Grrr Ben Ik De Enige die baal van kruitvat

Discussie in 'De lounge' gestart door bengeltje86, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Bij die in ons dorp kun je geeneens met je kinderwagen door de paadjes komen! Nou, ik ga voortaan naar de Etos hoor. Bij het Kruidvat zetten ze gewoon de gangpaden veel te vol.

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou cookie dat was ook mijn ergenis top 1 idd bij de kruidvat. Verschrikkelijk, je kan nergens meer door. Ik kom er niet meer hooguit als ik alleen ben. Ik haal alles wel bij de Etos. Is veel overzichtelijker en je kan normaal door de winkel heen wandelen. Ook kom ik er idd niet meer omdat alles toch altijd al op is als ik de folder heb gehad. Dit heb ik altijd met de zwitsal lotion doekjes...die dozen...blehhhhhhhhhh

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    In de vorige kruidvatfolder stond een dvd-box met de eerste 3 harry potterfilms voor 6.99. Er stond wel bij op=op. Bij ons op 't dorp hadden ze 'm niet eens binnengekregen en toen mijn schoonmoeder in de stad ging vragen, zeiden ze bij 't kruidvat: volgens mij stond dit in het trekpleisterkrantje :confused: ...ook toen mijn schoonmoeder beweerde dat dit in hun krantje stond, deden ze geen moeite om te kijken :rolleyes: .
    Ik ga er ook niet naar binnen met de kinderwagen, dit is niet om te doen :( .

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow ik moet zeggen dat de kruidvat bij ons in het dorp heel ruim zijn

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey meid,

ik moet morgen toch naar kruidvat mocht ik het tegen komen wil ik het ook wel voor je meenemen
    :)

Groetjes veronique

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    :)

7. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    hier heb je een hele pad met speelgoed. je komt er niet langs met je kinderwagen en niks is geprijsd echt heel irritant

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Erg hekenbaar, dan zeggen ze dat het vanaf dinsdag in de winkel ligt, en dat ligt het er al die zaterdag ervoor al in de schrappen...

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook zo'n irritante Kruidvat....

Er is geen doorkomen aan met buggy en alles staat in dozen opgestapeld, wat een bende!
    Aanbiedingen... ik ga er niet eens meer om, het is toch altijd al weg.
    Je moet echt op dinsdagmorgen om 8.30u op de stoep staan, anders heb je pech.
    Hier een Etos fan.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bengeltje, PB mij even als de andere het niet hebben kunnen vinden. Ik leg er een voor je weg op het werk, mocht het nou niet lukken wil ik het je verzenden!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij ons in de Kruidvat is ook alles heel snel weg, maar leggen ze het eigenlijk niet echt op voorhand uit. Ja, wel de dag ervoor, maar daar kan ik nog mee leven. De pech is dat het woensdag wekelijkse markt is en iedereen daar gaat snuiteren. De werkende mens heeft dus pech!

Maar, ik heb het gevonden. Ken iemand die bij Kruidvat werkt, dus heb die dinsdagavond gebeld. Dus het ligt nu aan de kant voor mij! ;) Gewoon gaan afhalen in het weekend.

Ik erger mij wel altijd aan hun prijzen. Soms staat iets vb. € 2,99 geprijst maar aan de kassa is het dan € 3,49! :( Heb geleerd om daar op te letten, want ze hebben mij ooit € 10 teveel aangerekend! En dan spreek ik nog niet over de moeite die het kost om mijn geld terug te geven. Moeten ze weer even iemand roepen, vriendelijkheid is dan ook verdwenen.

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja dat de winkels klein zijn is idd irri, maar daar hebben zoveel winkels last van en daar kunnen de werkgevers niets aan doen.
    hier in de buurt hebben we meerdere kruidvat xl's en die zijn echt ideaal.
    verder komen er nu steeds meer kruidvat winkels in nieuwe stijl, dit betekend ruime looppaden en er mag dan ook niets meer op de grond staan, kortom voor rolstoel en wandelwagen toegankelijk.
    dus er zit schot in de zaak.

