haha ja idd... hihihihi ag we zien het allemaal wel joh komt vanzelf goed... Dan maar over een half jaar weer aan de slag... xXx
He geen bloed geeft moed he!!!! Ik teste 1 dag overtijd ook nega...............en 2 dagen overtijd EN 3 dagen overtijd............ Pas met 4 dagen overtijd had ik een positieve test!!!!!!!!!!!!! Suc6!!! (irritant he al die vage streepjes, weet er alles van, hahaha)
Hey meiden, helaas voor mij zijn de er dus voor mij is het nog een half jaar wachten i.v.m. mijn man die pas in november terug komt! We gaan dan er flink tegen aan hihihi Ik blijf het hier zeker in de gaten houden hoe het de rest allemaal verloopt... ben wel erg benieuwd naar de rest hoor!!! Dikke xXx Joy
jammer meid ook jammer dat je nu zolang moet wachten maar aan de andere kant als je tegen die tijd zwanger wordt kun je er wel samen van genieten nu had je alles alleen moeten doen
Jammer meid! Nou je kunt nu iig ontspannen in de wetenschap dat je dit de komende 6 mnd niet meer door hoeft te maken! En je goed inlezen in zaken over zwangerschap ed. Kom je tegen die tijd goed beslagen ten ijs
Hihi ja juist... kan veel leren van jullie meiden! Gaat helemaal goed komen... In ieder geval jullie ook kei thanks voor het meeleven van!