Had ik leuke bedankjes besteld kreeg ik na 11 dagen bericht dat het ontwerp van de kaartjes niet goed was opgeslagen (normaal is de levertijd 11 dagen) Ik opnieuw ingediend en ze zouden het met spoed verwerken omdat wij volgende week al trouwen! Vandaag kreeg ik ze binnen erg leuk..... MAAR: ze hebben de verkeerde kaartjes geleverd er staan hele andere namen en data erop!!!! Meteen proberen te bellen maar ze zijn niet te bereiken Nu hoop ik zo dat ze nog op tijd kaartjes kunnen leveren en anders moeten ze het geld maar terug storten van de kaartjes dan maken we zelf wel een kaartje eraan!
Pfff jeetje wat een gedoe zo vlak voor het trouwen. Hopelijk kan het allemaal nog op tijd geregeld worden. Anders evt. naar een drukker snel kaartjes laten maken en die kosten declareren bij degene waar je ze nu hebt laten maken. Wel heel erg slordig hoor!
Ja zeker slordig!! Wie weet zit er hier op de pagina nu wel iemand die mijn kaartjes heeft ontvangen?
Nou het is netjes opgelost! Gister zijn de juiste kaartjes binnen gekomen en daarnaast kregen we een luxe pennenset als sorry!