de reclame gaat bij kruidvat altijd op dinsdag in en die spullen mogen pas maandag na 1600 in de schappen gelegd worden, als de spullen er idd al op zaterdag in liggen dan kan je het beste een klacht indienen want dit mag niet.
    en op is op, ze hebben nu eenmaal interressante acties en dan is het logisch dat er op dinsdag en woensdag al veel van verkocht wordt waardoor je op zaterdag misgrijpt. helaas kan niet altijd alles nageleverd worden, als er nu eenmaal niet meer is op voorraad dan houdt het op.

ff het verhaal van de andere kant, ik snap de irritaties van iedereen goed.
    kan hier bij de plaatselijke kruidvat ook niet komen met de kleine en heb ookweleens misgegrepen bij de pampers.

joyce

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    truus als ze er bij GhitaThakoerdin niet meer zijn pb ik je even maar als ik dat weet zal je zien zijn ze al op bij jou ;) ik zal het je snel laten weten

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Weet je wat hier zo irri is, de kruidvatfolder gaat dus op dinsdag in alleen de folderjongen brengt (als we mazzel hebben) dinsdags'avonds pas de folders rond (en anders pas woensdagmiddag).
    Met andere woorden we moeten op internet kijken anders grijpen we sowieso mis.

Heb 1 keer bij de foto sevice 3 mokken besteld (voor vaderdag).
    Toen ik ze op wilde halen bleken ze bij een ander filiaal bezorgt te zijn (volgens de verkoopster), dus wij naar het andere filiaal gereden (was in een ander dorp).
    Komen we daar zeggen ze daar dat 1) de verkoopster uit R hun nooit had gebeld over die mokken
    2) alles wat verkeerd wordt bezorgt terug gaat naar de fotoservice en daar vernietigd wordt.

Grrrrrrrr dus hun maken een fout en daardoor wordt mijn bestelling gewoon vernietigd waarom moet je er dan in hemelsnaam je tel op zetten ze gebruiken het toch niet.
    Stond ik daar de dag voor zaterdag zonder cadeau's

Groetjes Anita

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja met zulke acties moet je er vroeg bij zijn.
    Ik dacht dat je ging klagen over die gangpaden die daar zo vol staan, vreselijk.
    Doe mij de Etos maar veel beter over nagedacht.
    Kruidvat ligt teveel troep in de winkel en is totaal niet overzichtelijk.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, hier ook (alleen gaat het hier vanaf woensdag in)! :evil: Het is een tijdje geweest dat we de folder pas op donderdagavond kregen! Ja, dan hoef je helemaal niet meer te gaan!

17. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    vind het sowieso irritant dat als de folder dinsdag ingaat, dan het dan maandag vaak al in de winkel ligt en ze om 9 uur sóchtends al durven zeggen dat het uitverkocht is

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik durf straks niets meer te zeggen... ;)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hier liggen de dvd's enz nog

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    En dan hebben jullie het alleen nog maar over de tijdelijke artikelen....

Ik gaf kruidvat zuigelingenmelk aan mn dochter in het begin. Ik heb diverse keren ingekocht terwijl ik nog 1 heel pak in de kast had en dan zolang werk had om een filiaal met voeding te vinden dat ik ook door dat pak inmiddels heen was. Ik heb 3 filialen in een straal van 15 km van me zitten en ik kon ze dan mooi alledrie af. Waaaaaardelooooooooos!
    Ik gaf eerst Extra Care die was werkelijk dramatisch weinig op voorraad en er werd regelmatig vergeten babyvoeding te bestellen. En dan haalden de dames in de winkel hun schouders op van sja waar maak je je druk om. allemaal van die jonge dingen die niet weten wat het met een hele jonge baby kan doen als je over moet stappen van voeding. Grrrrrrrrr kan er nog woest om worden als ik er aan denk.
    Klachten ingedient en alles, filialen zouder er op aan gesproken worden, nou geen idee of dat ooit gebeurt is.

Uitiendelijk overgestapt op standaard want dat was er meestal wel had ik gezien.
    NOu eerst volgende keer dat ik weer nieuw hebben moest was het weer foute boel.
    Toen was ik het zooooooooooooo zat dat ik overgestapt met op friso en nu nooit meer problemen want dat kun je bijna overal krijgen.

Maar man man breek me de bek niet open over de kruidvat

Deel Deze Pagina