ik allebei slecht.
Niets arm aan hoor andersom doet hij het ook. We hebben hier gewoon beide een heel duidelijke mening over.
Hier ook weinig tv hoor, we zitten sowieso weinig op de bank, maar áls we dan zitten, dan zitten we ook lekker onderuit
herkenbaar! Alleen bij mijn man gebeurt het niet zo vaak. Maar als hij wel in slaap kukelt krijg ik hem ook niet wakker. Ik laat hem dan gewoon liggen en vaak word hij dan pas tegen een uur of 4 's morgens wakker. (waarom heb je me niet wakker gemaakt?? durft hij ook nog te zeggen)
dit! Ts heeft hem gewaarschuwd en als hij dan te laat komt op zijn werk omdat hij geen wekker heeft gezet is het zijn eigen schuld.
Lekker laten liggen. Niet jouw probleem. En dan ook nog een uitbrander geven. Dat is 1 keer te veel bij mij
Gewoon een huisregel bij jullie dus. (Wel jammer dat sommigen daar direct op zo'n negatieve afkeurende toon op reageren..) Bij ons afgelopen jaar hier een heerlijke hangbank gehaald, dus het gebeurt regelmatig dat 1 van ons of allebei in slaap vallen op de bank
Nou wij hebben gewoon een normale bank. Maar die is wel meer geschikt om lekker op te loungen dan rechtop te zitten . Ik ga mezelf echt niet kwellen door alleen maar rechtop te zitten. Als de kinderen op bed ligggen gaan wij lekker languit op de bank. Wij hebben ook nog zo'n poef, ligt heerlijk.
TS, heeft je man geen slaapproblemen misschien? Dat hij 's avonds al zo moe is. Misschien slaapt hij niet diep genoeg/ komt niet in een rem slaap, waardoor hij begin van de avond alweer helemaal 'op' is. Of misschien een verkeerde melatonine aanmaak, die te vroeg op gang komt. Dit kan gewoon iets medisch zijn, waar hij niks aan kan doen, maar wel opgelost kan worden. Een bezoek aan de neuroloog, kan voor een fijne oplossing zorgen. Dan hebben jullie jullie gezellige avonden weer en geen uitbranders en irritaties meer! Je mag me PBen.
De dag dat mijn man besluit dat de bank niet om op te liggen is is de dag dat hij gaat verhuizen😂. Serieus wat moet je s avonds anders op de bank?
Hier slaapt man ook heel vaak op de bank. Hij staat 5/6 dagen in de week om 4.45 op en is vaak pas rond 19 uur thuis. Als hij niet ergens een klus moet opnemen / iets af moet maken is hij rond 17 uur thuis. Meestal is dit helft van de week 17 uur andere dagen 19/20 uur. Maar goed ik vind het soms ook niet altijd leuk hoor. Vooral omdat hij dan iets ''moet' kijken en dan in slaap valt. En als ik hem roep hij niet komt. Maar ben er wel makkelijk in geworden hoor idd dekentje er over heen en zet zijn wekker welterusten schatje. Meestal komt hij wel in de loop van de nacht naar boven. Soms heel ongezellig maar hij werkt ook kei hard dus begrijpelijk. Al was ik het laatst in het weekend wel helemaal zat paar biertjes op , moe en in slaap vallen dag leuke avond. Nu zegt die zelf al : ik ga recht op zitten anders val ik in slaap haha. Of we gaan gewoon optijd naar bed want nu ik zwanger ben vind ik dat helemaal niet erg
Dit! Hier nog zo een. Na meerdere pogingen laat ik hem tegenwoordig lekker liggen en ga ik genieten van de ruimte in bed. Lekker makkelijk, zo'n vrouw die alles voor je regelt. Sinds ik daar mee gestopt ben (incl wakker maken ed) doet hij ook een hoop meer zelf.
Mijn man valt ook vaak in slaap op de bank. Ik laat hem tegenwoordig liggen zet zijn wekker en klaar. Meestal komt tegen twee uur wel in bed toch te koud bekenden. En hij word ook moeilijk wakker hoor wekker staat echt keihard..
Haha ben zelf al eens midden in de nacht wakker geworden in een donkere woonkamer... Was dus in slaap gevallen en bleek dat mijn vriend al een paar keer gevraagd had of ik mee ging naar bed en ik had ook nog 'ja zo' geantwoord... Op een gegeven moment was ie het zat en heeft de lichten uit gedaan en is op bed gegaan. Ik kon er wel om lachen eigenlijk
Haha, zo werd ik een keer op de bank wakker onder een heerlijk dekbed, begreep er eerst niks van! Maar ik was er dus in slaap gevallen en mijn man had me lekker toegedekt. Mijn excuus; 34 weken zwager met zwangerschapscholestase en ik sliep dus amper, dus toen ik eindelijk in diepe slaap was, liet mijn man me ook echt lekker liggen!