Clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margi, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margi

Margi Lid

31 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds 2 maanden begonnen met de clearblue digitale ovulatietesten. Alleen blijft er bij mij een rondje komen ipv een smilie. Heeft iemand hier dit ook gehad.
    Tijdens de echo bij de gyn kwam naar voren dat ik een dag later een eisprong zou hebben (wonderbaarlijk genoeg perfect gelijk met mijn app op mijn telefoon). Dat zou betekenen dat mijn test in ieder geval gister positief had moeten zijn. Maar helaas weer geen smilie te zien.

De andere testen vind ik lastig te lezen omdat ik niet goed weet hoe donker die streepjes moeten zijn.

Ik hoor graag van jullie wat jullie adviseren. Anders ga ik namelijk contact opnemen met de fertiliteitsarts in het ziekenhuis over wat te doen.

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens gehad. Had ovulatietesten van zwanger en Kids en dan die van clearblue.
    Zwanger en Kids was dan positief maar clearblue niet. Deze kwam altijd wat later.
    Gebruik je voor de clearblue wel je eerste urine ?

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat gek, ik heb er geen last van. Ik neem aan dat je minimaal 4 uur je urine op houdt? En op is het beter om wat later op de ochtend/middag te testen. Temp je ook? Hiermee kan je achteraf in ieder geval vaststellen of er een eisprong geweest is. En als je bij de gyn loopt kan je hem/haar misschien vragen waar het aan kan liggen.

4. Margi

Margi Lid

31 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temperatuur nier om eerlijk te zeggen. Mijn traject bij de fertiliteitsarts staat even on hold. Ik test gelijk in de ochtend...

Deel Deze Pagina